{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kalendergaver til små børn
  • #2   24. nov 2011 Min mormor har sørget for kalendergaver til Christian. Han er 11 måneder nu. Hun har købt meget forskelligt. bla. tandbørste, puslespil, strømper, sutter, rosiner, tjaaa... Jeg kan ikke huske det hele.

  • #3   24. nov 2011 Hehe oki...jeg var lidt i tvivl om hvorvidt Ida var for lille (2½), men kan fornemme at jeg nok også burde lave noget til Kristian på 14 måneder *S*

    Kom endelig med flere gave-ideer......


  • #6   24. nov 2011 Jamen ellers er der jo noget finger maling, hår elastikker, små biler, bøger.

  • #7   24. nov 2011 Min mor giver dem begge adventsgaver....og jeg synes det skal være brugbare ting....men hårelastikker, biler, bøger maling og alt det der er gode ideer *S* Bamser har de så rigeligt af....ja det har de også af legetøj, hehe...

  • #8   24. nov 2011 her er angellina 14 mdr og hun får godnat læsnings bøger vi kan hygge med, småbøger med papsider, små duplo sæt og nogle sæt af WOW figurer og biler som hun virkelig eeeeeelsker smiley

  • #9   24. nov 2011 Anabell er tre og vi startede først sidste år. Et par gange er gaven en lille julepose med et stykke chokolade, figenstang og rosiner f.eks. Ellers er det bøger, sokker, underbukser, nattøj, tøj, dvd osv.

  • #10   24. nov 2011 Jeg tror at jeg nøjes med at give Ida små pakker, for fornemmer lidt at Kristian stadig ikke helt forstår konceptet *S* og så må han være med til næste år.

  • #11   24. nov 2011 Jeg har købt biler i plast, sæbebobler, pegebøger i hård pap, små dyr, puslespil og meget andet og Storm fylder et år i December.


    Sille laver min mormor til så aner ikke hvad der er i - men jeg tænker hårpynt, lidt msåtteri legetøj og lign


  • #12   24. nov 2011 farmor gir kalendergaver her, såved ikke hvad der er i smiley men de får alle, og de er 11mdr, 2 år og 4 år smiley

    freja var 13mdr til jul sidste år og hun gav den altså gas med gaveåbning hver morgen, synes det var rigtig hyggeligt, selvom hun ikke forstod så meget så varh un altså meget intra i havd victor fik også, så tror da alligevel hun ville have følt sig lidt snydt hvis hun ikke havde fået noget smiley


  • #14   24. nov 2011 Hos os får de også pakkekalender, men her er der gaver sponsoreret af farmor og farfar samt mormor og morfar, da de giver store gaver til jul og ville så hellere ungerne fik lidt mindre gaver så de kunne få lidt hver dag i jule mdr.

    Ja for vores søn på 3 år har ikke kunne overskue alle de gaver som er til jul og har faktsik brugt 2-3 dage på at pakke ud de andre år, så derfor prøver vi noget nyt i år.

    Ja og i år skal vi holde jul hos mine forældre (mormor og morfar) så farmor og farfar giver kun en lille gave når vi holder noget med dem også sætter de resten af beløbet ind på ungernes konto og omvent gør vi så næste år når det er farmor og farfar vi skal holde jul hos. Så dem man er hos får man gaver af og de andre mest penge da der bliver for vildt med alle de gaver..


  • #15   24. nov 2011 Hmmm oki...jeg genovervejer om Kristian også skal have, hehe *S*

    Ja man kunne jo faktisk godt købt pakker med ting i og så åbne pakken, for så at pakke tingene ind hver for sig....


  • #17   24. nov 2011 Ea får også pakkekalender - hun er lidt over 17 mdr.
    Hun får farver, malebog, legetøj, bøger, figenstænger osv. smiley
    Små hyggelige ting smiley

    Om søndagen er det lidt større ting - f.eks. får hun en rengørringsvogn og en bobslæde smiley


  • #18   24. nov 2011 Sofie er knap 16 mdr. og hun får pakkekalender, som jeg har købt over de sidste 2 mdr. og det har kostet 1500 kr.
    Der er legetøj, mad til hendes legekøkkent, bøger, dvder, cder, bamse osv.


  • #19   25. nov 2011 Sofie (4 år) får hverken kalender gave eller adventsgaver af os. Til gengæld får hun det så af henholdsvis mormor/morfar og farmor/farfar. Vi har "bare" købt kalderen "Nissebanden på grønland". Hun vil elske at åbne en låge hver dag smiley Juleaften plejer bedsteforældrene at give én gave men sætter penge ind på børneopsparingen i stedet for. Vi frabeder os for mange gaver til Sofie i julen da vi helst ikke ser december måned ender i ét stort gaveorgie smiley og hun får rigeligt når man også tæller onkler og tanterne med og selvfølgelig får hun også en gave af os :-)))

Kommentér på:
Kalendergaver til små børn

Annonce