{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.423 visninger | Oprettet:

Hvad kan de tilbyde??! {{forumTopicSubject}}

Hej piger..

Jeg ser rigtig tit unge piger på 15-17 år her inde og det undre mig virkelig meget. Hvad kan de tilbyde dette site?

Jeg synes det er et site for mødre/fædre, gravide, og dem, der prøver at blive gravide, og jeg synes andre skal henvises til andre forummer som baboom.

Da jeg oprettede mig, var det fordi jeg ville snakke med andre mødre, hvis jeg ville snakke med teenagere, så var jeg taget ned i den lokale klub!

Helt ærligt man ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan de tilbyde??!
  • #2   25. nov 2011 Pernille, så kom ind på min-mave.dk
    Der er en højere gennemsnitsalder og et helt andet crowd, generelt


  • #3   25. nov 2011 Det er ikke myntet på nogen specielt!!

    Gudrun - jamen jeg tænker, hvis man har interesse i børn, så skal man da uddanne sig til pædagog smiley


  • #6   25. nov 2011 Gudrun - ja det har jeg set.

    Pia - jamen, hvis de venter sig, så er det jo meget relevant at de er her inde. smiley

    Lille M - ja det kunne være jeg skulle prøve det engang.


  • #7   25. nov 2011 Pia - det er også iorden du synes det. smiley Alle har jo ret til deres egne meninger smiley

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #8   25. nov 2011 Jeg tænker det samme som dig pernille =)

    Der er mange ting herinde som man ikk gider ha en teenager til at sidde og kommentere... Jeg tænker også alvorlige ting, som fb og dødsfald, dødsfødsler... Tror ikk det er særlig sundt at læse om sådan noget, som kommer fra virkeligheden i den alder...

    + jeg tænker at der ofte bliver skrevet om folks privatliv.. Sexliv..

    Siger ikk at de ikke må være her, hvis det er for annoncer, osv.. Synes bare ikk de behøver bombardere Babygalleri.dk med en masse ligegyldigt om skole, og sådan. Der er det altså baboom.dk


  • #9   25. nov 2011 Synes meget godt om Thea's mor!! Og dejligt du er tilbage!



  • #11   25. nov 2011 hvis de ikke har børn, venter sig osv ,tænker jeg- øøh`? hvad laver i her`? viser søskende frem??

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #12   25. nov 2011 Pia>> Joh det er der mange andre der gør os... Men nu er der forskel på voksen ligegyldige ting og teenage ligegyldige ting..

    og tak tak smiley


  • #13   25. nov 2011 Mor til skønne Magnus - det er lige dét jeg mener. Jeg forstår ikke man som teenager er her inde.

    Pia - det gør vi andre også en gang i mellem, men tilgengæld kan vi også være med i andre debatter. Hvor dem, der er 15-16 år nok ikke har noget særlig erfaring.


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #14   25. nov 2011 Jeg tænker bare, hvis jeg opretter et emne om manglende sexlyst or so what, vil jeg da føle mig lidt krænket hvis der sidder en på 15 og kommentere! =)

  • #15   25. nov 2011 Det ville jeg helt sikkert også, Theas mor smiley

  • #18   25. nov 2011 Pia - det er rigtigt, men hvis man bruger denne side, for at få råd? Hvis man ikke har andre at spørge?

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #19   25. nov 2011 Hver sin mening =)

  • #20   25. nov 2011 Helt enig Pernille!:)

  • #21   25. nov 2011 Jeg må ærligt indrømme at jeg føler mig meget krænket når du opretter sådan en debat, fred være med det... Men synes nu at på trods af at jeg er 17 år, og ikke har mine egne børn, har jeg altså noget at tilbyde i nogen situationer. Men i de situationer hvor jeg ikke har noget at tilbyde, kommer jeg selvfølgelig heller ikke med inputs.

    Jeg er så heller ikke som andre 17 årige... Jeg har faktisk i 2 år nu ventet på at jeg skulle komme ind på uddannelse, og jeg har søgt 3 gange for at komme ind, og siden jeg søgte første gang har jeg kun arbejdet med børn for at få erfaring så jeg kunne komme ind, så jeg kan få min uddannelse og komme ud og starte mit eget voksen liv... Jeg er blevet hurtigt voksen, pga jeg var voksenbarn grundet nogle sociale og psykiske problemer før i tiden, ikke noget jeg vil komme nærmere ind på her. Men som de fleste andre 17årige har jeg aldrig været i byen, jeg har ikke en fansy telefon, jeg er ligeglad med makeup, glattejern og extensions, jeg har ikke en helvedes masse venner og veninder, men dem jeg har er dem jeg virkelig elsker og stoler på, drenge siger mig ikke særlig meget. Det der betyder noget for mig er at min familie er lykkelige og har det godt, at jeg får en god uddannelse, at mine veninder er glade og trives...

    Når det så er sagt... så har alle lov at være herinde, om de har børn eller ej, hvis de har noget at tilbyde og ingen føler sig krænket, så ser jeg ikke noget problem...


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #22   25. nov 2011 Tenna>> Det er ikke personligt, men du fylder jo ret meget i forum, så det kan jo også være derfor der er ? ved det?

  • #23   25. nov 2011 Men Tenna - Jeg synes ikke du har noget at tilbyde denne side, sorry.
    Men jeg synes det er en dårlig undskyld, det med at du ikke er som andre 17 årige. Du har stadig ingen børn, ikke været en fødsel igennem?

    Jeg har også arbejdet meget med børn. Jeg har været i instutition siden jeg var 16. Jeg har passet rigtig mange børn privat.
    Men da jeg blev mor kunne jeg godt pakke min pædagogiske viden væk, for det er langt fra det samme!


  • #24   25. nov 2011 Ja enig Lykke.

  • #25   25. nov 2011 , jeg har ikke en fansy telefon, jeg er ligeglad med makeup, glattejern og extensions

    Jeg har en Iphone, jeg går med makeup, jeg glatter mit hår og har påsatte extensions... Gør det mig umoden?
    Sådan kan du ikke stille det op.

    Jeg siden jeg var 15 passet børn og været ung pige i huset.
    Det er langt fra det samme som at være mor!


  • #26   25. nov 2011 Helt enig Lykke..

  • #27   25. nov 2011 Jeg mener stadig jeg har noget at tilbyde herinde, om jeg er mor eller ej og uanset alder, og så længe jeg føler at jeg har det bliver jeg på sitet. Jeg synes ikke i skal nedgøre mig... ! Jeg har lige så meget ret til at være her som i andre har.

  • #28   25. nov 2011 Det er jo ikke kun dig smiley

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #30   25. nov 2011 Vil gerne opsummere, at jeg ikke har skrevet at de ikke må være her, men hvorvidt det er nødvendigt at benytte sig så meget af andre faciliteter end marked til deres annoncer =)

  • #31   25. nov 2011 Hun må gerne være her smiley

  • #32   25. nov 2011 Tania - Jeg synes det er interessant at følge med smiley - jeg elsker at være herinde, kigge på markedet, og kigge i forummer, og hjælpe andre, komme med råd der løste en situation som jeg fx også har stået i med et barn jeg har passet (: Jeg har ogs nogle veninder der har børn, og dem snakker jeg meget med om deres børn, så hører meget mange steder fra (: - Børn interessere mig bare generalt smiley - Udvikling, de forskellige stadier de kommer i, hvordan deres syn på verden er, de forskellige lege og måden de ligsom er på (: ... Jeg synes det er spændende (:

  • #35   25. nov 2011 Theas mor- har du tænkt over at nogen måske har annonceret på alle de sider der findes på nettet omkring salg af tøj eller barnepigejobs fx ? .. Jeg kan fx rigtig godt lide at være herinde, og det er derfor jeg er herinde, der er super mange spændende ting i markedet, menneskerne herinde er super søde, rummelige og nemme at snakke med og børnene er jo bare enormt skønne at kigge på (: ! ..

    Jeg har så flere gange oplevet at blive krænket netop pga min alder... hvis jeg nu havde oprettet min ene lillebror som barn og skrevet at jeg var 24 var der ingen der havde hakket ned på mig, for der var ingen der kunne se det på hvordan jeg skriver og de råd jeg kommer med.... Så jeg vil lige høre om i synes jeg skal det eller om i har lyst til at give plads til andre mennesker og acceptere at der også er folk på dette site der ikke har børn ?... (:


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #36   25. nov 2011 Jo det kan man da... Men synes bare hurtigt at det bliver til skole snak, gider ikk gå i skole, og tv serier... =) Det er mere det der bliver oprettet tråde på... =)

  • #38   25. nov 2011 Theas mor - dem har jeg nu ikke set nogen af og jeg er herinde rigtig meget, ligsom Tania (: ..

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #39   25. nov 2011 Okay =)

  • #40   25. nov 2011 Hvor er i søde, sikke en sjov debat i har fået gang i.

    Jeg kan virkelig heller ikke se hvad unge skal herinde, medmindre de selvfølgelig er forældre. Ellers ville jeg da selv syntes det var spild af tid. Jeg vælger altså også svar fra hvis jeg opdager at folk ikke har børn(hvis det er et spørgsmål om børn) eller hvis folk er meget unge.

    Tenna - Du behøver ikke begynde at forsvare dig selv med alt muligt. Det er der ingen grund til. Får lidt følelsen af at du har brug for medlidenhed, når du skriver sådan. Dette er ikke et angreb, slet ikke.


  • #41   25. nov 2011 Mia- det er netop det jeg føler at det er.. Personligt kommer jeg kun med inputs hvor jeg føler jeg har noget at komme med... Men synes altså ikke det er helt i orden at folk ikke mener at unge mennesker uden børn må være herinde... Ligsom at jeg heller ik synes det ville være i orden hvis folk med en anden kultur heller ikke måtte være herinde hvis de fx ikke håndterede deres børn på samme måde som os danskere ? ...

    Alle har lov at være herinde uanset alder, miljø og arv, og etnisk baggrund


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #42   25. nov 2011 But u are all over the place??

  • #43   25. nov 2011 Theas mor - det er jeg da ikke ?

  • #45   25. nov 2011 Tenna - Nu er det ved lige så okay at nogle folk mener at unge burde finde et andet forum, som det er at du mener alle må være her??

    Jeg er rimelig ligeglad med hvem der er herinde, jeg vælger bare folks svar fra hvis jeg ikke mener jeg kan bruge det til noget. Og så er jeg dybt uforstående over hvorfor du overhovedet gider bruge din tid på det, men sådan er vi jo heldigvis forskellige.


  • #46   25. nov 2011 Mor til vera - Tråden blev oprettet efter pernille havde kommenteret i en af mine andre tråde hvor hun så spurgte hva jeg lavede herinde og hvad jeg enlig havde og tilbyde... Det er mest derfor jeg føler mig ramt...

  • #47   25. nov 2011 Gudrun - Nu ved jeg ikke helt om den var til mig, men jeg vil bestemt ikke kommentere på hvad TS mening med tråden var eller hvad de andre mener. Jeg ville bare skrive at min kommentar om at jeg føler lidt hun søger medlidenhed, ikke var et angreb. Bare den tanke der kom til mig, da jeg læste hendes "forsvar".. smiley

  • #48   25. nov 2011 Tenna - den er skam ikke myntet på dig, men jeg må indrømme at jeg blev inspireret af dig.

  • #50   25. nov 2011 Mia- Jeg søger bestemt ikke medlidenhed ! - Jeg er mere eller mindre ligeglad med hvordan andre har det med mig, jeg forsvarer mig bare med næb og klør når nogen angriber, uden enlig at kende mig ? - der er da ingen af jer der ved om jeg prøver at få barn ? - I aner ikke hvem jeg er og hvad jeg kan tilbyde ?... og så angriber i ... Det er ikke helt fair...

    Hvis jeg begyndte at sige at du ikke var god mod dine børn, uden at forklare nærmere, ville du så ikke også forsvare dig og din familie med næb og klør ? - Hvis man ikke ønsker at sådan noget skal ske på et site som dette, så må man altså bare acceptere at alle har lov at være her...


    Lykke- Hvis den er postet på mig, vil jeg bare lige sige at jeg altså IKKE er et barn længere... teenager, ja det er jeg... umoden - bestemt ikke... !


  • #51   25. nov 2011 Pernille- det er jeg glad for du siger (: ! - Men derfor bliver jeg stadig såret og irriteret over sådanne indlæg... og det var jeg også blevet om 5 år... og om 30 år.. alle har lov til at være på en offentlig site som denne (: - Hvis man KUN vil snakke med folk der har børn, gravide og folk der prøver at blive gravide, må man gå på minmave eller lign. Men jeg tror ikke man kan undgå at folk som mig selv fx er sådanne steder eftersom der også er snak om børn og hvis man synes at det er interessant bliver man jo tiltrukket af at være sådan et sted... vær du glad for at der ikke er pædofile eller lign herinde i stedet for... DÉT er ikke folk der har lov at komme sådan et sted ! (:

  • #53   25. nov 2011 Camilla - det er nu ikke lige helt sådan jeg mener..
    Men jeg forstår ikke, hvad nogen på 15 vil på denne side? Hvad kan de tilbyde, når de ingen børn har?
    Jeg kunne forstå det meget bedre, hvis det var en ung gravid, der søgte råd - ligesom mig! Nu har jeg en søn på snart et år og har derfor skrabet mig 1 års erfaring som mor sammen.

    Men som Lykke siger, så synes jeg at børn hører til på et andet forum.


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #55   25. nov 2011 Tenna> Rolig nu, det er ikke personligt men når du selv dukker op i tråden og reagere på det, er det jo klart du bliver brugt som eksempel.. jeg synes du fylder meget i forum, men det er jo bare min mening =)

    Dermed er det jo ikke nødvendigvis negativt ment..


  • #56   25. nov 2011 Tenna - Nej jeg ville ikke begynde at forsvare mig og min familie, ville slet ikke gide begynde at forsvare noget som helst. Men hvis du er ligeglad med hvad andre mener/tænker om dig, så er der ingen grund til at du begynder at gå i forsvar. Lad det passere dig, og træk på skuldrene af det.

    Du kan bare kommentere at du er her, er unge, hvorfor du er her og at du ikke har tænkt dig at smutte. Så behøver du ikke blive/føle dig ramt af mennesker du ikke kender.


  • #57   25. nov 2011 Nu er der jo også forskel på at være teenager, barn, moden og umoden (: ... Man kan sagtens være umoden barn som 15 årig, ligsom man kan være moden teenager som 17 årig... og man kan ved gud også være 18 år og barnlig og umoden (: - det er forskelligt fra person til person... (: - Hvis man faktisk har noget at gøre herinde synes jeg det er fint, uanset hva alder man har, men kan forstå dig hvis du snakker om 15 årige der opretter forummer som "aaarjh jeg gider bare ikke i skole idag" og lign... Men dem har jeg så ikke oplevet nogen af herinde (: - Generalt synes jeg at det er et godt fornuftigt site (det er også det eneste af gallerierne der er noget værd efterhånden) og sådan synes jeg bare det skal fortsætte ?

  • #58   25. nov 2011 Gudrun - jeg må nu sige at jeg synes det er det de skriver, der kan irritere mig smiley

  • #60   25. nov 2011 Mia - Det er måske sådan du har det... men jeg har altid forsvaret mig selv, og har tænkt mig fortsat at forsvare mig selv, lige så meget for at vise folk at man ikke behøver at være 34 og mor til to for at kunne være på sådan et site...

    Theas mor - hmm.. ja det forstår jeg ikke helt så... Selvfølgelig dukker jeg op for at forsvare mig selv... Det tror jeg bestemt også andre 17årige ville gøre... men jeg har ikke selv mødt nogen 17 årige herinde ud over mig, og så føler jeg da bestemt at det er postet direkte på mig.... Jeg kommer som sagt kun med inputs hvor jeg føler at jeg skal komme med noget eller hvor jeg kan hjælpe, og så må folk selv vurdere om de kan bruge det, om det er meget eller lidt, eller om de har lyst til at blive sure eller irriterede over at en 17 årig bruger forummet (:


  • #62   25. nov 2011 Tenna - Du viser ikke rigtigt noget overfor mig ved at gå i forsvarsposition, andet end at du bliver stødt og tager det personligt. Og ville bare frem til at, der ingen grund er til at blive stødt over hvad folk der ikke kender dig mener.

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #64   25. nov 2011 Tenna, jeg kan godt fornemme du føler det meget personligt, men lad nu være med at tage alt på dig, du er IKKE den eneste herinde, som sagt blev du brugt som et eksempel =)

  • #65   25. nov 2011 Theas mor - ja det kan jeg se, men så vis mig hvor alle de andre 17 årige er henne ? for jeg har ikke stødt på andre end mig... Det er netop derfor jeg føler det meget personligt at op til 6 mennesker sidder og indirekte siger at jeg ikke har lov at være her fordi jeg er barnlig og umoden.... Det er da virkelig ikke rart når det er det sidste jeg vil beskrive mig selv som...

  • #66   25. nov 2011 er nu enig med Pernille og Thea´s mor.. Tænker lidt at nogle har meget travlt med at give råd osv og har det nok sådan lidt en på 15-17 kan umuligt havde stået i samme situation når de ikke har børn. Når jeg opretter et emne f.eks. omkring søvn eller sådan noget så er det altså for at høre fra andre MØDRE og ikke fra en ung pige på 15 der ingen børn har.. SORRY men det er bare MIN MENING.

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #67   25. nov 2011 Hold da op maja, der er sørme ikke nogle der har stemplet nogen for noget udover dig. Jeg kan ikke se noget forkert i denne debat, udover at det ikke skal være personligt ment? Som ts skriver, det er ikke myntet på Tenna, men måske inspireret?

    Ergo har Tenna haft en mulighed for at fortælle hvad hun finder interessesant herinde og putte nogle svar på nogle spørgsmål....

    Hold da op nogle ringe mennesker vi er hva...


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #69   25. nov 2011 Tenna>> Hold nu op med det der, du ved da udemærket godt jeg ikke kan sidde og hænge andre på din alder ud i denne tråd altså... Du må vel bare tage for gode varer at jeg har stødt på og set andre på din alder... Yngre også... det drejer sig altså ikke personligt om dig, forstå det nu...

  • #70   25. nov 2011 Mor til hjalte - nu er det sådan at du fx ikke ved hvilken erfaring jeg har, bare fordi jeg ikke har et barn selv, kan jeg sagtens have stået i en situation MANGE gange hvor et barn ikke ville sove, eftersom jeg har passet børn i mange år, arbejdet i børnehaver, været ude som ung pige i huset, hvor jeg også har haft ansvaret for at børnene skulle puttes, og har mange gange stået i lige præcis en situation hvor et barn ikke ville sove... så kan jeg præcis lige så godt som en mor videre give et råd som virkede for mig ?..

    OG så er jeg heldigvis så godt indrettet at jeg kun kommer med inputs hvor jeg føler jeg har noget at komme med, så opretter du et forum ang. søvn, og jeg ikke kan hjælpe, så svarer jeg selvfølgelig ikke i det forum...


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #72   25. nov 2011 S.G- nu er der jo heller ikk nogle der siger de ikk må være her, men spørgsmålet går jo også ud på hvad de kan tilbyde... jeg synes godt nok i drejer den her tråd rigtig meget, og fortolker den til noget helt andet...

  • #73   25. nov 2011 Maja - Ja, jeg stempler folk når jeg søger råd. Søger jeg råd om børne opdragelse, stempler jeg folk uden børn som uerfarne inden for området. Man kan helt sikkert have rigtig meget erfarring om opdragelse på andres børn, og fra div. pædagogiske værktøjer, men at opdrage sit eget barn er bare ikke det samme.

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #74   25. nov 2011 Maja>> Hvem siger det er det grundlag for at de overser eller tilsidesætter de råd?

  • #75   25. nov 2011 Sådan som mange skriver herinde, så kan jeg ikke se forskel på om personen er 17 år eller 30 år smiley

    Jeg synes alle skal være velkomne.


  • #76   25. nov 2011 Theas mor - Vi kan da godt begynde at diskutere hvis det er det du har lyst til... men havde nu tænkt mig at bruge min dag på noget helt andet... Hvis jeg skal forstå at det ikke et myntet på mig, så vil jeg godt have at folk lader være med at komme med sådan noget pjat... Det må da være myntet på præcis mig eftersom det er "en som mig" emnet omhandler... Præcis som du er mor er jeg "en 17 årig på dette site"... Sådan er det bare... Så siger vi altså at der er andre på min alder... fair nok, så brug dog dem som eksempel... Jeg har stadig ingen set, har ikke set umodne emner herinde, og har intet set der ikke bør være herinde... så kan ikke se hvorfor folk brokker sig når alt umiddelbart er som det bør være

  • #78   25. nov 2011 Maja - Ja, de kan sagtens komme med imput og friske øjne. Syntes bare ikke altid det er lige relevant at der bliver svaret i div. emner fra folk uden børn. smiley

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #80   25. nov 2011 Tenna>> Jeg prøvet netop på ikke at diskutere med dig, vil bare for din og min skyld forklare dig at det ikke er personligt, men ja... Du tager ikk rigtig det ind jeg skriver, så kan det vel være lige meget?

    Peace, over and out.


  • #81   25. nov 2011 S.G. Nu er jeg jo selv herinde fordi jeg finder det interessant (: ... Det kan være der også er andre gør det (: ...

  • #82   25. nov 2011 Jeg vil ikke sidde her og sige at nogen må være her og andre ikke, men må indrømme at jeg forleden faldt over en på bare 15 år og der tænkte jeg; hvad laver hun her? Men fred være med det, hvis hun gerne vil kigge med smiley
    Desværre betyder det også at jeg føler man er nødt til at tjekke folks profiler ud når de giver råd, for jeg ville føle mig lidt underlig hvis jeg tog i mod et råd fra en 15 årig uden børn.. Håber I forstår.


  • #84   25. nov 2011 Ja det skal man jo selvfølgelig smiley Når det er sagt kan det altså ikke bringe mit pis i kog at der er nogle herinde som er teenagere uden børn smiley det kunne jo ende med at blive en god barnepige for en af os smiley

  • #85   25. nov 2011 Tenna: Nu er det altså langt fra det samme at passe andres børn som at have signe egne.. Jeg er selv pædagog og har passet en masse børn og har tit tænkt at når jeg får børn ja så ved jeg da heldigvis hvad man kan gøre når de sådan og sådan.. MEN MAN KAN SLET IKKE SAMLIGNE DET, pludselig har man følelser osv. med indover følelser som man aldrig kan få frem når det ikke er ens egen børn..

  • #86   25. nov 2011 Nu har jeg jo ikke prøvet at være mor, men de børn jeg har passet har jeg bestemt følelser for... følelser som jeg også har for venner... jeg ønsker kun det bedste for dem og holder meget af dem...

  • #87   25. nov 2011 Men derfor kan man godt håndtere en situation ens... Uanset om det er ens eget barn eller et barn man passer (: - fx. ved at putte følger man nogle ritualer... Der var en mor der skrev herinde om en datter der ik ville sove, hvor hun fik rådet at hun skulle flytte sengen, og det hjalp... det råd kunne man godt bruge uanset om man passer et barn eller er mor (:? ...

  • #88   25. nov 2011 Lykke - det siger jeg heller ikke (: !!! - Kan ikke sætte mig ind i det at være mor, eller hvordan man føler for sit eget barn ! (:

  • #89   25. nov 2011 Tenna - som mor til fantastiske Hjalte siger, så er det langt fra det samme.
    Jeg har passet en venindes umulige barn, og hun er pludselig en engel hos mig. Du kan slet slet ikke sammenligne det med dit eget barn!


  • #90   25. nov 2011 Det finder jeg jo ud af når jeg får et barn, men derfor er der stadig nogle råd jeg kan give videre til folk der søger råd (:

  • #91   25. nov 2011 Tenna- jeg synes jo som du ved, at du giver nogle crappy råd, som du ikke er kompetent til at give, og det siger jeg i kraft af, at jeg er pædagog, og kan høre at du ikke har den teoretiske baggrund og evne til at kople denne med pædagogisk praksis..
    Men jeg synes nu alle har lov at være her alligevel, uanset alder osv:)


  • #93   25. nov 2011 Junibarnet - den vurdering kommer du med efter at se ET råd jeg har givet, som 9 ud af 10 andre i det forum synes var noget værd..

    Men fair nok, jeg er ikke uddannet endnu, men vent du bare og se, jeg kommer stærkt igen den 28. maj 2014 når jeg er færdig uddannet...


  • #94   25. nov 2011 Undskyld Tenna, men der er du jo kun uddannet pædagogisk assistent. Det er en del forskel på det og pædagog.

  • #95   25. nov 2011 Tenna- super for dig, men en PAU er langt fra af samme kvalitet som pædagog uddannelsen... men jeg synes du skal læse videre til pædagog når du er færdig med PAU, for det virker da til at du brænder for faget, og børn, og sådanne pædagoger kan vi helt sikker bruge flere af:)

  • #97   25. nov 2011 Jeg har bestemt min uddannelse (: ... Det behøver i ikke hjælpe mig med (;

    Camilla- så må du jo bare overse mine råd hvis jeg nogensinde skriver i en debat du har oprettet (:


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #100   25. nov 2011 Sofie, dette her har på ingen måde været personligt, på NOGEN Tenna har selv valgt at stå frem her med alder osv... siden hvornår er det blevet ulovligt at ha en uskyldig debat??

    Jeg synes godt nok du er grov sofie at komme med en sådan kommentar for det har da max intet med sagen at gøre. Der blev stillet ? ved formålet. Det er der svar på, så kom dog videre....!


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #104   25. nov 2011 det var vist nok fordi at der blev skrevet at det var kun i de tråde der var reelle... så sagde jeg hun var jo over det hele... Har hverken sagt det var rigtig eller forkert... blev bare forundret over det....

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #105   25. nov 2011 Sofie> Jeg skriver kun det her en gang. Det er ikke personligt myntet på nogle, og det startede heller ikke med at være sådan før der var nogle der kom ind i tråden og troede det var personligt. Der var sat ? ved hvad de så interessant herinde, så slap nu af! Man har lov til at ha forskellige holdninger uden at det skal være personligt.... Og det virker ikke i mine øjne som om du kan finde ud af det... det er skrevet MANGE gange længere oppe....

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #106   25. nov 2011 der er ikk nogle der har sagt: du er ikk velkommen.......

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #108   25. nov 2011 Pia N>> Det er jo ikk et negativt spørgsmål... og ja det blev kørt op til noget negativt... Det var ikk så godt, men det var jo altså ikk et negativt spørgsmål men et nysgerrigt spørgsmål..

    Og er sikker på Pernille ikke ville at dem der ikk har børn ikk sku føle sig velkommen, og det vil jeg da heller ikke =)

    Forstår bare ikk man ikk kan ha en debat uden den kører af sporet (ja jeg blev også revet med) men kender ikk tenna så når jeg skriver kan det umuligt være personligt... =)


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #109   25. nov 2011 Tania, enig =) Jeg smutter herfra, ha en god aften piger =)

  • #110   25. nov 2011 Skal man nu have noget at tilbyde for at være på en debat side? Jamen dog.. Sikke mange krav der efterhånden er herinde for at få lov at være her.

  • #111   25. nov 2011 Jer og jeres dårlig stemning altså ...det kommer sgu an på de øjne der læser - jeg ser ikke noget som helst dårlig stemning, men nogle der modargumentere temmelig godt - heriblandt Sofie.

    Jeg er 26 år, og har IKKE børn - bør jeg så ikke være her?
    Det er heldigvis kun mit problem, ingen andres - det er også kun mit problem hvem jeg vil tage imod råd fra når den tid kommer - som nogen skriver så vil de ikke tage imod råd fra en 17 årige ...jeg vil heller ikke tage imod råd fra en 19 årige, da jeg ingen forskel ser på disse 2 ...børn eller ej, så har rigtig mange i den aldergruppe nogle helt anderledes og fra mit synpunkt tit og ofte barnlige holdninger ... og så gør det, det selvfølgelig ikke bedre at folk ikke skriver særlig pænt til hinanden herinde.

    Synes der er nogle der bør feje for egen dør først, og fortælle hvad DE har at byde med - udover at have " spyttet et barn ud"


  • #112   25. nov 2011 Jeg er i det store hele enig med Pernille og de andre..
    Jeg vil dog ikke føle mig krænket, men have meget svært ved at tage råd til mig fra en feks, 17 årig der har været barnepige, ungpige i huset osv.

    Alle de ting har jeg også selv været, jeg har været reserve mor for min mindste lillebror osv. Men derfra og så til at vide hvad det indebære at have et barn ? Der er RIGTIG lang vej hvis du spørg mig, og det to vidt forskellige ting. (:

    så jeg ligeglad med hvor hurtig man er blevet voksen og moden..


  • #113   25. nov 2011 Sofie..

    Nej der skal en hel del mere til end bare levere et barn, det siger jeg heller ikke at der ikke skal (:
    Men det bliver skrevet af feks. Tenna. at hun ikke er som andre 17 årige hvor hun blandt andet giver sin erfaring som grundlag herfor.. Og så siger jeg blot at det IKKE gør en voksen, og at man bare fordi man har erfaring på det punkt ikke ved hvad det kræver at have et lille barn, og derfor ville JEG havde svært ved at tage imod råd omkring det -Hvis jeg havde spørgsmål omkring noget med Nena eller Mila smiley



  • #114   25. nov 2011 Tenna gav mig et super godt råd i en tråd jeg lavede tidligere!

    Hvis ikke en anden bruger havde påpeget Tenna's alder havde jeg BESTEMT ikke troet at hun var 17 og uden børn!

    Selvom man ingen børn har, kan man jo godt have været udsat for en situation på ens arbejde der gør at man kan relatere til emnet og komme med et godt råd?

    Jeg er ikke modeekspert, men jeg kan da komme med gode råd til mærker og påklædning, men det er upassende og ikke-ønsket fordi jeg ikke er stylist?

    Synes godt nok det er at gå i meget små sko at blive forarget over at folk med en vis alder deltager i forum.



  • #115   25. nov 2011 Sofie : Nu er det jo altså ikke et spørgsmål om man er voksen eller ej men mere et spørgsmål om når man ikke har børn hvad man så kan tilbyde dette sted..

    Folk der ikke har børn kan altså bare ikke sætte sig 100 % ind i hvordan det er at have børn.. Ligesom folk der "kun " gå i skole tilogmed 10 klasse ikke kan snakke med om hvordan det er at gå på HTX osv. smiley


  • #116   25. nov 2011 Line.

    Jeg siger blot at JEG ville have svært ved at modtage råd fra en der ikke selv har stået i det smiley


  • #117   25. nov 2011 ENIG MED NADIAA smiley

  • #118   25. nov 2011 Og så synes jeg ikke man kan samligne mode med ens børn !!!

    Jeg havde med glæde taget imod råd omkring mad, mode, musik eller you name it.. selv fra en på 14 ? Men ikke med mine børn, der har jeg det bedst når jeg ved personen enten selv har barn/børn, eller har en alder hvor det virker ''troværdig'' (:


  • #120   25. nov 2011 Nadiaa: jamen nu havde Tenna jo f.eks. stået i den situation som jeg havde stået i, bare ikke med sit eget barn.

    Skal jeg afvise et godt råd bare fordi hun er 17 OG ikke har noget barn?

    Synes godt nok det er sørgerligt at der ikke er plads til alle herinde...


  • #121   25. nov 2011 Nadiaa: Hvorfor ikke det?? man kan jo stadig have viden om børn selvom man ikke har nogle selv...

    Så ville du heller ikke tage råd fra barnløse eller folk der har adopteret?


  • #122   25. nov 2011 Sofie..

    Som sagt siger jeg ikke folk ikke må være her ? men derfor kan jeg stadig godt undre mig, og synes det sådan lidt (: Hvis jeg var kommet til mig som 17 årig og havde givet mig selv et råd havde jeg stadig ikke lyttet til det ! Og det er altså til trods for jeg altid har stolet på mig selv når det kommer til børn (:


  • #123   25. nov 2011 Nadiaa: så det jo ren stædighed smiley

  • #124   25. nov 2011 Line H.

    Jeg siger ikke de ikke må være her, jeg siger jeg undre mig over hvorfor de er her ? Og så tilføjer jeg at jeg ville have svært ved at tage et råd fra dem til mig ?

    nej jeg ville ikke tage råd fra en barnløs på 17, ej heller 18 ?
    der skal en alder bag, før jeg vil kunne tage et råd til mig fra en der IKKE har børn selv !?

    Adoption, føde selv.. det uden betydning for mig.. DE STADIG forældre på fuldtid.


  • #126   25. nov 2011 Sofie..

    Ikke nødvendigvis nej, en på 30 kan også være til at lukke op og skide i smiley (ikke at en på 17 er det) Men alderen har bare en faktor for mig, uanset hvordan du vender og drejer den så er det sådan jeg har det. Og vurdere jeg at en på 30 er troværdig er det fordi jeg KENDER hende/ham ?

    Og det gælder da for alle, jeg ville også have svært ved at tage et råd fra dig til mig.. Ikke fordi jeg ikke kan lide dig, men fordi jeg ikke kender dig personligt og derfor ikke ved om du aner hvad du snakker om ? for du har ikke selv barn, og derfor ikke stået i det på samme måde ?

    Line ..
    Jamen det kan vi godt kalde det, det vil jeg ikke synes ? Nærmere et tillidsproblem smiley


  • #127   25. nov 2011 Sofie..

    Bare fordi Line fandt et råd brugbart, er det ikke ens betydning med alle andre ville gøre det ? ej heller følge et råd. (:

    Hvis tania (undskyld jeg blander dig ind i det xD) var ny her inde og jeg ikke anede en skid om hende.. kom med et råd til mig omkring Nena, ville jeg sikkert heller ikke lytte til det.. Men fordi jeg ''kender hende'' her inde fra ville jeg hvis hun idag komme med et råd jeg følte jeg kunne bruge lytte ?


  • #128   25. nov 2011 Sofie..

    Nej jeg ville sku også have svært ved at få råd omkring en fødsel a en der enten ikke har været igennem det, eller "kun" fået ks ? Ligesom jeg ikke kunne drømme om at råde folk omkring Ks ?


  • #130   25. nov 2011 Nadiaa: Jamen hvilken forklaring vil du så have? De må godt være her, det undre dig bare hvad de laver her og du vil absolut ikke tage imod deres råd lige meget hvor gode de er??

  • #131   25. nov 2011 Så ville du heller ikke tage mod tår fra en barnløs på 22? Eller en barnløs på 26?

    HUn har jo lige akkurat præcis samme erfaring med børn som en på 17.. medmindre hun arbejder med dem, hvilket igen ikke giver hende nogen rettigheder til at dele sin mening herinde?


  • #133   25. nov 2011 Sofie..

    Nej råd jeg tager til mig, finder jeg typisk ved folk jeg i forvejen deler en eller anden form for tillid til, på den ene eller den anden måde.. Jeg siger ikke at det ikke kan ske jeg ville tage imod råd fra dig eller julemanden (forstå mig ret) Men det ville være fordi jeg enten havde prøvet andre råd eller fordi jeg virkelig ikke anede hvad jeg ellers skulle gøre (: ?

    Der er ingen der ved noget om alt, det har jeg heller aldrig påstået.. og jeg er da sikker på du kan snakke om meget jeg ikke aner en skid om (:


  • #134   25. nov 2011 Jeg er helt enig Nadiaa. Jeg tror heller ikke at jeg ville kunne tage et råd fra en, der kun har erfaring fra børnepasning. Og jeg tror ikke vi har så mange 15-16-årige mødre herinde.

  • #135   25. nov 2011 Line.

    Jo hvis jeg gennem andre tråde ''kendte'' hende og følte hun var troværdig så ville jeg ? (: Men ja jeg er nok bare underlig, men derfor er det stadig min holdning ..

    tania..
    ikke meningen jeg skriver ''Kun'' i '' ... '' fordi jeg kan forstille mig det ikke bare er et KUN, men det skulle forståes sådan at baby ikke er kommet ud den anden vej (hvis du forstår xD)


  • #136   25. nov 2011 Sofie..

    Men jeg ville heller ikke råde og vejlede omkring KS ? for det noget jeg ikke aner en skid om, jeg ville sige ''krydser fingre for det går godt''

    Og jo jeg kan godt råde og vejlede i forhold, for jeg HAR været i forhold..
    det kan stadig ikke sammenlignes, det stadig noget jeg har oplevet selv..


  • #137   25. nov 2011 Sofie..

    Du har absolut ret, jeg har ingen anelse om hvad det vil sige at ligge på et operations bord, men jeg har forklaret hvad jeg mente med mit ''kun'' og hvis du læser det vil du se det IKKE skulle forståes som at det bare var noget man lige gjorde smiley


  • #138   25. nov 2011 Synes denne her tråd er MEGET upassende...

    Tenna:
    Selvfølgelig har du lov til at være herinde på lige fod som alle os med børn!!!
    Lad dig ikke gå på af det de siger til dig, du skal på INGEN måde hverken forklare eller godtgøre hvorvidt du er egnet til at være her!!!:)

    Til jer andre:
    Jeg synes det er yderst barnligt at i sidder på den måde og nedgøre en pige på 17 som bare synes det er hyggeligt at være herinde!
    Hvis i ikke vil tage imod råd fra denne eller andre på samme plan så lad være og kom videre!!!

    Tænk at i mener i er mere modne og så sidder i og nedgøre pigen på denne her måde!!! Haha DET er sku til grin, ja undskyld mig..


  • #139   25. nov 2011 Pia - hvorfor er jeg flabet?

  • #140   25. nov 2011 Gitte - som skrevet op til flere gange, så er den IKKE myntet på nogen, så hvis nogen føler sig nedgjort, så var det på ingen måde meningen!!

  • #141   25. nov 2011 Sofie..

    Jamen jeg forstår skam godt hvad du mener smiley Nej jeg har ikke været i et forhold der holder, den fejl ligger på mig og min mangel på tillid (: Det ingen hemmelighed, Og jeg sætter ikke tape på munden a nogen, jeg siger ingensteder de IKKE må være her.. jeg siger bare jeg personligt ville have svært ved at tage imod råd fra dem.. Kan da godt se det mig der er fejl på den, og at det langt ude.. men det ændre sig bare ikke på en dag (: Og som sagt vil jeg ikke afvise at det kunne ske jeg tog råd fra for eksempel dig omkring noget med Nena eller sådan noget.. -Men nu som det ser ud, ville jeg nok tænke ''Ved hun mon nok om det'' (:

    Og ja den fejl kan sikkert også spores langt tilbage oppe i min hjerne.


  • #142   25. nov 2011 Sofie..

    Ja dårligt ordvalg, men den blev også forklaret.. Jeg kunne også have skrevet ''Som aldrig har gået igennem en virginal fødsel'' men det et ordforråd der ikke ligefrem ligger mig på tungen ? (:

    Igen jeg siger ikke noget for at støde nogen, jeg prøver på at forklare jer hvordan jeg har det (:


  • #143   25. nov 2011 Pia.

    Det siger jeg heller ikke, jeg siger bare jeg ville have svært ved at tage imod råd omkring det (: -De råd jeg tager til mig her inde er ofte råd fra folk jeg har en eller anden kendskab/tillid til.. selvom det kun er over nettet, og det gør det bare lidt nemmere for mig (: Men jeg har også et kæmpe tillidsproblem, og en kæmpe skræk for at fejle som mor (:


  • #145   25. nov 2011 Pernille:
    Det er også fint at du skriver det, men ærligt så tror jeg du burde skrive en pæn pb til Tenna om netop at det ikke var myntet på hende selvom tråden jo kom pga. en anden hvor lige netop hun var der og du faktisk skrev nøjagtigt det samme!!!

    Hvis jeg var Tenna, så ville jeg ærligtalt føle mig en smule presset og kørt på!!!
    Et undskyld ville nok være på sin plads hvis det virkelig ikke var myntet på netop hende!!!

    Sofie:
    Jaaa, vi kender vist hinanden RET så godt efterhånden..:D
    Jo vi snakker jo tit om børnene hvor du også kommer med ting og råd, dem lytter jeg da til...


    Forstår slet ikke den sætning, "Jeg ville have svært ved at modtage råd fra en på 17"???
    Jamen så spring over forhelved, der er sku da ingen der siger man SKAL gøre som folk siger herinde...
    Jeg synes tit der kommer ret så dårlige kommentare for folk der er helt op i 30´erne...

    SPRING DEM OVER FORHELVED og kom videre...
    Til jer der netop har børn burde i have bedre ting at bruge jeres tid på!!!!???


  • #146   25. nov 2011 Pia - Nu forstår jeg hvad du mener. smiley Mente heller ikke jeg havde været flabet i denne tråd.

    Jeg synes ikke denne tråd skulle skabe splid, men vi skulle blot debatere, og jeg har bare stillet spørgsmålstegn ved ting jeg undre mig over.


  • #147   25. nov 2011 Sofie..

    Jamen det skam heller ingen hemmelighed, at du lige præcis er en a dem her inde jeg har ændret mening omkring til det positive. Og fået respekt og tillid til hvis man kan sige det sådan (: Og jeg tager skam også mange a dine råd for gode vare, og sætter pris på din støtte (:

    Men igen derfor ville jeg nok stadig til dels tænke 'ved hun nok om det' hvis du kom og sagde til mig ''Jeg synes du skal prøve at, få hende til at spise en masse jordbær fordi.....'' (:


  • #149   25. nov 2011 Sofie..

    Jeg har heller aldrig oplevet dig deltage i tråde hvor jeg har tænkt ''hvad fanden aner hun om det'' det var bare for at komme med et eksempel haha xD


  • #150   25. nov 2011 Og igen, jeg er enig i der skal være plads til alle (:
    men derfor må folk jo gerne undre sig, eller tænke sit eller hvad ved jeg smiley


  • #151   25. nov 2011 Lene: Der er da heller ingen der siger at Tenna er eller kan være ekspert?? Men derfor kan hun godt have holdninger/erfaring/meninger om noget oder was?

    Hey, jeg sys 2. verdenskrig var noget lort... MEN jeg må hellere tie stille om det for jeg var der jo ikke og har aldrig oplevet en krig... (Sat på spidsen, I know!!!)


  • #154   25. nov 2011 Pernille:
    Jeg mener bare:

    Citat fra anden tråd.


    "Pernille - mor til den dejligste dreng< 3

    Skrevet: 25-11-2011 09:00:42
    Tenna - ser du slet ingen nyheder? Vejret på færørene har været oppe og vende meget! Jeg tænker at selvom du er 17 år, så burde man vel stadig følge lidt med i hvad der sker rundt omkring i verden.
    Disney Channel? Helt ærligt, du er 17 år. smiley

    Hvad laver du egentlig her inde, når du kun er 17?


    -Pernille - mor til den dejligste dreng< 3

    Skrevet: 25-11-2011 09:06:49 Omformulering - hvad kan du tilbyde sådan et site?"





    Synes det er MEGET pudsigt at du skriver sådan til Tenna i en anden tråd kl 9:00 og kl 9:30 er denne oprette med NÆSTEN samme sprogvalg!!!
    Det er da ret indlysende at det var myntet på netop hende!!!



  • #155   25. nov 2011 Jeg ser også vild med dans, kun fordi jeg er for doven til at finde fjernbetjeningen.. synes det mega nedern smiley

  • #156   25. nov 2011 Gitte - Den var bestemt ikke myntet på hende. smiley

  • #157   25. nov 2011 Der var så en tråd jeg intet vidste om..Så jeg smutter

    Kan i have en god aften de damer smiley


  • #158   25. nov 2011 Nu har jeg lige læst den tråd som denne her kommer af og squuuueeees me, men magen til umodenhed og flabethed skal man da lede længe efter!!!!

    TS: hvordan er det du snakker til andre???

    HILSEN HENDE DER IKK ANER EN SKID OM VEJRET PÅ FÆRØERNE!


  • #159   25. nov 2011 hvad har vejret på færørene med noget at gøre ?
    jeg aner sku ikke engang en skid om vejret i danmark før det sker xD ?


  • #160   25. nov 2011 NÅR?
    Kan se det måske var meget godt jeg lige fik lagt de "PÆNE" kommentare frem der blev fyrret af i den tråd jeg mener startede denne..:P

    Var faktisk liddt i tvivl om hvorvidt jeg skulle gøre det, men ville nu bare lige vise at det nok havde en del sammenhæng og det var MEGET upassende..


  • #164   25. nov 2011 Nadiaa: Hehe læs den anden tråd smiley

  • #166   25. nov 2011 Nåerh smiley

    For fanden jeg kan godt lide disney channel, disney film og hele lortet smiley
    Og jeg aner ikke en skid om vejret, næsten heller ikke nyhederne xD


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #168   25. nov 2011 Jeg tror og håber jeg er misforstået... For sådan som i sætter det op er ikk sådan jeg har det basta... Ordkløveri

  • #170   25. nov 2011 Jeg kan godt se at jeg har været for grov overfor Tenna i hendes tråd! Det var virkelig tarvelig og barnligt af mig, men jeg mener stadig, hvad jeg har skrevet i denne tråd!

    Men jeg synes nu det har været en god debat, og at de fleste holdte en pæn tone!


  • #173   25. nov 2011 Jeg må sige at jeg personligt har svært ved at tage imod råd fra folk uden børn... Endnu mere har jeg svært ved at tage imod råd omkring mine børn fra en på 15-17... Ikke for at støde nogen, men seriøst, hvor meget erfaring er det lige man kan samle sig på så kort tid?!?!
    Jeg har ikke noget imod at snakke med folk der ikke har børn, om børne relateret emner, men en 17-årig pige kan jeg bare ikke tage seriøst... Sorry...


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #174   25. nov 2011 Håber tenna læser pernilles undskyldning, og at i andre ikke bare ignorer det...

    Flot Pernille smiley


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #175   25. nov 2011 Ku ikk være mere enig i den udtalelse...

  • #176   25. nov 2011 Besked til alle - nu har jeg ikke været herinde en del af dagen og er gået glip af en del, men har lige læst alle beskeder, og det er tydeligt at man har forskellige meninger, og det skal der bestemt også være plads til, men kunne vi nu ikke bare aftale at man bare kan tage imod råd som man synes er brugbare og springe andre over ? uanset om det er en 30 årig mor til 3 eller en 17 årig der er fan af disneyfilm smiley - Hvis man tager rådene for gode varer, så er det jo bare dejligt, uanset hvem det er fra.. Derudover er det jo ikke sikkert at Line og Tania (bare for at tage et eksempel)kan bruge det samme råd, hvis nu Line ikke mener at hendes barn skal sige undskyld (som jeg rådede til i en anden tråd), hvorimod tania måske ville mene at det var den eneste måde at gøre det på ?.. Der er alle mødre jo så forskellige ang. opdragelse (: - Man kan komme med de råd man nu har at give, og det er jo ikke nødvendigvis den rette løsning, men det kan sagtens være at man kan få et helt nyt syn på en given situation fordi der netop kommer friske øjne og måske mange forskellige råd, så kan det jo også være at man finder en gylden mellemvej ved at mixe flere forskellige råd (: ...


    Til dem der er af interesse, jeg har fået en flot undskyldning fra Pernille, og så er den sag ude af verden smiley - gider ikke bære nag over sådanne ting, jeg vil bare at folk har nosser nok til at sige undskyld når de sårer nogen, også selv om det ikke har været mening, og ved at Pernille undskylder over for mig, viser også at hun er en kvinde med nosser nok til at stå frem og sige "ved du hva, det er jeg sq ked af, men sådan og sådan er min holdning, og derfor skete det der skete" ...

    Peace, over and out ! (:


  • #177   26. nov 2011 Sofie - jeg synes at have undgået disse berømte cola forummer smiley - De kan da ik være helt uinteressante eftersom de er så kendte smiley

  • #178   26. nov 2011 haha smiley Cola freak FTW (:

  • #179   26. nov 2011 Vil lige understrege jeg ikke har, og aldrig har haft noget imod folk uden børn... Jeg har personligt bare lidt svært ved at tage imod et råd, som en har hørt en anden sige, som har det fra en 3. Der måske har prøvet det af selv... Ej, der har jeg det bare nemmere ved at føle det brugbart når det kommer fra en direkte kilde, altså en der har prøvet det selv, og med det mener jeg ikke på et barn de passer...
    For andre har langt nemmere ved nogen ting omkring mine børn end jeg har feks, så er min svigerinde og lillebror 10 gange nemmere om at putte min store søn end jeg er...


  • #180   26. nov 2011 Pernille:
    Er glad for at se du tog imod mit råd og indså at det ikke var særlig pænt over for Tenna..:)
    Det kan måske få andre til at tænke sige en ekstra gang om når de sviner andre til herinde!!!

    Tenna:
    Det var godt du fik en undskyldning, det var bestemt ikke for meget at forlange!!!:)
    Du lyder til at være en meget fornuftig pige med den rette fornuft..
    Nyd du at være ung og lev dit liv som du gerne vil som en 17 årige...
    Der er ingen grund til at prøve at blive voksen før tid bare for at gøre visse folk tilfredse herinde!!!
    VÆR DIG SELV..:) Din tid til at være "voksen" og mor skal nok komme, det behøver man IKKE have travlt med!:)


Kommentér på:
Hvad kan de tilbyde??!

Annonce