{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Udeblivende mens {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg skulle have haft min menstration i onsdags, og den er stadig ikke kommet, men jeg har haft menssmerter ...

Jeg er på p-piller, og har ikke haft samleje siden midt i september, dog har min menstration de gange jeg har haft siden været meget meget underlig... Jeg har kun haft min mens to gang siden, og der gik 4 dage fra jeg var færdig med blisterpakken, til min mens kom, men det var (undskyld de klamme detaljerne) meget tyndt, næsten gennemsigtig, med helt sorte klatter... Jeg har de sidste to uger haft ekstrem halsbrænd... har nu drømt 3 gange at jeg var gravid og fødte...

Skal jeg være bekymret ? ... Hvad kan det skyldes ?
Selv tvivler jeg på at jeg er gravid, da jeg egentlig ikke føler at jeg rigtig haft nogen symptomer ? Jeg har før været i tvivl om jeg var gravid, pga nogle symptomer (som viste sig at være fantomsymptomer) da jeg gik og bekymrede mig...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udeblivende mens
  • #2   4. dec 2011 Jamen det vil bare være mærkeligt, for selv om der ikke var nogen prævention (ud over mine p-piller), så har jeg som sagt ikke rigtig nogen symptomer... har været træt, haft manglende overskud, halsbrænd og menssmerter, og så lidt udeblivende mens, men mener bare at nu når jeg har haft menstration, selv om den har været meget kort (3 dage) og den har opført sig underligt, burde der vel ikke være noget at bekymre sig om ?

• #4   5. dec 2011 Pernille, nu ikke så negativ, jeg søger hjælp... Det kan lige så godt være jeg tvivler på om jeg kan have PCO ?...
    Det er umiddelbart mine første tanker... Enten PCO eller graviditet...
    Men nu jeg har regnet ud at HVIS jeg er gravid ville jeg være 13 uger henne og derfor burde jeg jo sådanset have haft nogle klare symptomer ville jeg mene ... jeg er overvægtig, så jeg kan selvfølgelig ikke se noget på forandringer i kroppen...

• #7   5. dec 2011 jaa, men en tur til lægen ville også kræve at min kære moder skal tage fri fra arbejde nogen timer, da jeg ellers ikke har køremulighed, derfor vil jeg godt have lidt mere information... Hvis der ikke er noget at komme efter overhovedet og alt er som det skal være vil det være rigtig træls (: ..

• #8   5. dec 2011 Prøv at tá en test så får du i hvert fald svaret på om du er gravid

• #9   5. dec 2011 Prøv at tage en test smiley

• #11   5. dec 2011 Cykel er udelukket da der er over 13 km til lægen og må jeg ikke pga knæskade smiley ! .. Busser kører der ingen af, så den eneste mulighed ellers ville være gå'ben (: ...

Jeg tror også jeg anskaffer mig en graviditetstest, og når den så viser negativ (hvilket jeg håber den gør da jeg ellers er helt ude og skide) såå kan jeg søge læge og finde ud af hva det ellers kan være ? ...
    Ville bare gerne høre om nogen havde prøvet noget lign, og fandt ud af hvad det var ?

• #13   5. dec 2011 Jeg har taget disse p-piller i to år og har ikke haft et problem før nu ? jeg startede på dem pga meget ureglmessig mens, men allerede efter en mdr, fik jeg mens efter to dage og begyndte igen på 7. dag, og så har det været sådan lige siden.. indtil september (: ..

• #15   5. dec 2011 Jeg skal faktisk til at skifte over til nogle billigere piller da vi kan spare 300 kr hver 3. mdr , bare ved at jeg skifter piller... Skal jeg bare begynde at tage dem nu eller skal jeg vente til jeg har fundet ud af hvorfor jeg ikke har fået min menstration, eller skal jeg tage den når jeg har haft min menstration .. ?

• #17   5. dec 2011 `ja, det burde jeg nok..

• #18   5. dec 2011 Tror nu stadig jeg ville købe en test først, så jeg ka udlukke den mulighed først

• #19   5. dec 2011 Jeg synes du skal snakke med din læge..
    Jeg har også spist de samme p-piller længe, men nu har min mens pludselig ændret sig, så hvis jeg ikke får mens på onsdag som planlagt, så skal jeg ud af pillerne.

Kommentér på:
Udeblivende mens

Annonce