{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

øv en dag.. {{forumTopicSubject}}

øv, jeg har bare en dårlig dag idag smiley

Er for tiden blevet træt, kan snildt tage en morfar på sofaen om eftermiddagen, og ingen grund til at være træt, jeg er arbejdsløs og går hjemme pt, men skal ud i noget til januar..

Har ellers været frisk nok, men nu er jeg bare de sidste par uger begyndt at køre helt død sidst på dagen, så hviler jeg lidt med sønnen når han er hentet fra bh.

øv og ingen arbejde at finde, er ret sikker på afslag på optagelse på pau, dårlig økonomi, ja alt er bare øv, og så er man mega skruk og begge svigerinder venter barn i de første måneder i det nye år... så dejligt for dem smiley
øv og savner at have hund, vil så gerne ha en igen..vil gerne flytte men ingen penge til det.. ov alle andre lever det liv jeg gerne vil ha smiley Sikke en dårlig dag idag. gaaab gad vide om jeg lige skal snuppe en lur igen, er da godt nok død.

andre der har en lidt træls periode lige pt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv en dag..
  • #1   8. dec 2011 Øv det lyder bestemt ikke rart for dig.
    Jeg kan ikke sige at jeg kender følelsen, for jeg er ikke i samme situation, men min hverdag for tiden er bestemt heller ikke at råbe hurra for.
    Er pt sygemeldt med meget kraftig kvalme og opkast og der har stået på i 4 uger nu hvor jeg absolut intet har lavet i løbet af en dag. Har ingen overskud til noget som helst, så kan godt snakke med om øv dage selvom det ikke er af samme årsag.

    Håber du finder dig et job snarest.


  • #2   8. dec 2011 plejer os bare at skubbe det trælse væk, men jeg orker det bare ik lige nu, er simpelthen for træt til det idag...gider ik engang sove igen selvom min kæreste har bedt mig om det hehe

  • #3   8. dec 2011 vågned 7.45 og bad manden om han ik gad tage sønnen idag og afl i bh, det ville han gerne og jeg fik lov at sove... jeg sov elendigt og vågnede først 11.30... jeg er stadig i dårlig humør og træt, så sy ik jeg gider sove igen, for jeg har vel fået søvn nok idag!?

  • #4   8. dec 2011 lav noget der gør dig glad..

    et godt tip er ornaner, få orgasme det udløser noget i hjernen smiley


  • #5   8. dec 2011 hehe manden prøvede et par gange i løbet af natten og vække mig og hygge, men det gad jeg ik, skubbede ham væk hehe stakkels stakkels mand smiley



  • #6   8. dec 2011 Gaia s mor haha lige ud af posen smiley
    Øv, løb dig en tur, det giver energi og udløser endorfiner..


  • #7   8. dec 2011 hold faktisk op med at løbe for ca 2 uger siden, så måske er det det der er galt... tror jeg må trække læbeskoene på og tage en lille tur, problemet er nemlig mine knæ, de kan af en eller anden grund ik helt holde til det smiley

    Så det jeg skal gøre er : tage en løbetur og derefter i bad og hygge med bruseren smiley hehe og så se tøsefilm...

    har allerede tændt de levende lys og dynen er snart fast beboer på sofaen hehe, men jeg elsker at læse, så måske hellere det end en film..hmm må lige gøre ommanden vil glo tv med mig eller game ps3 smiley


  • #8   8. dec 2011 arg og så regner det også nu igen...mand jeg glæder mig til sommer og varme

  • #9   8. dec 2011 der er da dage hvor jeg synes alle andre har det bedre end mig, men de fleste dage har nu lyspunkter, bekymringer om forskellige ting er der jo altid synes jeg..

Kommentér på:
øv en dag..

Annonce