øv en dag.. {{forumTopicSubject}}
øv, jeg har bare en dårlig dag idag
Er for tiden blevet træt, kan snildt tage en morfar på sofaen om eftermiddagen, og ingen grund til at være træt, jeg er arbejdsløs og går hjemme pt, men skal ud i noget til januar..
Har ellers været frisk nok, men nu er jeg bare de sidste par uger begyndt at køre helt død sidst på dagen, så hviler jeg lidt med sønnen når han er hentet fra bh.
øv og ingen arbejde at finde, er ret sikker på afslag på optagelse på pau, dårlig økonomi, ja alt er bare øv, og så er man mega skruk og begge svigerinder venter barn i de første måneder i det nye år... så dejligt for dem
øv og savner at have hund, vil så gerne ha en igen..vil gerne flytte men ingen penge til det.. ov alle andre lever det liv jeg gerne vil ha Sikke en dårlig dag idag. gaaab gad vide om jeg lige skal snuppe en lur igen, er da godt nok død.
andre der har en lidt træls periode lige pt?
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
Jeg kan ikke sige at jeg kender følelsen, for jeg er ikke i samme situation, men min hverdag for tiden er bestemt heller ikke at råbe hurra for.
Er pt sygemeldt med meget kraftig kvalme og opkast og der har stået på i 4 uger nu hvor jeg absolut intet har lavet i løbet af en dag. Har ingen overskud til noget som helst, så kan godt snakke med om øv dage selvom det ikke er af samme årsag.
Håber du finder dig et job snarest.
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
jul 2008
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
et godt tip er ornaner, få orgasme det udløser noget i hjernen
jul 2008
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 301
Øv, løb dig en tur, det giver energi og udløser endorfiner..
jul 2008
Så det jeg skal gøre er : tage en løbetur og derefter i bad og hygge med bruseren hehe og så se tøsefilm...
har allerede tændt de levende lys og dynen er snart fast beboer på sofaen hehe, men jeg elsker at læse, så måske hellere det end en film..hmm må lige gøre ommanden vil glo tv med mig eller game ps3
jul 2008
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
øv en dag..