{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Frivilligt arbejde. {{forumTopicSubject}}

Hey Piger smiley

Jeg vil hører om der er nogen af jer der har lavet frivilligt arbejde i udlandet?

Hvis Ja..
1. Hvor henne??
2. Hvilke selskab brugte du??
3. Hvordan tog du beslutningen om hvor du ville henne??
4. Og hvordan gør man ang. penge/løn hvis man tager afsted??

Jeg håber der er nogen som kan hjlæpe mig. smiley

god dag til alle smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frivilligt arbejde.
  • #1   12. dec 2011 De fleste steder skal man selv betale for ophold og mad..Man får ingen løn i tiden, så du skal finde ud af at få sparet op eller søge om evt dagpenge...Men tvivler på, att du akn få det.

    Man betaler for at komme afsted og det kan være fra 14300 kr for en måneds humanitært arbejde til 24 990 for 3 mdr.

    Det inkluderer
    Prisen for projekterne inkluderer de praktiske arrangementer, kost og logi, rejseforsikring og sygeforsikring, afhentning i lufthavnen, samt støtte fra vores lokalt ansatte under hele dit ophold, 24 timer i døgnet, året rundt.

    De omkostninger, der ikke er dækket af prisen, er flybilletten, visum, eventuelle vaccinationer og eventuel arbejdstilladelse, samt dine personlige udgifter under opholdet. Disse udgifter varierer fra frivillig til frivillig, og fra destination til destination.

    Frivillige som er ældre end 65 på datoen for deres rejse vil blive bedt om at betale et tillæg for supplerende forsikring.
    Hvis du kombinerer to eller flere lande, får du 10 % rabat for hver destination


  • #2   12. dec 2011 Tusind tak smiley Det var lige hvad jeg havde brug for smiley Lyder nemlig rigtig spændende og går og overvejer det men pengene ska lige være til det... Ku være dejligt hvis man ku komme ud og gøre en forskel smiley

    Tusind tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
Frivilligt arbejde.

Annonce