{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Godmorgen Tråd :-)) {{forumTopicSubject}}

Godmorgen BG :-))
Er i kommet godt ind i 2012 ? ..
Hvordan spenderede i jeres Nytårs aften & hvor henne i Landet?

Jeg er på New Years ferie i København og hold da op - de forstår at sætte 'fut' under Nytåret.
Min aften foregik der 'hjemme' - vi fik en masse god mad & så spadserede vi ned til Søerne så vi kunne se fest Fyrværkeriet kl. 00.00. Det var simpelthen så FANTASTISK Flot!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godmorgen Tråd :-))
  • #1   1. jan 2012 Stille og roligt..

    Vi var hjemme i eget hus herude i voes lille landsby bredstrup (7000 fredericia kommune) og så kom svigermor og svigerfar med alt mad, lige klar til at spise. De bor kun 12 km herfra...

    De var har her helt til efter kl 24, hvor de skulle hjem til dyrerne.

    Frederic blev puttet kl 21 og sov hele natten igennem. Hvor vi andre først lige kom i seng kl lidt i 2 .. Så vi kan slet ikke vente med at sove til middag lige om snart.



  • #2   1. jan 2012 Vi var herhjemme, os tre. Gustav blev puttet til normal tid, og så lavede jeg rigtig lækker mad som vi spiste, efterfulgt af en god film og dessert på sofaen.

    Min søn vågnede på grund af fyrværkeriet til midnat, så vi tog ham med i vores seng hvor han så sov sammen med os hele natten. Det var dejligt!

    Ja, og rigtig godt nytår til jer også smiley


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #3   1. jan 2012 Hejsa... =)

    Her var det en stille aften i Thorsø mellem randers og hammel =) Jeg er syg så det var bare helt stille =)

    Thea gik i seng kvart over ti og faldt i søvn med det samme =) Og sov fra larmen =)

    Hun var i øvrigt totalt vild med fyrværkeriet og stod i vinduet og hoppede op og ned, og råbte booom booom boooom booom!! Så hyggeligt!


  • #4   1. jan 2012 vi har holdt en stille og rolig aften med et venne-par smiley
    amalie kom i seng kl. 22:30 og sov fra det hele kl. 24:00..
    hunden havde fået beroligende medicin men ikke så han sov desværre... så skal lige snakke med dyrlægen omkring det...

    men ellers en stille og rolig aften, i hunden og barnets skød smiley med nogle dejlige venner smiley her i mørkøv (vest sjælland)

    godt nytår og håber i alle har haft en god aften/nat uden skader smiley


  • #5   1. jan 2012 Godt nytår... Vi kom skønt ind i det nye år... Vi var i majbølle hos nogle venner, vi kom først hjem kl 02.45... Min lille fnis på snart 4 mdr havde en skøn aften, grinede og dansede med os på skødet smiley kl. 10.30 vækkede vi hende for ikke at få rykket dagen alt for meget i dag nu når det blev sent inden hun sov i går... Men hun sover igen nu og det gør hun så de næste 3 - 5 timer...

  • #6   1. jan 2012 Det lyder til at i har haft nogle dejlige/hyggelige aftener! :-))
    Hvad skal resten af dagen gå med? ..

    Her står den på 'Fitness' - Jeg skal ud og gå København tyndt ..


  • #7   1. jan 2012 Men vi havde en stille aften med 2 små... Men så hyggeligt med god mad og hygge snak

  • #8   1. jan 2012 Vi skal spise lækker brunch her, vaske en maskin fuld tøj her, også er det ellers bare sofa hygge med et par gode film og leg med den lille når hun vågner

  • #9   1. jan 2012 Her foregik det meget stille og roligt. Min husbond måtte lægge sig med Roskildesyge i morgen formiddags, så det var en rigtig trist aften. Vi havde godt nok ingen planer, men alt maden var gjort klar og det hele, så nu må vi se om han kan spise med idag, ellers ryger det i skralderen....

    Clara klarede dog det hele tid UG. Hun vågnede slet ikke da de fyrede af ved 12-tiden. Kan slet ikke forstå at hun kunne sove sig igennem det hele....



  • #11   1. jan 2012 Vi var kun kæresten, jeg og et vennepar smiley vi hyggede med god mad, wii, chips, is og kl 00 gik vi ud , men 2 af mine hunde var rædsel så os 2 tøser gik ind og hyggede med film og slik smiley

    Og bettemanden i maven gik så meget amok da vi stod ude at jeg var bange for at han kom ud igennem navlen:O


  • #13   1. jan 2012 hej.. vi vr hjemmed med et venne par og min søster det var bare rå hygge.. men på ha vores venner hade meget lort med vi har i dag KUN fra gulvene samler 2 skrallesække op med komfæty på ha men nu er stuen efterhånden ved og være sig selv..

    KÆFT hvor jeg glæder mig til næste år hos dem smiley


Kommentér på:
Godmorgen Tråd :-))

Annonce