677 visninger
|
Oprettet:
Godmorgen tråd :D !! {{forumTopicSubject}}
Goooodmorgen BG !!
Har i fået en god start på denne smukke lørdag?
Hvad er planerne for i dag?
(Jeg har en 'date' med min fagprøve stort set hele formiddagen' dog får jeg et afbræk i eftermiddag, hvor jeg skal på visit hos min lillebror (jeg har ikke set ham siden jul) & nøij hvor jeg GLÆDER MIG !!
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Her fler vi os total aktive!! Indtil videre har vi puttet i sengen, fået morgenmad, hængt to maskine fuld vasketøj op samt støvsuget hele lejligheden undtaget soveværelset hvor mila sover.. Nu putter nena og jeg på sofaen hun er lidt træt men må tidligst sove 10.30.. Om lidt skal jeg gøre vaskemaskine rent, i bad, ordne opvask og vaske gulv
Når nena har sovet tror jeg vi finder en legeplads at lege lidt på så vi kan komme ud i det gode vejr
ELSKER lørdage
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
Dog er maj måned her hvor halvdelen af familien har fødselsdag så vi snupper lige en idag også imorgen også
Men tror nu der er tid til at komme lidt ud i solen også med bassen og lege
Dejlig lørdag til jer
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
Kæresten skal lige ud og tage nogle ting ud af et hus og hal han skal være med til at rive ned så der kører vi en tur med...
I eftermiddag skal der lige støvsuges, vaskes gulve og tørres af i køkkenet også skal vi nok have venner på besøg til grill i aften... Og ellers har vi nok snakket om,at køre en tur til København til ink festival, ellers må det blive i morgen..
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Tøserne kravler rundt på gulvet og leger med de gaver som de fik igår selvom det ikk er deres fødselsdag endnu
aug 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 83 Svar: 1.058
Ellers ska vi bar dovne på sidsen
God lørdag til alle derude
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 53 Svar: 203
så vi har sovet længe han vågende først klokken ni da han har hostet en del i nat vi er ved at bage og skal efter ud på lege pladsen og når min dejlige kæreste kommer hjem skal vi ind til herning by og se på cykler og høre queen machine så det skal nok blive hyggeligt.
Godmorgen tråd :D !!