{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Godmorgen tråd :D !! {{forumTopicSubject}}

Goooodmorgen BG smiley !!
Har i fået en god start på denne smukke lørdag?
Hvad er planerne for i dag?

(Jeg har en 'date' med min fagprøve stort set hele formiddagen' dog får jeg et afbræk i eftermiddag, hvor jeg skal på visit hos min lillebror (jeg har ikke set ham siden jul) & nøij hvor jeg GLÆDER MIG smiley !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godmorgen tråd :D !!
  • #1   5. maj 2012 Ville ikke kunne leve så længe uden o:

    Her fler vi os total aktive!! Indtil videre har vi puttet i sengen, fået morgenmad, hængt to maskine fuld vasketøj op samt støvsuget hele lejligheden undtaget soveværelset hvor mila sover.. Nu putter nena og jeg på sofaen hun er lidt træt men må tidligst sove 10.30.. Om lidt skal jeg gøre vaskemaskine rent, i bad, ordne opvask og vaske gulv smiley

    Når nena har sovet tror jeg vi finder en legeplads at lege lidt på så vi kan komme ud i det gode vejr smiley

    ELSKER lørdage smiley


  • #2   5. maj 2012 Herhjemme står den på forberedelse til imorgen hvor der skal holdes 1 års fødselsdag for familie og venner - dog er hans rigtige fødselsdag først på tirsdag men er lidt nemmere i en weekend end på en hverdag...
    Dog er maj måned her hvor halvdelen af familien har fødselsdag så vi snupper lige en idag også imorgen også smiley
    Men tror nu der er tid til at komme lidt ud i solen også med bassen og lege smiley

    Dejlig lørdag til jer smiley


  • #3   5. maj 2012 HEr har vi sovet fantastisk. Vi havde besøg af en spøgelsesdame igår som skulle fjerne nogle "ting" inden lillemanden ville opdage det. Og jeg har sovet meget tungt og er super frisk her til morgen

  • #4   5. maj 2012 Kæresten,jeg og den ene er stået op... Den lille og den anden hunde sover endnu...

    Kæresten skal lige ud og tage nogle ting ud af et hus og hal han skal være med til at rive ned så der kører vi en tur med...

    I eftermiddag skal der lige støvsuges, vaskes gulve og tørres af i køkkenet også skal vi nok have venner på besøg til grill i aften... Og ellers har vi nok snakket om,at køre en tur til København til ink festival, ellers må det blive i morgen..


  • #5   5. maj 2012 Jeg skal idag igen holde 30årige fødselsdag. er dog pæn træt da de sidste gæster igår gik kl. 2 smiley men det var skide hyggeligt og jeg glæder mig til næste omgang fødselsdag skal holdes smiley

    Tøserne kravler rundt på gulvet og leger med de gaver som de fik igår selvom det ikk er deres fødselsdag endnu smiley


  • #6   5. maj 2012 Min lille prinsesse og jeg ligger stadig under dynen, men når vi står op om ikk ret længe står den vidst på lidt rengøring smiley
    Ellers ska vi bar dovne på sidsen smiley

    God lørdag til alle derude smiley


  • #7   5. maj 2012 jeg har min pleje søn på weeknd
    så vi har sovet længe han vågende først klokken ni da han har hostet en del i nat smiley vi er ved at bage og skal efter ud på lege pladsen og når min dejlige kæreste kommer hjem skal vi ind til herning by og se på cykler og høre queen machine så det skal nok blive hyggeligt.


Kommentér på:
Godmorgen tråd :D !!

Annonce