{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.307 visninger | Oprettet:

Hvad koster en flytning? {{forumTopicSubject}}

Jeg har skrevet mig op til en masse boliger. Flere af dem et sted, hvor der er relativt kort ventetid.
Er skrevet op til både 3V og 4V i håb om at øge chancen.

Dermed håååber jeg at få tilbudt en bolig, om et års tid (eller gerne før!).

MEN, så kommer det økonomiske? Jeg skal jo spare en allerhelvedes masse penge op.
Ligger penge til side, til indskuddet, men hvad med selve flytningen?

Jeg skal jo male, og der er et barneværelse der (endelig) skal indrettes?.

Er 5.000 nok, eller skal der sættes mere fra til den side?

hvor meget vil I mene en flytning koster? (udover indskuddet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad koster en flytning?
  • #2   6. jan 2012 hvilke diverse?
    Vil meget gerne vide hvilke ting jeg skal regne med!..
    Har en ret stram økonomi, så der skal virkelig graves penge frem..

Har tremmeseng og puslebord, men derudover vil min søn i hvert fald have brug for noget klædeskab af en art, og bord/stole, eller hvad jeg nu synes han skal bruge på værelset.

• #3   6. jan 2012 Kasser har vi, og yeps,. kan selv få flyttet..

De sidste par gange jeg e flyttet har jeg haft flyttemænd på, men sparer det væk denne gang, får mine forældre til at slæbe i stedet smiley

• #4   6. jan 2012 Spam endelig løs..

Yeps, min far har alt til at slæbe på. Og faktisk har min mor altid en sækkevogn i sin gulpladebil smiley

Jaa, sad også og tænkte at det kunne være en god ide, at finde præcis det jeg gerne ville have til ham (fra Ikea) og lave en liste, så jeg har nøjagtige priser.

Har faktisk fået okay god pris de par gange jeg har flyttet, på flyttemænd, men det er fordi min ven var ansat hos firmaet. Så tog ham og chefen det, og gav mig en god pris! total lækkert!

• #5   6. jan 2012 Er lige flyttet 60 km, med 2 flyttemænd og 20 flyttekasser. Det kostede 4650 kr inkl moms.

• #6   6. jan 2012 Cigar aldrig brugt flytte mænd men brugt miniteans(ligesom
    3x34) og der højeste vi er kommet Til St betale er 1100kr inkl moms
    Og og og på læsning..
    Så har jeg haft folk til at slæbe smiley
    Og pakket selv smiley

Men ting til knægten kan jo komme undervejs eller når du får dine første børnepenge efter du er flyttet..

Ang. maling. Så har beckmanns lagersalg altid billigt og rigtig god kvalitets maling.
    Husk at hvis du vil have en god maling skal du have en ca. Glans 10/15

• #7   6. jan 2012 altså det kommer jo an på om du skal have alt det dyre til bassemanden eller om han nøjes med det billige smiley

Vores børneværelse kommer til at koste omkring 2000kr med malling - hylder - senge - madraser - hundeseng - stol - vægmaleri - billeder osv.

men flytningen i sig selv er jo benzin og sodavand og pizza smiley

• #8   6. jan 2012 så måske leje en trailer hos ikea det er billigt smiley

• #9   6. jan 2012 rumdeler til alt hans legetøj så det er i hans højde men stadig har et sted at være når der skal ryddes op istedet bare på gulvet smiley skab til tøj er der næsten altid indbygget synes jeg - ellers kan man købe billige i ikea som er meget fede eller måske kommoder..

hylder til bøger osv

stol som du kan sidde i sammen med ham eller uden ham når der skal læses historier smiley

• #10   6. jan 2012 puhh vi flyttede for 1½ mdr siden, og syndes selv vi gjorde det billigt, vi gjorde for 2500 kr, 10 mænd på kost den dag, rengøringsmidler, sække, mad til alle, + kørsel, vi flyttede 15 km væk, havde selv trailer, og rigtig gode venner som lagde deres biler til, uden de skulle ha noget for det.

• #11   6. jan 2012 vi har flyttet en del gange, og flere af gangene har vi selv skulle male, og maling, det evt bil til flytning koster, evt nye møbler osv osv der er mange småting der koster ved en flytning, det har kostet os alt mellem 5000 og 60.000 at flytte, og 5000 var en skrabet flytning hvor vi selv gjore det med en lånt bil, ingen nye møbler, ingen maling, kun småtingene, benzin osv... jeg har lige lavet melissas værelse, hvilket er rimeligt skrabet da økonomien ikke har givet lov til mere, og jeg ikke synes det var nødvendigt med en helt masse fine dyre ting, her snakker vi så om få møbler, maling, lidt pynte ting, lampe og nyt sengetøj, tror det er endt ud i at have kostet ca 3000 når det er helt færdigt..

• #12   6. jan 2012 Det eneste vi kom af med sidst vi flyttede var en kassevogn =600kr og mad/drikke til dem som hjalp smiley Så det var nok omkring 1000kr smiley

• #13   6. jan 2012 Ditte og Marlene,
    aarh, tak, det var den slags jeg kunne bruge smiley

Selve flytningen er ikke et problem, det er der folk til.

men den slags udgifter!..
    Havde jo ikke lige tænkt over at der skal syes gardiner/købes persienner smiley

• #15   6. jan 2012 Okay, så jeg skal vel tænke på:

gardiner/persienner

Møbler til Vito. Har kig på stuva-serien fra Ikea (har tremmeseng og puslebord)

Maling

og måske nogle nye lamper..

Det er også svært, når man ikke ved med sikkerhed hvor stor en bolig det bliver..!

• #16   6. jan 2012 hvis du kan bruge dine nuværende møbler, få lidt vennehjælp, osv vil jeg mene at 5000,- er fint , så er det uden flyttemænd osv smiley

• #17   6. jan 2012 Mor til skønne,
    det kan jeg. Alle mine møbler er fine, der skal kun købes lidt til Vito, da han jo sover på mit værelse pt.. så har kun seng og puslebord til ham smiley

og har hjælp til flytningen..

Er dejligt at det ikke er total urealistisk!

Kommentér på:
Hvad koster en flytning?

Annonce