Den sværeste tid i mit liv :'-( {{forumTopicSubject}}
Skriver her for at komme lidt ud med alle min tanke og følelser der flyver igennem mig i denne svære tid.. Har skrevet et par gange her i forum om min far og hans sygdom.. Men beskriver lige kort hvordan det hele hænger sammen..
Min far begyndte at få ondt i ryggen og tabe sig meget i marts i år.. Han blev af lægen sendt til keropraktor (staves) og fysiteraput (staves) hvor de ikke kunne finde nogen årsag til hans smerter.. Så finder lægen ud af han har mave sår og sætter ham i behandling for det.. Men min far bliver ved med at ha ond og smerterne tar til og vægt tabet bliver større.. Så lægen beslutter at indlægge min far til forskellige prøver.. Så han flyver ind og ud af sygehuset i en måneds tid men lægerne kan ikke finde ud af hvad han fejler.. På det tidspunkt har han været i diværse skanninger, kikkert undersøgelser oralt og analt, men stadig intet svar på min fars tilstand.. Så vægler de at ta en prøve fra hans lever og der finder de lidt kræft, så de undersøger ham nærmer.. De finder mere kræft i levern men kam ikke finde ud af hvor det stammer fra.. Midt i august er min far på aalborg sygehus for at få svar på de sidste prøver.. Min far har flere kræft knuder i levern, og en knude der vandre rundt i kroppen der spreder mere kræft ud.. Han får også af vide at han ikke kan behandles fordi han er for svag..
Nu ligger min far på frederikshavn sygehus, og har nu fået af vide at han sover ind en af de kommende dage.. Det er så utroligt hårdt det her, min far kan næsten ikke snakke mere, han vejer ingenting, han har tabt sig fra 110kg til 50 kg på 8 md, han ligner slet ikke min far mere.. Græder hele tiden, syntes bare det er så hårdt det her.. vIl bare ønske han snart får fred nu, det er ikke ham værdigt at ligge sådan.. Undskyld hvis det hele er lid rodet.. Det er bare så svært at formulere sig..
Tak til dem som læser det..
Betina
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 47 Svar: 299
ja jeg har desværre lige været i samme båd som dig.. du er meget velkommen til at skrive til mig og du må også få mit nummer hvis du får brug for det..
jeg er 22 og i december døde min far af kræft og det var faktisk spredt til hele kroppen og han fløj også ind og ud af hospitalet.
og i febuar døde min mor også af kræft i leveren og hendes liv ville jeg nok beskrive nødagtig som du beskriver din fars..
ja ikke nok med det den 2.oktober også i år mistede jeg så min søn...
ja jeg ved hvad miste det vil sige og jeg vil hjælpe alle dem jeg kan og også DIG, ALT hva jeg kan...
du er meget velkommen-
håber du har en masse støtte ellers er mine skuldre klar, gør ikk som mig(jeg gemte min sorg)
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 72 Svar: 233
mar 2008
sep 2008
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
det samme skete for min farmor. ikke at jeg siger det er det samme som at miste sin far men det lige så hårdt.. hun døde en uge før jul for et par år siden. den dag hun kom på syghuset viste jeg ast hun ikke ville komme ud igen.. og det rigtig hårdt for en.. men se det fra din fars side af at han ikke skal gå og ha det rigtig dårlig og ikke kunne være far for dig på samme måde som han var da han var rask.. Bastian har sikkert bragt glæde i hans liv i den tid han har været der.. og når han engang bliver stor har du sikkert en masse billider du kan vise ham..
Jeg har os selv en meget syg far.. vi ved ikke hvor længe han er her mere og det er der ingen der ved. og det mega hårdt at se ham nogen dage hvor han har det rigtig skidt..
Føler virkelig med dig..
Og dem på syghuset gør det de kan for at din far har det så godt som muligt i de her dage..
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 29 Svar: 172
Betinina.. jeg har det virkelig skidt på dine vejne.. jeg får helt hjerteskær af det du fortælle i alle har været igennem... jeg ved ikke så meget om det med kræft.. har en hel masse i min familie der har det.. men ingen er døde af det.. (heldigvis) men du er velkommen til at skrive hvis du mangler et lyttende øre og en tør skulder at græde ved... jeg skal nok hjælpe selvom jeg ikke selv ved så meget om det..
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 59 Svar: 733
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
mar 2008
sep 2008
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 33 Svar: 281
Min morfar er lige blevet indlagt fordi de har fundet kraft i ham igen igen - lunger og lever, så det ser også rigtig skidt ud. Det sidste jeg har hørt er vi skal være glade hvis vi har ham til jul. Det er frygteligt. men alligevel ligger det så fjernt fra mig, tror ikke jeg vil indse hvor slemt det ser ud...!
Hader den lortekraft!!!
Håber din far snart for frem..
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 361
jeg sidder med tårer i øjnene min bedre halvdel mistede sin mor sidste år til kræft også
masser af knus og varme tanker herfra
det må være så hårdt så hårdt
samme knus og tanker til Lene også jeg føler med jer det er ikke noget værre i livet end at miste det som man har kært
masser af kæmpe krammere og tanker
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 213 Svar: 938
Jeg har selv mistet min mor for ti år siden, så ved hvordan du har det.... håber du har nogle at snakke med... Ellers er du meget velkommen til at skrive til mig, så vil jeg godt snakke om det, for det er en meget svær tid du er i... håber det bedste for dig og din familie......
Den sværeste tid i mit liv :'-(