1.049 visninger
|
Oprettet:
er det kun mig der syntes det? (ang. siden) {{forumTopicSubject}}
Syntes siden er, rent ud sagt... ved at være død???
Der er ik meget aktivitet, næsten ingen køb og salg længere..
Selv, så hverken sælger eller købee jeg her inde mere :s
Det man sætter til salg får man næsten kun useriøse henvendelser på (folk dr reservere osv. men man aldrig høre mere fra).. Og syntes siden er blevet præget så meget af mistro og snyd... bare så ærgerligt!!!!
I emnerne ser jeg heller ik den store aktivitet længere???
Hvad sker der?
Selv, så er jeg faktiak sjældent her på siden mere, før var jeg inde næsten hver dag fordi der var så mange gode emner.
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 58
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 56 Svar: 328
feb 2010
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
Men ja, man skal gå på listetå herinde.. det sys jeg os er ærgerligt!
Har også overvej Min Mave. men kan ikke finde rundt på den? Sys den er uoverskuelig?
Har bare altid været glad for at være herinde. Derfor jeg er ærgerlig over den "negative" udvikling.
feb 2010
Hvad er det der gør vi ik bruger siden?
Jeg syntes vi mangler en større sikkerhed ang. handel, så her bliver trygt at være fpr både køber og sælger.. og så nogle klare retningslinjer i hvordan man omgåes hinanden herinde, og koncekvencer hvis tonen ik holdes.? Kan ik passe nogen ik føler sig velkommen i debatter pga homonerne får lov at tage overhånd?
feb 2010
feb 2010
Alle børn er lige skønne!
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
Syntes det er i perioder der er dødt... Men der kan jo heller ikke være drama hver dag
Min mave (har en bruger der) syntes jeg ikke er så god som denne her og syntes ikke den er så god som den her... Så jeg har faktisk ikke brugt den længe...
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Syntes heller ikke der er ret mange herinde længere fra dengang jeg startede med at bruge siden...
feb 2010
syntes (hvis det er sandt) det det er enormt tarveligt og useriøst drevet af siden
Findes der andre sider, end her og min mave? Som er værd at være medlem af..
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
Dengang var tonen rigtig god, man følte man kendte folk her inde rigtigt og man vidste næsten på forhånd hvem der ville svarer i ens forumer
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Sådan havde jeg det i hvert fald dengang jeg fik Oliver og igen her da jeg blev gravid med Alexander.. Det har bare været 2 meget forskellige graviditeter og de er meget forskellige, så det er forskellige spørgsmål jeg har haft..
Jeg syntes allerede nu, hvor Alexander er knap 5 mdr at jeg er begyndt at bruge siden mindre igen, da jeg ikke har så mange spørgsmål længere..
Jeg bruger også mest min termins gruppe herinde..
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
jaaa den negative stemning pga af hormoner kan godt være lidt hård og sku håndtere til tider og man burde have nogle bedre egler for hvorn man "snakker" til hinanden og hvad konsekvenser det har hvis ikk det bliver overholdt... FORSKELSBEHANDLING ER IKKE FAIR!!!
håber da det kun er en periode liie nu der er stille og der kommer lidt mere gang i den igen... elsker den her side for der er bare så megen hjælp og støtte at hente herinde....
jeg kan heller ikk så godt finde ud af de andre forums...
er det kun mig der syntes det? (ang. siden)