{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

No name
No name
Tilmeldt:
25. feb 2010
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058

er det kun mig der syntes det? (ang. siden) {{forumTopicSubject}}

Syntes siden er, rent ud sagt... ved at være død???
Der er ik meget aktivitet, næsten ingen køb og salg længere..
Selv, så hverken sælger eller købee jeg her inde mere :s
Det man sætter til salg får man næsten kun useriøse henvendelser på (folk dr reservere osv. men man aldrig høre mere fra).. Og syntes siden er blevet præget så meget af mistro og snyd... bare så ærgerligt!!!! smiley

I emnerne ser jeg heller ik den store aktivitet længere???
Hvad sker der?
Selv, så er jeg faktiak sjældent her på siden mere, før var jeg inde næsten hver dag fordi der var så mange gode emner.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det kun mig der syntes det? (ang. siden)
  • #1   5. feb 2012 Tror mange bruger.min mave istedet. Men.du ret.mange.hopper.fra i sidste øjeblik

  • #2   5. feb 2012 Jeg syntes jeg bruger siden tit, til at stille mere eller mindre gode spørgsmål:) Det eneste jeg syntes der er ærgeligt,men samtidig også noget jeg kan få et godt grin over, er hvor hurtigt folks hormoner render af med dem, under debatter eller ganske almindelig spørgsmål. Man skal tit passe meget på med hvad man skriver herinde. Er heldigvis ikk selv blevet "ramt"... endnu..

  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #3   5. feb 2012 Syntes bare, i forhold til førhen at her er ved at være rigtig dødt.. men det kan da være det bare er mig smiley
    Men ja, man skal gå på listetå herinde.. det sys jeg os er ærgerligt!
    Har også overvej Min Mave. men kan ikke finde rundt på den? Sys den er uoverskuelig? smiley
    Har bare altid været glad for at være herinde. Derfor jeg er ærgerlig over den "negative" udvikling.


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #5   5. feb 2012 Er det ik ærgerligt?
    Hvad er det der gør vi ik bruger siden?
    Jeg syntes vi mangler en større sikkerhed ang. handel, så her bliver trygt at være fpr både køber og sælger.. og så nogle klare retningslinjer i hvordan man omgåes hinanden herinde, og koncekvencer hvis tonen ik holdes.? Kan ik passe nogen ik føler sig velkommen i debatter pga homonerne får lov at tage overhånd? smiley


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #6   5. feb 2012 Bedømmelse af børn syntes jeg heller ik høre til smiley


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #7   5. feb 2012 Og om man kender barnet eller ej? Sys stadig ik det høre til.. smiley
    Alle børn er lige skønne!


  • #9   5. feb 2012 Jeg er stort set herinde dagligt, men har hørt en del der er blevet snydt ved køb så jeg forstår godt folk ang det...

    Syntes det er i perioder der er dødt... Men der kan jo heller ikke være drama hver dag smiley

    Min mave (har en bruger der) syntes jeg ikke er så god som denne her og syntes ikke den er så god som den her... Så jeg har faktisk ikke brugt den længe...


  • #10   5. feb 2012 Jeg har heller ikke stemt på børn, syntes ikke børn skal bedømmes det er ikke en konkurrence... Alle børn er skønne...

  • #11   5. feb 2012 Syntes heller ikke siden er som den har været, men bruger den stadig en del lige for tiden da vi har Alexander på knap 5 mdr.. Der var næsten et år imellem Oliver og inden jeg blev gravid hvor jeg ikke brugte den..

    Syntes heller ikke der er ret mange herinde længere fra dengang jeg startede med at bruge siden...


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #13   5. feb 2012 Ja det har jeg faktisk hørt flere gange, det med forskelsbehandling smiley
    syntes (hvis det er sandt) det det er enormt tarveligt og useriøst drevet af siden smiley
    Findes der andre sider, end her og min mave? Som er værd at være medlem af..


  • #17   5. feb 2012 Jeg brugte siden her RIGTIG meget inden og imens jeg ventede Nikoline, men nu er jeg også kun med fra sidelinjen...

    Dengang var tonen rigtig god, man følte man kendte folk her inde rigtigt og man vidste næsten på forhånd hvem der ville svarer i ens forumer smiley


  • #18   5. feb 2012 Syntes også det er mens man er gravid og har en lille baby man har mere brug for gode råd. Når de kommer over et år er der jo ikke så mange nye ting hele tiden..

    Sådan havde jeg det i hvert fald dengang jeg fik Oliver og igen her da jeg blev gravid med Alexander.. Det har bare været 2 meget forskellige graviditeter og de er meget forskellige, så det er forskellige spørgsmål jeg har haft..

    Jeg syntes allerede nu, hvor Alexander er knap 5 mdr at jeg er begyndt at bruge siden mindre igen, da jeg ikke har så mange spørgsmål længere..

    Jeg bruger også mest min termins gruppe herinde..


  • #19   5. feb 2012 jeg har liiie haft en laaang periode i min graviditet hvor jeg har brugt siden her rigtig meget ohar fået nogle skønne veninder sys jeg selv... men efter jeg har født har tiden ikk været så stor til det... måske det er derfor der også er nogle der ikk er online så meget i perioder.....

    jaaa den negative stemning pga af hormoner kan godt være lidt hård og sku håndtere til tider og man burde have nogle bedre egler for hvorn man "snakker" til hinanden og hvad konsekvenser det har hvis ikk det bliver overholdt... FORSKELSBEHANDLING ER IKKE FAIR!!!

    håber da det kun er en periode liie nu der er stille og der kommer lidt mere gang i den igen... elsker den her side for der er bare så megen hjælp og støtte at hente herinde....

    jeg kan heller ikk så godt finde ud af de andre forums...


Kommentér på:
er det kun mig der syntes det? (ang. siden)

Annonce