{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

morgensang sølvbryllup {{forumTopicSubject}}

ork ja nu har mine forældre snart sølvbryllup..

der skal være noget morgensang...men hvilke sange synger man?

min mor er bestemt ikke til i østen stiger solen op så vi springer den lige over smiley

vi har snakket "det er så yndigt at følges ad", og "kald det kærlighed" men vi vil gerne have en eller 2 sange mere.

skal der komme nogle og spille eller kan man bare tænde en ghetto blaster??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  morgensang sølvbryllup
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #1   3. maj 2012 Hej Line, tror du ikke det er nok med to sange? Det tror jeg... de fleste har folk ude og spille men det er jo helt op til en selv og pengepungen. Som regel er det vist endda trompet der er normalt =)

    Tillykke med dem, og held og lykke med det.

    /kathrine


  • #2   3. maj 2012 Vi holdte for mine forældre sidste uge og havde to mennesker ude med instrumenter. En trompet og et andet blæseinstrument. De er vandt til at spille til morgensang og de tre sange vi havde valgt var dem man så mest. Den ene var i østen stiger solen op, det er så yndigt at følges ad, og så katinka katinka.

  • #3   3. maj 2012 Hvis du smider en mail kan jeg sende en kopi af den jeg lavede til de gamle smiley

  • #4   3. maj 2012 hvor dælen finder jeg sådan nogle herude omkring (ringkøbing området)

    min mor er bare på ingen måde til i østen stiger solen op(hun direkte hader den) vi har snakket lidt om katinka men mine brødre synes ikke at kende den og derfor synes de ikke det er nogen god ide smiley


Kommentér på:
morgensang sølvbryllup

Annonce