{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

hjælp mig med mine tanker {{forumTopicSubject}}

hejsa piger

jeg har en del spørgsmål både med barn og have.

* 1 hvornår det okay og tage barnet med ud når vejret er så godt???

*2 hvilken tøj gir i jeres på om natten vi har det rigtig varmt ovenpå men emma smider dynen så hun kold vis hun ligger i bar ben men hun kan ikke falde i søvn om aften for det så varm og hendes vindu ligger ud til vejen og der kommer rigtig mange biler så hun vil ikke kunne sove for larm...

Ø3 har jeres bare arme???

¤ er have hvad gør jeg ved skvadderkål i min forhave hehe??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig med mine tanker
  • #2   3. maj 2012 Emma er ude med hendes DP , og leger i sandkasse og gynger . Hun har termobukser og fleecejakke og termofutter smiley

    Hun sover i en kortærmet body eller t-shirt . Selvom hun har kolde ben er det bestemt ikk sikkert hun fryser . Man ska bare mærke i nakken smiley


  • #3   3. maj 2012 Jeg vil mene man kan tage barnet med ud så snart det kan ligge på et tæppe i skyggen, men pas på han/hun ikke blir kold ..

    Ang. Tøj om natten er løsningen måske en natdragt med ærmer og fødder?



  • #4   3. maj 2012 Elias har været med ude de sidste par dage.. han har haft 3 kvart bukser(shorts) på samt kortærmet body og evt en t shirt.. vi er ude i et kvarter 20 min nogle gange ½ time... han elsker det simpelthen... han sidder lidt i græsset med bare tæer,sidder lidt i sandkassen og nuller sand og ellers sidder han i klapvognen når vi er nede og se til gederne smiley han er dog et varmt barn og sveder selvom han ikke har mere tøj på.. husk solcremen!

    Elias sover i natdragt og smider også ind imellem dynen, men jeg har indtryk af at det kun sker hvis han sveder og han er aldrig kold når jeg kommer derind. han har også værelse oven på og der er også ret varm


  • #5   3. maj 2012 hov han sidder self på tæppe udenfor og har solhat på smiley


  • #6   4. maj 2012 ok tak

    tænker mere frem i sommeren det gleemte jeg skrive for hun er da osse ude og har uv filter sol hAT PÅ og det.

    men bare arme var mere regnet til sommer sorry.

    jeg har prøvede med kort body og ik mere. der var hun kold¨
    så jeg prøvede med lang body og strømpebukser der var hun kold
    hunb sover normalt i natdragt med fødder og body under men så sveder hun men midt på natten blir hun kold så må bare forsætte med nat dragten selvom hun sveder også vente til lidt længere på sommeren med tAGE natdragt af


Kommentér på:
hjælp mig med mine tanker

Annonce