{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Vores kat er død :'( {{forumTopicSubject}}

Hej piger...
Jeg vil ikke rigtig noget med dette indlæg.. Havde bare lige brug for at få det ud...
Igår faldt vores kat ud fra vores altan sammen med en stor krukke, som landede lige oven i hovedet på ham.. Jeg havde næsten lige kigget ud og der sad begge katte og nød solen.. Jeg var igang med at lave cremer til kager og kiggede lidt efter ud igen... Der sad den store kat og kiggede uroligt ned på græsset.. Jeg går så ud og kigger ned og der ligger den lille mis helt livløs med en masse blod omkring... Jeg ringede til min far som bor 100 meter herfra og han kom med det samme... Min far og kæreste kørte så til dyrelægen for at få bekræftet at han var helt væk og så beholdte de ham da vi ingen steder har at begrave ham smiley Det var Alexanders kat og han går og kalder på ham heletiden og leder inde under sofaer osv.. smiley Det er virkelig hårdt.....
Vi har så snakket om at få en Emil jr.. Ikke en som skal ligne ham eller være ham, men som kan udfylde tomrummet, især hos alexander... Er der nogen af jer der har erfaringer med det??
Undskyld det blev langt.. Tak fordi i læste med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores kat er død :'(
  • #1   6. maj 2012 Har ikke erfaring med det omkring børn, men omkring det at få en ny når der mangler en gammel og det kan jeg stærkt anbefale...

    Men jeg er også dyre mennesker og ville aldrig kunne leve unden dyr...


  • #2   6. maj 2012 Puha det måtte være en rigtig grim oplevelse :(. Da jeg var 40 uger henne (4 uger siden) døde min ene Sphynx af Fip, jeg fandt hende helt stiv, og kold halvt inde i hendes kurv. Det var rigtig hårdt!.
    Hvis jeg var dig ville jeg købe en ny sød ven til din ven:)


  • #3   6. maj 2012 Det var det også... smiley Han var stadig helt blød da min kæreste kom ned til ham.. Og han kan kun lige være død da jeg opdagede det... Det var noget skidt... Alexander kravlede op og kunne se ham ligge på græsset og så kaldte han på ham smiley Han går heletiden og kalder idag..

  • #4   6. maj 2012 Puha det må være hårdt..

  • #5   6. maj 2012 puha, rip ... grim oplevelse! jeg ville købe en ny, da vores hund blev kørt over købte vi en ny - også pga tomrummet , det gik fint, dog ikke for mig og ham solgte vi 1½år efter vi fik ham smiley nu har mangus 2 udendørs kaniner og det fungere rigtig godt, vi har lige måtte aflive katten og der var der 3-4 dage med snak om hende fra sønnen af ,nu er det glemt..

    så om man finder en ny ven eller undlader - så tror jeg de ligger den gamle på hylden smiley


  • #7   6. maj 2012 Tak for jeres søde ord... Vi er vist blevet enige om at vi kører ud og kigger hvad de har af killinger på inges kattehjem imorgen og tager Alexander med så de kan vælge hinanden smiley

  • #8   6. maj 2012 RIP lille misser. Håber den døde hurtigt, men det lader det da heldigvis også til.
    Jeg ville anskaffe mig en ny mis. Både for din søns skyld, men også for jeres anden kat. Om det så skal være en killing, ungkat eller voksen, kommer vel an på jer, og alderen på jeres anden kat.


  • #10   6. maj 2012 Øv hvor trist for jer!:(
    Kan godt forstå i gerne vil have en ny, i den sammenhæng vil jeg blot råde dig til at købe en racekat med stamtavle af en opdretter!:)

    Held og lykke med jagten.. R.I.P lille mis.


  • #11   7. maj 2012 Vil give Gitte ret;)


  • #12   7. maj 2012 Hvorfor skal det være en racekat??

  • #13   7. maj 2012 Så er du sikker på du får en sund og rask kat som har haft de bedste vilkår i starten af livet!;)
    Udover det får du en sikkerhed i og med opdretter hæfter for katten hele dens liv, hvis den skulle fejle noget..
    Når folk går ud og køber en alm huskat støtter man det og dermed bliver der bare sat flere i verden og der er bestemt ikke mangel på huskatte i dk!

    Jeg har haft 4 huskatte og først sidst da jeg skulle have kat lyttede jeg på kloge mennesker og købte min første racekat hos opdretter! Og jeg kan godt fortælle dig at forskellen er KÆMPE stor på deres personlighed!;)
    Jeg har nu 2 af slagsen og de er de mest fantastiske velopdragne smukke misser man kunne ønske sig! De laver ikke ballade, spiser ikke blomster, tinder ikke rundt i huset hele natten osv..
    Derudover er de de perfekte katte til når man har små børn!;) du kan se dem i mit album!;)


Kommentér på:
Vores kat er død :'(

Annonce