{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

En bekymret mor {{forumTopicSubject}}

sagen er den at vores søn på 2 år er begyndt at bide og sparke en del nogen gode råd til at få det af vejen igen?

Og så forstår jeg ikke helt hvorfor han bider og slår sig selv?
er det opmærksomhed, andre børn der gør det?

Det skal lige siges vi er på 3 uge fri fra dagpleje og det er ikke mange børn han har set.

God aften hilsen en bekymret mor:(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En bekymret mor
  • #1   17. jul 2012 Han må da være en frustreret lille man når han forsøger at gøre skade på dig selv. Manglende opmærksomhed, urytmisk hverdag, manglende sprog. Mange ting kan udvikle den adfærd. Stimulerer i ham nok gennem diverse aktiviteter mm?

  • Mor til babyD
    Mor til babyD Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 152
    #2   17. jul 2012 Ej, det er ikke mangel på stimulering bare fordi børn slår sig selv... Det er jo en alder hvor de virkelig lærer hvad de må og ikke må, fordi de begynder at forstå en del i den alder.. Specielt hvis sproget ikke helt er der endnu, kommer de ofte til at slå fordi de ikke kan sige fra eller ikke kan sætte ord på deres frustrationer..
    Jeg kunne forestille mig at I self har sagt nej til ham og han har set at der kommer en negativ reaktion fra de voksne når han gør det.. Derfor er det ganske naturligt at han også slår og bider sig selv- han prøver på sig selv hvad det er der giver den negative opmærksomhed... Det lyder underligt, men sådan er det ofte.. Tror ikke I skal være bekymrede, self hvis det fortsætter skal man måske være ekstra opmærksom.. Men fortsæt med at sige nej, så skal han nok forstå og lære at det ikke er okay..


Kommentér på:
En bekymret mor

Annonce