{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

hjælp til at gøre søster glad {{forumTopicSubject}}

sagen er den at min søster har fået en spontan arbort forleden dag, og vil gerne gøre noget godt for hende s hun tænker på noget andet.

spurgte hende om hun havde lyst til en søster dag/aften og det havde hun.

men hvad skal vi finde på der kan få hendes tanker lidt væk fra aborten ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til at gøre søster glad
  • #1   28. nov 2012 Lav noget som sætter hende og hendes velvære i fokus.. Lav noget lækker mad, på med nattøjet og badekåberne og frem med noget god drikkelse, noget til den søde tand også hyg jer med alt lige fra manicure, til massage og ansigtsbehandlinger smiley

    Der er noget særligt over at man gør det hjemme, der er plads til at man kan hygge sig og snakke og lette sit hjerte uden at alle andre hører med! smiley


  • #2   28. nov 2012 tak ja det kunne være det bare var det man skulle i stedet for man skulle anstrænge sig havde tænkt på bio men synes de fleste film er noget med gradvlitet eller et eller andet... men super god ide tror jeg at jeg vil prøve

    tak smiley


  • #3   28. nov 2012 ville også sige få lavet negle sammen, få massage, bare slap af med en god kommedie derhjemme mens ansigtsmaskerne virker, farv hår alt muligt, og i den situation synes jeg det bedste ville være noget hjemmeligt og hyggeligt.. og så få en snak om det der er sket..

  • #4   28. nov 2012 Tak skal i have jeg har nu lavet gele negle på hende da jeg selv laver dem smiley vi har grinet rigtigt meget hjemme i dag og når børnene er puttet og far er kommet hjem smutter vi ind og ser komedie i bio:) trak skal i ha smiley

Kommentér på:
hjælp til at gøre søster glad

Annonce