{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat og baby...
  • #1   18. nov 2008 ja vi lod kattene (har 3) komme hen til os i sofaen, i deres tempo og ville de snuse og undersøge fik de lov til det. og nu er de ligeglade med ham

• #2   18. nov 2008 Jeg holdte kattene fra hende de første par uger... ikke fordi jeg tror de ville ha gjort hende noget, men pga. de små pus jo skal bygge et immunforsvar op mod de forskellige ting i deres omgivelser, så synes jeg ville lade det gå lidt langsomt, så hun ikke lige fik alle baktusser på sig på en gang... og så efter en to til 3 uger har jeg langsomt ladet dem komme tættere og tættere på og snuse lidt, men aldrig ladet dem være selv med hende...

Og så skal man passe på hvis den lille sover i barnevogn hvor en kat kan komme, for katte kan godt lide at sove varmt, og kan finde på at ligge sig på hovedet af den lille, som ikke er stærk nok til at få den skubbet væk...

• #3   18. nov 2008 Anja de 3 katte vi har har aldrig lagt i hverken barnevogn eller hans seng, eller klapvogn for den sags skyld, så så meget skal man ik gå op i det mener jeg ik, men det er jo forskelligt far person til person

• #4   18. nov 2008 tak for jeres svar....

• #5   18. nov 2008 mine katte har flere gange lagt i barnevognen, godt nok uden min datter var i den...
    ved også godt man kan være for pyldret, men har en veninde der har oplevet det, men hun opdagede det i tide, men katten lå lige hen over hendes datters hoved...

• #6   19. nov 2008 vores katte har taget det fint. de ligger os hos ham i sengen men kun i fodenden, men han er os så stor nu at han selv kan skubbe dem væk eller flytte si selv. de har os lagt i barne vognen men uden oliver i .. men nogen katte kan godt virke jalouxe når den bette kommer. men det var ikke tilfællet her hjemme

• #7   19. nov 2008 tak for jeres svar.....

Kommentér på:
kat og baby...

Annonce