{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

nøj hvor bliver jeg sur... {{forumTopicSubject}}

Så i det Praxis? Jeg sys virkelig ikke man kan være så ligeglad med sit barn, og sidde og sige at det er deres last at de ryger men de er gode på andre måder, men ja det er lige det område vi ikke har valgt at være helt gode ved vores barn på... ej bliver altså såååå sur..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nøj hvor bliver jeg sur...
  • Laffen
    Laffen Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #1   18. nov 2008 Kopiere lige det jeg har skrevet i den anden tråd smiley

    Ej hvad FANDEN sker der fo de forældre ????

    Fair nok at hun ikke kunne stoppe med at ryge i graviditeten, fair nok at begge forældre fortsat ryger EFTER datteren er født, men det er satme IKKE iorden at de ikke har rygrad nok til at pisse udenfor og ryge !!!!!
    Man ryger sq da ikke en 3 mdr gammel baby lige i fjæset smiley ???

    Sorry - men det holder BARE ikke i mit univers !!!

    40-60 cigaretter bliver der røget i "hovedet" på hende HVER DAG

    Det er ulovligt at ryge på restaurenter, værtshuse, osv osv osv osv - men det er fuldt legalt at ryge 3 pakker smøger i samvær md et lille spædbarn.. Hvad sker der for vores rygepolitik i dk :-S

    Hvis folk skal have lov til at vælge - hvorfor skal børn så ikke også ?? SÅ små børn kan jo ikke sige, "puha, det bryder jeg mig ikke om det her - jeg tror lige jeg går"
    De skulle skamme sig skulle de smiley


  • #2   18. nov 2008 det er simpelthen GROTESK!!!

  • Laffen
    Laffen Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #3   18. nov 2008 Vi er helt enige Pernille !!!

    Fatter ikke de vil stå frem i offentligheden med det.. så er de da sikre på at blive "Buuuh'et" af når de skal ud og handle næste gang :-S


  • #5   18. nov 2008 ja, jg bliver skam også godt tosst over sådan noget. og jeg har været oppe og skændes med min moster, fordi vi skal holde fælles jul i år(min morfar har kræft og er nok hans sidste jul) og jeg havde så sagt jeg ikke kommer hvis der blev røget (det var inden han blev SÅ syg) men nej nej, der kan overhovedet ikke blevet taget hensyn til jeg har min lille datter med... min moster og onkel har tænkt dsig og sidde og ose alligevel - håber de så praksix nu!!

  • Laffen
    Laffen Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #6   18. nov 2008 Det var da de dårligste undskyldninger hun kunne komme med !!!! Istedet for bare at indrømme, at hun ikke gider at bevæge hendes luxus legme udenfor, og hellere vil satse hendes barns helbred

    Jeg ryger selv et par smøger om dagen, men det foregår UDENDØRS når min søn sover... Han kommer ALTID først, og så må mine behov sq vente !!!


  • #7   18. nov 2008 hvor har i set det?


  • #8   18. nov 2008 det er bare ikke fair over for den lille pige..... blev virkelig sur og ked, på den lille piges vejne..... Det kan sku ikk være rigtig at hun skal udsættes for det... Hun har ret til selv at vælge når hun bliver stor nok til det...

  • #9   18. nov 2008 Ja det vil jeg os godt lige høre, er lidt nys...

  • Laffen
    Laffen Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #10   18. nov 2008 Tine - det var i programmet Praxis på tv2, for lidt siden smiley

  • #11   18. nov 2008 okay så jeg ik lige, men føj noget svineri. HVAD TÆNKER DE PÅ

  • #12   18. nov 2008 Ja hvad skete der lige for hende! Sad virkelig og hidsede mig op, fair nok I ikke kunne holde emd at ryge, men at de stadig gør de indenfor og vise kun deres egen egoisme, hun var da bare så dum at høre på!!!
    Sad og blev helt sur da hun sad med den lille pige og sagde noget i retning af: "Du vil da ikke have at mor hun står derude og fryser når hun ryger og bliver forkølet". Jo, hvis den lille pige kunne snakke havde hun nok bedt dig om at gå udenfor!!!


  • #13   18. nov 2008 ja jeg blev virkelig også rigtig hidsig.. sådan nolge folk, ihhh hvor er det bare forkert, har virkelig lyst til at sige de skulle have bøder eller et eller andet..

  • #14   18. nov 2008 må jeg spørge om det var det med hende maj-britt ?
    eller hvordan det staves smiley

    Kender hende nemlig privat..


  • #15   18. nov 2008 jaaa tror enig hun hed Majbritt....

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #16   19. nov 2008 Hjemme hos os bliver der heller ikke røget indenfor. Men hvis vi er på besøg i et ryger hjem soger jeg godt nok ikke at de skal lade være med at ryge hvis vi kommer. Så kan vi lade være med at komme der hvis det er. Det skal lige siges at når vi er på besøg i rygerhjem, så sidder de altså heller ikke og tænder den ene efter den anden. der bliver da taget hensyn til at der er et lille barn. Men der bliver ikke helt stoppet med at ryge mens vi er der. Og det er okay for mig, jeg respektere deres hjem, ligesom de respektere mit hjem når de er her.

  • #17   19. nov 2008 ja jeg sad også og blev vred. gad ikke engang se det. magen til egocentriske forældre skal man desværre ikke lede længe efter, men man kan da håbe folk bliver klogere en dag! bare synd det skal gå galt før folk fatter at rygning når man er gravid, eller ind i hovedet på sit barn, ikke kan retfærdiggøres! ØV!

  • #18   19. nov 2008 Den rygepolitik har længe været skruet langt over gevind.
    Jeg kan sørme ikke se noget galt i at ryge hvis bare man tager de hensyn der er mulige, så som at stille sig udenfor hvis der er småbørn i hjemmet eller i det mindste stille sig ud under emhætten.
    At forlange folk skal stoppe fordi der kommer en lille er for mig helt ude i hampen, men at forlange der vises hensyn er kun på sin plads smiley


Kommentér på:
nøj hvor bliver jeg sur...

Annonce