{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Vil forkæle manden, forslag? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lyst til at forkæle manden, med gavekort til hele ugen, altså 7 stk.

Jeg har lavet to af dem; det ene fritager ham hele ugen for pligter, såsom afhentning af unger, putning, madlavning, at handle osv.

Det andet giver ham en gang massage af undertegnede.

Jeg mangler lidt ideer til hvordan jeg ellers kan forkæle ham, så kom med dine gode forslag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil forkæle manden, forslag?
  • #1   6. jan 2013 Hvad med gavekort hvor i skal ud og spise og i biffen

  • #2   6. jan 2013 Jeps, den er også god, men kræver bare noget planlægning da jeg ikke ved om jeg kan få passet børnene. Og der skal helst være en ting der kan foregå eller som han kan få den dag han får gavekortet smiley

  • #3   6. jan 2013 Tage ud og lave hans interesse, hvor han lærer dig omkring det måske ?

  • #4   6. jan 2013 Uh har en bedre ide så. Der er jo tilbud overalt. Vi har lige købt 3 blu Ray for 100. Hvad med at købe nogen film og lidt guf og så se det en aften med slukket lys og så under dynen. Det er næsten bedre end biffen synes jeg hehe

  • #5   6. jan 2013 Gode forslag, men carina, igen et spørgsmål om pasning smiley

    Fam ørdal, det kunne være en rigtig god ide, men den tror jeg at jeg gemmer til fredag, han møder kl. 5 hele denne uge, så han går tidligt i seng smiley

    Det primære i det er egentlig at han føler sig værdsat og prioriteret i familien, da han tit kommer i sidste række herhjemme (tja, først børnene og så kan konen her være lidt bossy engang imellem smiley


  • #6   6. jan 2013 Ja den er god til fredag. Hvad med gavekort til fodbad eller skriv et brev til ham om hvor glad og lykkelig over han er en del af dit liv

  • Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #7   6. jan 2013 Vil bare lige sige det er dejligt med sådan et indlæg her:-) frem for at folk går fra hinanden..

  • #8   6. jan 2013 haha, babylove, det ville han sikkert også blive glad for smiley

    Stephanie, tak. Vi er for dårlige faktisk til at gøre de små ting for, med og mod hinanden, så jeg tænkte at han trængte til at føle sig værdsat. Og så tænkte jeg i går aftes at hvis jeg vil have nogle af de ting fra ham, så kunne det jo starte med at jeg tager mig selv i nakken og gør nogle af de ting for HAM smiley

    fam ørdal, god ide med fodbad, vi har faktisk en fodterapeut i byen, det tror jeg han synes kunne være lækkert smiley

    Og brevet har jeg tænkt mig at lave til en af dagene smiley


  • #9   6. jan 2013 Uh det jeg sikker på han bliver glad for

  • #10   6. jan 2013 Ja, et gavekort et en fræk aften i sengen, hvor det hele bar handler om at han står for tur med nydelse ? smiley Måske det endda kan blive et fast gavekort der går på skift i mellem jer smiley
    Tror faktisk også min kæreste skal have sådan en uge engang, vildt god ide du fik der smiley
    Hvad med et gavekort til en lækker middag, hvor han bestiller sin livret, måske en tre retters menu ? smiley Kunne evt. kombineres med film aftenen, hvis du alligevel den aften skal have børnene passet smiley


  • #11   6. jan 2013 Tak for alle jeres gode forslag.

    Nu er de 4 kommet i hus og måske den 5.

    dag 1. fritagelse i en uge for "pligterne"
    dag 2. massage af undertegnede
    dag 3. besøg hos fodterapeut

    dag 5. sushi middag for to (når ungerne er puttet), en god film, vin og bare hygge i sofaen.
    dag 6. hvis jeg kan få tingene til at hænge sammen, så bliver det en overnatning for to på et hotel/kro m. middag og morgenmad. (vi har et gavekort liggende fra vi blev gift, som dækker ophold m morgenmad). og på denne overnatning, må man kun sige pæne ting om/til hinanden, ingen negative. / Hvis ikke jeg kan få det til at passe med pasning og booking, så tror jeg at det bliver en tur i zoo med mig og ungerne i stedet for.

    Jeg mangler dag 4, og det skal ikke være noget med sex. Og så overvejer jeg at putte en 7. dag på, som skal være en north face vinterjakke som han har ønsker sig længe. De koster en bondegård, men der er jo udsalg til ca. 50% pt smiley


Kommentér på:
Vil forkæle manden, forslag?

Annonce