{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Så hidsig {{forumTopicSubject}}

ARGH fede møg mennesker.

nu får i den lige fra starten, jeg har fået kontant hjælp da jeg stoppede på job i sep!!
de vil så ha mig i aktivering, Fair nok, så fik jeg brev i fredags om jeg skal møde i mandags, skriver så en mail og siger det kan jeg ikke for mandag skal min søn til lægen og tirsdag skal jeg. hører intet, sender hende så mailen igen tirsdag hvor hun skriver du møder i morgen kl 8 (idag) skriver så at jeg vil snakke med lægen om han vil melde mig syg pga min blodprocent STADIG falder og jeg spiser jern osv igår var den på 4.9, og det forklare jeg hende så, så skriver hun det er ganske normalt den skal ligge mellem 3.5 og 7 ARGH ved du bare ingenting eller hvad, nå så skriver hun os hun giver vider jeg ikke vil starte osv somom at det er selvvalgt jeg har for lav blodprocent, men SKAL have tid og energi til min søn.. ringer så til hende hvor hun bare siger "jeg er altså imøde jeg ringer senere" ehm... :S...

ARGH

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så hidsig
  • #1   26. nov 2008 årghh stakkel..
    har selv lige været turen igennem os med at de ville have mig ud men da min blorprocent os er for lav har jeg ingen energi til Tiffanie, så jeg nægtede, og de sagde bare det var ok jeg kunne så småt begynde når jeg havde fået de sprøjter jeg skulle og var klar.

• #2   26. nov 2008 Jah, ARGH er så hidsig, så fordi jeg har det meget med bare at sige ok, og bukke under for hvad de siger selvom det ik er bedst for mig, så ringede jeg li til hende der som havde mailet med, så siger hun til hun kender min familie ( fordi jeg bruger dem hvis jeg ikke kan udtrykke mig ordentlig og de kunne bare komme og brokke sig) så blev jeg bare ENDNU mere hidsig, så siger jeg til hende hun skal fandme ikke bringe min familie ind i det her.. ARGH

• #3   26. nov 2008 Lige præcis, sådan er de. De udnytter rigtig den smule magt de har og nyder det. Og har de en dårlig dag så er det "rigtig sjovt" at rase af på andre ved at de bare kan gøre som de vil med folk -skide skægt så får de det lige lidt bedre. De er for åndsvage.

Kan du ikke få en lægeerklæring hvis du snakker med lægen om det? han må forstå at det ikke er for sjov. Specielt når du har din søn. for du skal jo have energi, de skal ikke bare få deres vilje fordi de nyder at de kan

• #4   1. dec 2008 har snakket med lægen om det, og fik selvfølgelig en lægeerkæring, det er nemlig ikke sundt for mig at den er så lav, og skal derfor passe på, og den falder stadig smiley nu er den 4.9 skal til tjek fredag så håber den stiger lidt dertil. men lægen sagde os jeg sku tænke på mig selv. for jeg er jo konstant træt, hovedepine, kan ik gå ret langt uden at skal sidde i mega lang tid osv. :S..

• #5   1. dec 2008 det var godt=)

• #6   2. dec 2008 alletiders. Håber at din blodprocent stiger snart igen for det må da være uudholdeligt!

Kommentér på:
Så hidsig

Annonce