{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

meget hidsig ? {{forumTopicSubject}}

jeg ved godt det måske lyder som et lidt mærkeligt spørgsmål, men er det normalt når børne kommer i 1 1/2 års alderen at det bliver mere hidsige end de var da de var yngre ?
Jeg synes faktisk nemlig min søn har udviklet sig til at blive utrolig hidsig meget hurtigt, og det kan godt bekymre mig nogle gange.
Det er ikke hele tiden han er hidsig, og tager faktisk utrolig mange ting med meget stor ophøjet ro. Men så er der bare lige at når han gerne vil tages op og man ikke når det inden for ganske få sekunder, begynder ragnarok simpelhent med skrigeri, bideri og han kaster sig ned på gulvet og slår hovedet med vilje flere gange ned i gulvet.
Han er også begyndt når han vågner om morgen at skrige i vildens skyld, det lyder nærmest som om han er ved at dø (bliver faktisk lidt bekymret for hvad naboerne dog ikke tænker) men før i tiden vågnede han og begyndte at småpludre og ligesom vække en stille og rolig nu, men nu er det bare som om han slet ikke har tålmoddighed til at vække en men bare skriger op.
Jeg ved godt at det ikke lyder som noget at være vildt bekymret for, men det er en stor ændring af hans personlighed, fra at være et lidt stille og forsigtig dreng, til ligepludselig at være meget frembrussende.
Bør jeg være bekymret eller er det en naturlig del af hans udvilking ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  meget hidsig ?
  • #1   22. mar 2011 Det er ganske naturligt :0) jeg ville nok som mor fortælle ham at han ikke kan komme op når han lige synes det.... og så ville jeg ignore ham når han skaber sig sådan.... !!!!! Malthe er 2 år og 3 mrd og har også haft noget af det samme da han var i din søns alder ....

Kommentér på:
meget hidsig ?

Annonce