{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Snart 7 mdr hvornår... {{forumTopicSubject}}

Min søn på snart 7 mdr karder rundt i sengen. Han ligger i sin egen som står op til vores dvs den ene side er pillet af.
Hvornår er det på tide at sætte side på syntes i? Jeg ammer ham stadig om natte 1 til 3-4 gange. Han har altid været dårlig til at sove. Men det er blevet langt bedre.

Ønsker bare ikke han skulle falde ned fra vores seng. Han kravler dog ikke endnu...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snart 7 mdr hvornår...
  • #1   12. apr 2013 Tænker om man ikke kan lave en side på sengen selv og ikke sætte tremme op.
    En side der er fast men som er nem for dig lige at fjerne om natten når han skal ammes? Måske en plade der kan stå i spænd mellem hans og din seng og som kan vippes væk? Eller noget i den stil. smiley

• #2   12. apr 2013 Jeg havde en tremmeseng hvor den ene side kunne sættes længere ned. Det var den så, mens den lave side stod op til min seng. Min søn var længe om at lærer at kravle over kanten og ned i min seng.

• #3   12. apr 2013 Okay. Han kravler godt nok ikke endnu. Men bare så man er forberedt. Så der ik sker noget.

• #5   13. apr 2013 Jeg har ham oppe de feste gange når jeg ammer. Så siden er umulig for mig kan jeg se nu efter i nat. Men han kravler ingen steder endnu... Men han triller jo rund og ligger over hos mig. Nogen gange flere gange på en nat.

Vi må vente lidt og så håbe han snart stopper med alle de måltider om natten... Men tror jeg drømmer :0)

Kommentér på:
Snart 7 mdr hvornår...

Annonce