Autisme {{forumTopicSubject}}
Hejsa...puha der sker rigtig meget her pt.... Min datter som fylder fire til september er en del bagefter. et hele startede i dagpljeje hvor ppr lavede nogle test...den første viste at hun var bagefter på nogle områder men foran på andre. den sidste viste dog hun var med og de mente derfor ikke der skulle ske mere......Maya startede i børnehave sidste år og er blevet testet igen og vi har nu efter at hun er blevet testet på sygehuset fået ergoterapeut ca to gange om ugen i bh og afventer svar på om vi kan få støttepædagog. Der er sket rigtig meget og hun udvikler sig rigtig meget, men er stadig bagefter...I næste måned skal vi ha lavet en scanning af hendes hoved for at se om der er noget der hæmmer hende. puha mor er nervøs
jeg har tænkt lidt på det sidste stykke tid om hun har noget autisme, da hendes hverdag skal være meget struktureret, hun gør tingene på samme måde hver gang og ligger tingene ikke perfekt kan det gøre hende helt hysterisk....skal snart ha møde med de forskellige fagfolk igen og vil spørge ind til det men undre mig over de ikke selv har tænkt tanken...
Jeg Kunne godt tænke mig at få kontakt med andre der har børn der er bagud i udvikling og børn med autisme, så håber at høre fra nogle
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
det er også en diagnose indenfor autismespektret som der faktisk er mange flere der har.
Det kunne også være en mulighed måske?
Autisme