{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.322 visninger | Oprettet:

hjælp til mavekneb {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min lille luccas på knap 4 uger døjer med mavekneb og luft i maven.

Han er flaskebarn og hver gang han har spist græder han så frygteligt og vrider od drejer hele kroppen. Han sover ikke længere så lang tid i træk som han plejer og man kan høre det virkelig gør ondt på ham.

Nogle der har gode erfaringer med zoneterapi eller kiropraktor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til mavekneb
  • #1   18. apr 2013 Min søn gjorde det samme, og vi cyklede og masseret mave uden nytte .. Så ve prøvede Zoneterapi og det hjalp rigtig meget .. Så synes helt bestemt at det er forsøget værd . smiley

  • #3   18. apr 2013 mylicon er det ikke ved forstoppelse eller.

    Han har afføring hver dag men han har virkelig ondt smiley


  • #8   18. apr 2013 Vi brugte også mylicon dråber. Snakkede med vores sp om det. Hun sagde de ikke var farlige at bruge. At man i princippet kunne give ham dem hele tiden, uden der ville ske noget ved det. Men at det selvfølgelig ikke var nødvendigt.
    Her virkede de med det samme nærmest.

    Årh nej Dina. smiley hvor er jeg ked af det med din lille dreng. Dumme dame at hun sådanpiller ved noget hun ikke skal.! Ja dum er jo ikke engang en stærk bnok betegnelse. Helt klart du skal klage.


  • #10   18. apr 2013 Har du en helse butik ved dig så brug biogaia
    Det lige som milycon som de andre snakker godt om bare meget bedre i følge mig det sundt styrker imunforsvaret og hjælper dit barn med maverkneb og luft og bruges til børn der græder meget de kan altså hjælpe dig meget i sådan en butik frem for apoteket siger ikke det andet er dårligt men biogaia ville jeg råde alle til at bruge (: og zoneterapi er godt for nogle og andre hjælper det ik på så tag du chancen (:


  • #11   18. apr 2013 Victoria har haft mavekneb en enkelt gang.. Der fik hun kun kameille te og lidt massage på maven, og det hjalpå på hende...

Kommentér på:
hjælp til mavekneb

Annonce