{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Hjælp (amning) :( {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Mira har de sidste 2 uger ca begyndt at skige når jeg ligger hende til brystet..
Hun sutter lidt også stopper hun og skriger helt vildt og blir virkelig ulykkelig
Føler at det er mig der er noget galt med..

Om natten gør hun det ikke, det er som om det kun er bestemte tidspunkter hun gør det på.
Hun har lige gjordt det igen og da havde hun faktisk ikke spist sådan rigtig siden i eftermiddags,
så da hun har lige fået en flaske mme (100ml) hun spiste det hele. plus hun har lige haft afføring efter..

Jeg er rigtig ked af det for vil helst ikke stoppe med at amme
Men må jo også tænke på hvad der er bedst for hende..
Jeg må have mælk for det kan jeg mærke når hun sutter, og kan også se det, så det kan ikke være det der er problemet..

Nogle der har et råd..??

Skal jeg virkelig til at stoppe med amningen eller skal jeg mon til at suplere med mme??

Skal lige siges at hun ikke har afføring mere hver dag.. og når hun så først har så kommer det virkelig så hun sk*der igennem tøjet.
Hun får nogle biogaia dråber (har jeg købt i dag) fordi hun har lidt mavekneb indimellem. (og mistanke om kolik) og det er som om hun faktisk får de mavekneb når hun sutter hos mig, men når jeg så flytter hende fra brystet så skriger hun ikke mere..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp (amning) :(
  • #1   26. nov 2010 Det er bare en periode, sådan var det også med Emilie, bare lad hende sutte alt det hun gider, hun er sys nok ikke det kommer hurtigt nok, så hvis hun bare for lov at sutte og sutte, så sætter hun jo produktionen op smiley

  • #2   26. nov 2010 Hej.. Har du mærket efter hvis du har knuder i brystet. Hvis du har det løber mælken ikke lige hurtigt ud. En god idé at massere brystet inden du lægger hende til.

    Hvis hun har mave kneb så prøv syrnet MME det sku hjælpe på dårlige maver. pøj pøj


  • #3   26. nov 2010 Jeg har en lille pige fra d. 7/10 og hun gør det konsekvent hver eneste aften. Jeg lægger hende til og hun spiser lidt tid, og så pludselig skriger hun helt vildt.
    Jeg gør det at jeg giver sutten og tager hende op og hænge lidt tid. Når så hun er faldet til ro, så lægger jeg hende til igen. Det bliver jeg ved med til hun overhoved ikke vil tage mere.
    Så skifter jeg og prøver med det andet bryst, til hun også afviser det.

    Så mon ikke bare du skal holde ved, ellers kan du jo hurtigt ende med en flaske baby smiley

    Held og lykke
    /Carina


  • #4   26. nov 2010 Nåe ja, her mener vi bestemt det hænger sammen med at hun er godt træt.
    Og med hensyn til afføring, så skulle det være lige normalt om de har det 8 gange om dagen eller en gang hver 8. dag. Så længe det er bryst børn.


  • #5   26. nov 2010 hun havde jo ikke rigtig spist siden ved en 17 tiden.. kun lidt små tåre indimellem..

  • #6   26. nov 2010 Jeg må prøve.. tak for jeres hjælp.. smiley

  • #7   26. nov 2010 Hold da op, det også mange timer uden mad, så hun nok også meget sulten, og så vil hun jo bare gerne have noget mad i en fart, hvis mælken så ikke kommer hurtigt nok, så det nok derfor hun er lidt utilfreds ..

Kommentér på:
Hjælp (amning) :(

Annonce