{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggetråd
  • #1   30. sep 2013 1

    - Den altoverskyggende kærlighed jeg har til min datter.
    - Frygten for at der skal ske hende noget.
    - Alle de sindssyge bekymringer om ALT, mobning - venner - teenageår - indlæring - osv.

    2

    - Lyt til dig selv og stol på at du kender dit barn bedre end naboen/veninden/mødregruppen.
    - Forvent at du ikke længere har første prioritet hos andre end din baby. Nu har baby første prioritet.
    - Nyd hvert et sekund, mens de er små.

    3

    - Barnevognspude
    - Aktivitetstæppe
    - Barnevogn


  • #3   30. sep 2013 1.
    Det har overrasket mig hvor lidt jeg altid når i hjemmet.

    Det har overrasket mig hvor fedt det er at være mor, og hvordan det bare bliver ved med at være fedt - selv når det er nederen.

    Og så har den efterfølgende skrukhed overrasket mig. At mærke min krop og hjerte længes efter flere børn er ret svært.

    2.
    Stol på sin intuition - mor ved bedst.

    Vær kritisk overfor kilder og sorter i hvilke råd du tager imod.

    Acceptér og forstå at der er mange måder at være forældre på. Selvom du gør det helt rette, kan andre godt gøre det anderledes og stadig gøre det helt rigtigt.

    3.
    Hængevugge!!

    Strækvikle.

    Sutteklude som jeg har sat trykknapper på, så sutterne altid er til at finde.


  • #8   1. okt 2013 1.
    At hvor stor en frygt der følger med den altoverskyggende kærlighed til min datter.

    Hvor meget man som mor kan klare trods evige bekymringer og kampe.

    Hvor følsom man kan være når det kommer til sit barn og bare generelt efter man er blevet mor.

    2.
    Følg din intuition, trods modgang.

    At spørge om hjælp er ikke en svaghed men en styrke...vi ønsker jo alle det bedste for vores børn.

    det er godt tage imod råd men lyt efter hvad din fornemmelse siger dig. Nogle mennesker vil bare altid virke bedrevidende.

    3. Babygynge, bilseng med lys, sovebamserne smiley


Kommentér på:
Hyggetråd

Annonce