{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Hyggetråd {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Synes det var på tide med en lille hygge billedtråd. Er i ved at være juleklar. Det er vi herhjemme vi mangler kun til bedsteforælderne og olderne. Ellers går tiden jo bare monster hurtigt. Viktor er 4 mdr her d. 12 dec smiley og om 6 mdr stopper vores store pige i børnehave og skal til at gå i skole smiley her er lige et billede af dem hvor de ser pyrus smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggetråd
  • #1   9. dec 2014 Skøøøøønt billede søde smiley
    Jeg har i dag været ude og købe nogle af julegaverne. Tror jeg mangler 2-4 endnu smiley
    Her er min Villads som i dag er 23 dage<3 årh jeg er forelsket i min trold!


    profilbillede
  • #2   9. dec 2014 Åh hvor er han dog nuttet søde smiley det dejligt når man næsten er færdig med gaverne. Har du julebagt søde ?

  • #3   9. dec 2014 Taaak søde smiley
    Nej, det har jeg ikke, men min kæreste har smiley hehe.


  • #4   10. dec 2014 Her mangler vi stadig mange gaver, fik købt en da jeg var ude at shoppe med min veninde, også har jeg købt lidt på nettet og lidt før jeg fødte.
    Nogle af gaverne skal også laves, som gips aftryk og foto kalendere.
    Men torsdag håber jeg på at få klaret en del, da jeg skal ud med min mor og shoppe.
    Er er lillemanden 24 dage, så det hele er stadig meget nyt.


    profilbillede
  • #5   10. dec 2014 Jeg har kun købt til ungerne smiley mangler stadig at købe til manden, min mor, papfar og storesøsters børn..
    Min store pige er lige startet i børnehave, så vi startede selvfølgelig med en omgang øjenbetændelse og forkølelse efter første uge.. smiley Men nu er hun ovenpå igen, så håber ikke vi får mere sygdom i julen, da vi også skal holde fødselsdag for hende D. 19 december.
    Min lille sveske er næsten 3 måneder og snart for tyk til sit tøj i str. 62. Synes tiden går alt for hurtigt smiley


    profilbillede
  • #7   10. dec 2014 Det lyder til i alle har meget at se til smiley godt der er nogen dage endnu at løbe på Hehe. Og hvor er det nogen dejlige unger i har.

  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #8   10. dec 2014 Jeg var færdig med alle gaverne D. 1/12 - det er ellers en virkelig sjældenhed, og aldrig sket..

    Min søn er startet i vuggestue mandag i sidste uge, men er allerede hjemme første gang idag, da han var så skidt i nat, men han er så dygtig, og man kan virkelig se at han nyder at være der nede smiley


    profilbillede
  • #9   10. dec 2014 A T hvor dejligt. Det er os rart ikke at skulle stresse. Åh øv at han er skidt men hvor er han dog kær smiley og dejligt at han kan li at være i vuggestue

  • #10   10. dec 2014 Skønne unger i har smiley
    Her mangler jeg kun et par gaver så det er dejligt. Jonathan bliver 2 på lørdag. Og hold nu fast jeg syntes det er gået alt for hurtigt men samtidig
    Er det en fantastisk alder han har smiley
    Her er lige et billed fra efter han havde lavet værtindegaver til de forskellige fødselsdage vi har skulle til inden december (males julekugler ):)


    profilbillede
  • #11   11. dec 2014 Alle julegaver er købt og alt på nær kartofler og fløde, er købt til juleaften. Vi holder det hjemme i år, og bliver i alt 11 voksne og 5 børn i alderen 6 mdr.- 5 år smiley

    Og her er min fantastiske babydreng som er 6 mdr. om 10 dage.



    profilbillede
Kommentér på:
Hyggetråd

Annonce