{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.284 visninger | Oprettet:

et spørgsmål om min søster {{forumTopicSubject}}

Min søster på 14år er ude i alt muligt uheldigt
hun stikker konstant af,stjæler,lyver, stikker af fra taxa regninger osv.
hver gang hun gør det går det ud over mig
i og med at jeg er den eneste der siger at hun skal tage sig sammen
jeg har flere gange haft snakke med hende hvor hun siger at hun vil stoppe og ha styr på sit liv men det holder kun 1 uge af gangen
hun har indtil videre truet mig med at ville smadre mig,brænde min lejlighed ned imens min søn og jeg sover og alt muligt andet

nu har jeg så valgt at sige at jeg bare ikke gider hende mere jeg er kørt sur i det og synes jeg spilder min tid

hvad gør man i sådan en situation
kommune og ssp er inde over hendes liv
men det hjælper ikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et spørgsmål om min søster
  • #1   2. maj 2014 Ville gøre som dig: prøve først at hjælpe, men hvis det i sidste ende er spild af tid, så ville jeg give op.
    Du har jo også et liv selv at tænke på, og bruge tid på. Du kan ikke gå og holde øje med din søster, og bruge al din energi på hende. Det er vel derfor kommune og SSP er inde ovre, så må de bare tage sig sammen.. smiley


  • #2   2. maj 2014 Tak blev bare i tvivl om hvor vidt jeg havde gjort det rigtige

  • #3   3. maj 2014 Min søster gjorde præcis det du beskriver, da hun var i samme alder, mine forældre og jeg prøvede alt(!), men måtte til sidst sande at vi intet kunne gøre, andet end at tage imod hende når hun engang var færdig med sit "pis"..

    Nu er hun 22år og er nææsten kommet på plads, nok ikke som vi andre gerne så det, men på hendes egen hylde.. smiley

    Nogen gange skal man give lidt slip selv om det er svært..
    aldrig lukke døren helt, men men huske at sige fra når man får nok, og lade dem sejle i deres egen sø lidt..


  • #4   4. maj 2014 Min søster har gjort samme. . Hun er også ude i et alvorligt stofmisbrug.. det sidste der er sket er trusler om kidnapning af min mindste søster, smadrede ruder hos min mor og en masse chikane og trusler på SMS. Det har derfor endt i en politianmeldelse, et tilhold og nul kontakt til hende. Man kan ikke blive ved!

  • #5   5. maj 2014 nu er hun jo kun 14år og stadigvæk et barn som måske bare trænger til lidt kærlighed smiley

    men havde nok også selv kappet forbindelsen en tid. men jeg ville ALDRIG sige at hun ikke var velkommen hvis hun en dag havde brug for hjælp


Kommentér på:
et spørgsmål om min søster

Annonce