{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.493 visninger | Oprettet:

Kristina A
Kristina A
Tilmeldt:
13. jun 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Hjælp jeg skal giftes. Bryllupsdato og invitationer? {{forumTopicSubject}}

Hej smukke piger.

Jeg er så heldig at manden i mit liv gik på knæ i forgårs (han fik hjælp af de to yngste endda).

Mit spørgsmål er nu hvad i andre gør når man skal finde en dato og invitere.

Hvad er f.eks. de store fordele og ulemper ved et vinterbryllup?

Derudover er jeg allerede begyndt at blive nervøs over for bryllupsinvitationerne og hvor lang tid inden man skal sende?

http://bryllup.dk/bryllupsinvitationer står der 2-3 måneder før, men det er da meget mere ikke? Jeg vil gerne have alle er 100% sikre på at komme, men man kan jo aldrig vide.

På forhånd tak for jeres svar, de er super påskønt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp jeg skal giftes. Bryllupsdato og invitationer?
  • #1   14. jun 2014 jeg blev gift i aug og folk havde invitationerne 1 mrd før. det er vist mere hvis det fx er ved sommerferie osv man skal være ude i så god tid.

    mht dato så finder i en dato som i syntes er passende evt et par stykker og så ringer i til præsten der hvor i vil vies og så bliver i enige om en dag og kl. og så skal i finde feststed eller hvad i nu ønsker og så kan du ellers sende invitationerne ud

    hvis i fx skal giftes i dec ville jeg sende dem i næste mrd. da der oftes ligger mange julefrokoster i dec og derfor mange som skal noget og derfor en go ide at være i god tid. smiley


  • #2   14. jun 2014 og stort tillykke forresten


  • #3   14. jun 2014 Stort tillykke! smiley

    Vi blev gift i november og tror vi havde invitationerne ude i august. Bare fordi man sender dem 2-3 måneder får, behøves folk oftest ikke svare før en månede før dagen.

    For os var det nemt at bestemme at det skulle være "vinter" bryllup. Vi lagde det 2 november, for ikke at ramme ind i julefrokost sæsonen. Til dels for at være sikker på at flest mulige gæster kunne komme, men også fordi mange lokaler osv er optaget lang tid i forvejen til julefrokoster. Derudover så er sådan en brudekjole altså en rigtig varm sag pga de mange lag evt korset osv osv - og man har i forvejen en naturlig varme den dag fordi man kommer hele følelses registeret igennem. Jeg er ikke så god til at have det varmt (bliver en rigtig lille hidsigprop af diva) så for os var det ikke svært at vælge. Derudover er næsten alle lokaler, DJ's, fotografte og kokke ledige der i november fordi sommerfester/bryllupsfester er ovre, og julen er endnu ikke startet.

    Held og lykke med det - det er en fantastisk dag!


  • #4   14. jun 2014 PS
    Ulempe vs fordele. Man kan ikke være uden for selvf - hvilket kan være træls for rygerne især. Vi var heldige med vejret og havde sol, men det kunne nemt ha været træls vejr.
    På den anden side synes jeg - og flere af gæsterne - det var rigtig rart at man ikke kunne gå ud hvis man kan sige det sådan, for det gjorde at festen ikke blev splittet op og "spredt ud" fordi alle jo blev inde - og det gang en fantastisk hyggelig intim stemning med mørket udenfor og stearin lys i vinduerne.


  • Kristina A
    Kristina A Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   15. jun 2014 Tusind tak for de dejlige svar.
    Det er virkelig værd at overveje mht. bryllup også hvis der er besparelser.


Kommentér på:
Hjælp jeg skal giftes. Bryllupsdato og invitationer?

Annonce