{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uddannelse på dagpenge,
  • #1   24. jun 2014 Du kan ikke tage uddannelse på dagpenge. Du har ret til 6 ugers selvvalgt kursus men ikke en grunduddannelse.

  • #2   24. jun 2014 Jeg gik i klasse med en, hun fik penge fra kommunen under uddannelsen, hun skulle omskoles pga sygdom, og de betalte hende for at gå i skole.

  • #4   25. jun 2014 Mia: det er revalidering og har ikke noget med dagpengene som arbejdsløs at gøre:)

  • #5   25. jun 2014 Anne - jep, det var det smiley kunne ikke huske hvad det hed. Tænkte bare om det var det ts tænkte på.

  • #6   25. jun 2014 Anne det er ikke korrekt, min svoger får betalt sit grundforløb på dagpenge smiley jeg ansøgte også om det men fik at vide at jeg ikke havde gået ledig længe nok til at de ville hjælpe mig. og derforprøver jeg nu og finde ud af hvor længe man skal have gået ledig osv,da hende jeg ringede til ikke rigtig var sikker på hvordan det foregik..
    Det har ikke noget og gøre med de 6 uger.


  • #7   25. jun 2014 Er det ikke det man kalder veu godtgørelse. Prøv at søge på det

  • #8   26. jun 2014 Anja: nej det er ikke Veu godtgørelse, der skal du være i job og der tager du så din uddannelse via det der hedder en GVU og kan så begrænse din uddannelse til at tage den på kun evt som cater på 3 mdr i stedet for 3 år hvis du har nok erfaring til det smiley

  • #9   1. jul 2014 Har i dag været i jobcenteret og kan jeg finde en læreplads med en kontrakt så kan jeg søge om at de betaler min løn under grundforløbet.

    så i bund og grund så kan det godt lade sig gøre smiley


Kommentér på:
uddannelse på dagpenge,

Annonce