{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Henrik og Vibeke
Henrik og Vibeke
Tilmeldt:
18. jan 2013
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 139

hjælp til bryllup {{forumTopicSubject}}

hej alle,
ja jeg står og skal giftes til efteråret, men vi er lidt splittet, for vil gerne have familien samlet, men også gerne på ferie, da vi ikke har været på ferie før sammen tros 3 år sammen.
vi har snakket om at holde festen, og så droppe ferien. men vi har så også snakket om at holde en fest for de nærmeste hjemme, og så tage på ferie, eller en meget lille kom sammen, og så ferie, og så holde en stor fest til næste år ude i vores have, ( kan man godt det???) og kan man lufte brudetøjet to gange??
kunne godt tænke mig at høre hvad i kunne finde på? og syntes. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til bryllup
  • #2   5. mar 2015 det er også den helder mest til smiley tænker det kunne være så hyggeligt med en kæmpegrill fest, smiley eller noget i denne stil.

  • #4   7. mar 2015 Vi skal giftes til sommer, samtidig med at vi skal holde barnedåb. Vi holder det hjemme i haven i et stort telt, med buffet bestilt udefra smiley Det bliver meget stille og roligt, sådan vil vi helt have det smiley

    Syntes det lyder som en fin idé med en lille fest og en ferie, og så evt en lidt større fest til næste år smiley


  • #5   9. mar 2015 ha vi har samme dilemma. vi skal giftes/30års den 19 september.
    vi har så valgt at holde en fin fest for 60 mennesker
    og så er planen at ønske os penge og gavekort til en rejse. med håb om at vi så kan skrabe nok sammen til en lille efterårstur til de varme lande smiley


  • #6   17. mar 2015 Jeg ville personligt holde en lille hyggelig fest for de nærmeste også en ferie:-) havde absolut ikke hoppet i brudekjoler 2 gange det synes jeg virkelig er mærkeligt:-)

Kommentér på:
hjælp til bryllup

Annonce