{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

åh-det er slet ikk gået som forventet. {{forumTopicSubject}}

Son nogen af jer måske kan huske, så var jeg til noget kontrol 6 uger efter jeg havde født..
Der fik jeg foretaget et celle skrab som viste sig jeg havde nogen celler som hed "Ask os"...
Jeg skulle derfor i narkose, og ha foretaget en biopsi af mit underliv, for at finde ud af hvad denne celle forandring betød..

jeg fik en tid nogen uger efter biopsien, hvor jeg så i mellemtiden får brev om at min celleforandring ikke er alvorlig, men at jeg skal møde til kontrol tiden for at få lavet et celleskrab..

Da jeg møder op til dette celleskrab, siger hun at havde det været for et år siden havde hun afsluttet mig, men da der er ny forskning skal hun lave endnu et celleskrab..

jeg har så idag fået brev fra herlev hospital, at min celleprøve er positiv fortsat, så jeg skal til kontrol d. 13. maj 2009..

jeg havde faktisk regnet med det bare var det, og at jeg så muligvis skulle havde den der vaccine..
men nææ nej, der tog jeg fejl, så begynder efterhånden og blive lidt bekymret.
for hvad skal det her nu betyde??

jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen med dette indlæg, nok bare mest for at få det ud...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åh-det er slet ikk gået som forventet.
  • #1   18. dec 2008 Det lyder da ikk særlig rart..

    Hvorfor var du til så´n en undersøgelse efter du havde født ?


  • #2   18. dec 2008 Maria - ja vi kan sp..
    jeg er bare glad for at jeg har en guldklump, for i værste fald så har jeg da en dejlig trold...

    Elise - havde gået og bildt mig selv inddet hele var iorden nu, så det var godt nok lidt hårdt at åbne brevet også står der sådan en besked :O(

    Marc's moar - da jeg var akut afsted på fødegangen fandt de ud af jeg havde kondylomer (kønsvorter) som jeg havde haft meget længe..
    så da jeg havde født, skulle jeg til kontrol for at få dem fjernet, og der var det hele det her cirkus startede med kontrol osv...
    for det var derfor de opdagede jeg havde celleforandring...


  • #3   18. dec 2008 Nåå okay, det da rigtig skidt..

    Men som du selv skriver så har du en guldklump.. :0)

    Men aldrig rart at man skal tænke på ´så´n nogle ting, og få de breve..


  • #4   18. dec 2008 Marc's moar - jeg priser mig så lykkelig over jeg har min lille basse..
    for i værste fald betyder det bar vi ikke skal ha flere, og det er vi alligevel ikke sikre på vi skal...

    Maria - det er en grusom tanke at tænke..
    det er på ingen måde rart, og selv om vi næsten er blevet enige om vi ikke skla ha flere børn, kan jeg da godt blive ked af tanken om jeg muligvis ikke kan få flere..
    os fordi tanken om ikke at kunne få flere børn får mig til at føle mig mindre kvindlig...


  • #5   18. dec 2008 Det kan jeg godt forstå, og selv om du siger nu du ikk vil ha flere, såkan det jo godt være du skifter mening.. Men håber da det bedste for dig..

  • #6   18. dec 2008 Marc's moar - vi var ikke helt sikre på vi ikke vil have flere..
    derfor det er lidt hård hvis beslutningen bliver taget for os..

    men som sagt så har jeg da i det míndste min lillemand...


  • #7   18. dec 2008 Ja det er aldrig sjovt når man ikk selv tager beslutningen, men ja i har heldigvis Noah..

  • #8   18. dec 2008 maria - det er bare så ubehageligt sådan noget :O(

    Marc's moar - ja, og gud ske lov for det!!!


  • #9   18. dec 2008 Lene - det er død hamrende ubehageligt :O(

  • #10   18. dec 2008 Hej sonne.
    Jeg har selv døjet med celleforandringer efter jeg fødte min søn, og lægen slog det længe hen med at det var meget normalt at have celleforandringer når man havde været gravid.
    Men her for to måneder siden kom jeg så ud til en speciallæge i aalborg og fik taget et celleskrab for at han kunne se hvor store de forandringer var. De var vist på mellemeste stadie, og derfor anbefalede han at de skulle fjernes hurtigst muligt. Så mindre end en måned fra at jeg havde fået et celleskrab, fik jeg foretaget et keglesnit, og fik efterfølgende et brev fra speciallægen om at nu skulle det være væk, men skal gå til kontrol de næste ti år for at de er sikre på at de celleforandinger ikke kommer igen. Og selvom men har fået keglesnit for at fjerne celleforandringer så kan man sagtens få børn, der var bare en lille bitte risiko for at man kunne komme til at føde for tidligt.
    Undskyld det blev så langt :o)


  • #11   18. dec 2008 Diana - det er super rart at høre fra nadreder har døjet med det samme...
    hvad der bare gør mig ked af det er at jeg egentligt troede jeg var fri for det nu, men det var jeg så bare ikke..

    jeg er hele tiden blevet behandlet af sygehuset i det her, og ikke hos hverken speciel læge eller egen læge...
    det var på fødegangen da jeg var i 29'ne uge de konstaterede jeg havde kondylomer, og derfor tog de et celleskrab (vel og mærke efter jeg var færdig med atvære gravid)
    og er så derfor jeg har været under så meget kontrol så hurtigt..


    linda - ja, jeg har min lille trold, og det er jeg glad for når nu det skulle ske...


    Lene - bestemt ikke rart,,

    Maria - det er så ubehageligt..
    håber for det bedste for os begge to...


  • #12   18. dec 2008 Jeg gik bare ved min egen læge som hele tiden sagde det var normalt, og blev først sendt videre da jeg havde haft tre skrab med positiv for celleforandringer, så blev jeg sendt til speciallæge og først fik taget prøver af det for at se hvor svære de var, også med en slags kikkert/mikroskop. Da svarene så kom fik jeg et keglesnit, var vildt nervøs for det, men fordi det var ved speciallægen og ikke på sygehuset skulle jeg ikk engang i narkose, skulle bare lokalbedøves, så det var slet ikke så slemt.
    Men ja man er helt sikkert nervøs, og jeg var også bange for at det betød at jeg så ikke ku få flere børn, men det kan man sagtens.
    Jeg sov ikke i flere dag op til operationen, for var bare død nervøs. men det gik alt sammen fint, og mærker intet til det, skal til første kontrol i det nye år, så det er jeg lidt spændt på.


  • #13   18. dec 2008 Diana - er virkeligt beroligende at det er gået dig så godt, tænker på om du muligvis kan skrive til mig hvordan det er gået til kontrol?
    bare så jeg har lidt at gå ud fra..
    det ville i hvert fald være rigtig dejligt..

    ja, jeg er også død nervøs for den kontrol jeg skal til i maj, netop fordi jeg ikke ved hvad den jo så siger...


Kommentér på:
åh-det er slet ikk gået som forventet.

Annonce