{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Hvor heldig kan man være? {{forumTopicSubject}}

Ja min skønne kæreste skulle købe julegave til mig igår og jeg skulle så lige ind og drikke en kop varm kakao imens...

En halv time efter er han tilbage og siger han skal hente det om en time... Vi går så ned af gågaden og går ind og ser på sko for så besked på at købe dem jeg ser på i gave fra ham... Dejligt med nye sko mens jeg så står og kigger lidt på skoene skal han ned efter gaven... Han kom tomhændet tilbage og jeg har kun ønsket et digital kamera så spurgte hvor gaven var og han sagde den først var klar på mandag... :S

På vej op mod bilen siger han så ja ved godt det er ldit dumt men kan vi ikke tage ud og købe det digital kamera sammen så du får det du ønsker... Jo tak og vi tager i Bilka og bliver enige om et kamera....

Sent igår aftes skulle jeg så lægge hans arbejdstøj på plads fordi jeg havde glemt han havde sagt han nok selv skulle... Ud af det tøj jeg flytter i skabet for at få plads falder så en lille gave som man kunne se indeholdt en smykkeæske... Spørger ham hvad det er og han siger : Åbn den... Det vil jeg ikke da jeg jo så ikke har nogen gave juleaften men han insistere...

Åbner gaven og der i den lille bitte æske ligger den smukkeste ring med 5 sten i... Tænker sikke en fin ring...

Kommer så ud til min svigermor idag og viser hende den og hun kan så fortælle mig at det er en alliance ring i hvidguld og at den skal jeg være meget glad for...

Så kæresten mente simpelthen at hans kommende barns mor fortjente så fine smykker...

Men det er jo alt for meget af det gode smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor heldig kan man være?
Kommentér på:
Hvor heldig kan man være?

Annonce