{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Kan ikke dele min glæde endnu :/ {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er jo så heldig at være gravid med mit 3. barn, og det er stadig meget nyt og terminen er først engang til februar.
Min kæreste er egentlig også glad for nyheden; dette bliver hans første barn. Sagen er så, at han tidligere har været i et forhold hvor kvinden hele 2 gange har været gravid udenfor livmoderen og måtte derfor afbryde begge graviditeter. Alt dette betyder så for mig, at han gerne vil have at jeg respekterer at han ikke ønsker folk ved besked om min graviditet før jeg har været til scanning.
Det synes jeg er meget trælst. Jeg er glad, og vil så gerne fortælle det til folk. Jeg ved at der er mange som vil være glade på vores vegne, og jeg er sikker på at svigerforældrene også bliver glade.
ydermere kan jeg ikke engang tillade mig at fortælle min bedste veninde det; hun er også hans gode ven og hun vil næppe kunne holde tand for tunge i knap 2 måneder.
Og og og.... vi skal til bryllup og en sommerferie med alle vores engelske venner; og hvis jeg bare kunne fortælle at jeg var gravid så ville jeg ikke ende i en situation hvor de undre sig over hvorfor jeg ikke drikker vin....

Så er lidt fanget et sted hvor jeg godt kan forstå ham, og virkelig gerne vil respektere hans ønske og på den anden side jeg ved at flække af glæde og bare MÅ dele det.
Øj hvor trælst

Nå, men jeg fik da delt det til Jer herinde, og lidt gør også sin ret


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke dele min glæde endnu :/
  • #1   12. jun 2011 ej ja det er da ikke nemt for dig nå man bare gerne vil fortælle hele værden af man skal have en lille.
    kunne i ikke batale jer for en tidlig scnanning så i kan se om det sider hvor det skal, selv om jeg er sikker på ag det sider lige hvor det skal smiley


  • #2   12. jun 2011 Det kan man måske godt, jeg tænker bare at så er det kun for at berolige ham. Jeg har ikke selv oplevet graviditeter udenfor livmoderen før, så er ikke synderlig nervøs.
    Lige pt. er han det benægtende hjørne, han er 38 år og havde ikke regnet med at få nogle børn overhovedet. Han er glad, smiler fjoget osv, men vil bare ikke snakke om det eller noget forbundet dermed endnu.
    Jeg kan godt overkomme at tie noget tid endnu... det er bare fustrerende


  • #4   12. jun 2011 jeg ville også købe en trykhedsscanning. Du kan jo risikere at komme til at kaste op eller blive dårlig på andre måde, og så kan det jo være svært at holde det skjult...

    Og tillykke med graviditeten smiley


Kommentér på:
Kan ikke dele min glæde endnu :/

Annonce