{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Argh!!!... {{forumTopicSubject}}

skal lige ud med min frustration...

Jeg har en veninde jeg har kendt i nogen år efterhånden.
7-8år vil jeg tro..
Hun har så været i et forhold som varede i 4 år..
den har stået på hash, stoffer og druk for fuld skrue, hvilke har gjord hende underlig...

jeg har flere gange inviteret hende til ting og sager, og straks melder hun fra, eller brænder en af i sidste øjeblik...

skriver så at vi skal flytte og dermed holde housewarming, men at jeg ikke gider bruge tid på at invitere hende hvis hun alligevel ikk har lyst til at dukke på...

det bliver der så en del ballade ud af, og nu er hun gudhjælpene begyndt at køre på at jeg har fået barn med jesper som jeg ikk har kendt ret meget længere end min graviditet og den alder vores barn har..

Så vidt jeg ved, så fungere vi ganske fint, og hvor kommer det fra, hvorfor skal hun rakke mig ned på den måde?
bare fordi jeg ikke går ind for aborter, og hun har fået et par stykker hun fortryder, det er da på ingen måde min skyld??

argh.. vil ingen ting med tråden, men er bare så frustreret over mennesker der kun ser til næsetippen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh!!!...
  • #1   14. jan 2009 uha jeg kender godt den type der.. det er ret så frustrende

  • #2   14. jan 2009 Tuimlingen - hva der frustrere mig mest er at bare fordi hendes liv ikke er perfekt, og mit eget bare køre, jamen så skal jeg staks ha a vide det er flot at få et barn med en så hurtigt..

    jamen undskyld da mig jeg ikke kan klare en abort da jeg mener jeg er gammel nok til at dyrke ubeskyttet sex, så må jeg os være gammel nok til at tage ansvaret af de konsekvenser der kan komme..
    desuden er jeg jo så os lige blevet 22, så alderen er jo sådan set også iorden, og især når man tænker på det er første gang jeg er blevet gravid...

    uhhhu jeg er bare så irriteret...


  • #3   14. jan 2009 Sonne, måske hun bare er misundelig over at du er så heldig smiley
    Men kan godt fors det går dig på...


  • #4   14. jan 2009 Straks skal man så også lige klantres for at have taget det forkerte valg at få et barn da jeg, da jeg blev gravid, boede hos mine forældre, og ikke har kørekort..
    sig mig en gang, skal jeg slå mit barn ihjel fordi jeg ikke har kørekort og lejlighed, 2 ting som jeg kan få?
    ikk tale om...

    jeg er målløs over den måde hun teer sig på, og kan mærke jeg får tømt godt ud i de venner der er værd at holde på, og dem der er helt hen i vejret...


  • #5   14. jan 2009 hov jo, og misundelse eller ej, så burde hun da åbne øjnene og se realiteterne.. så vidt jeg ved lider Noah ingen Nød, og har alt hvad han har behov for plus meget mere til...

  • #6   14. jan 2009 jeg er rystet over en opførtsel at fyre af... men fair nok.. gider bare ikk finde mig i det..

  • #7   14. jan 2009 er bare glad for andre kan se det fra min side...

  • #9   14. jan 2009 Mischa - det fanme irriterende uden lige... snæversynet mennesker...

    Marijana - jeg skrev på en anstændig måde og forklarede hende hvordan tingene hang sammen, og sluttede af med at forskellen på hende og jeg var at jeg var kommet så langt så jeg kunne snakke om tingene, og havde lagt en del bag mig...

    Annita - hvordan f*nden kan det være din skrld du føder for tidligt?!
    Du kan s*u da ikk gøre for du får var det 6 blodpropper i moderkagen....
    kan godt forstå dig..
    Det er utroligt som folk viser sig at være andre end de før hen har været bare fordi man er lykkelig og har fået barn...
    Det er anden ven/inde jeg skrotter på 3 dage...
    jeg er blevet enig med mig selv om at der ikk skal ustabile mennesker ind i Noah's liv.. for det er han ikke tjent med...


  • #10   14. jan 2009 Det kender jeg alt for godt. Hun er jo bare pisse misundelig.. Tillykke med lejligheden..

  • #11   14. jan 2009 Annita - Jeg synes asbjørn er et sødt navn.. Men er nu mere til Noah ;O)
    Jeg har selv en veninde der har valgt det grimmeste navn (synes jeg) til hendes søn, men jeg har ikke sagt det til hende... tværd imod, for i sidste ende er det lige som hende der vælger barnet navn..
    hun har valgt han skal hedde Vilhelm...
    at det er din egen skyld pga gammel overto tror jeg næppe.. det er jo som skrevet bare gammel overtro..
    husk at mind hende om at man godt må købe seng/vugge, man må bare ikk rede den på...
    og barnevognen må bare ikke tages hjem/ind...

    nej, ustabile mennesker høre ikke hjemme i min søns liv...


    C & J - jeg er helt enig, og tusinde tak :O))


Kommentér på:
Argh!!!...

Annonce