{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

HUN SOVER!? {{forumTopicSubject}}

Argh.. Nu har min datter lige haft en mdn's sommerferie og startede i børnehave igen i mandags..
Men siden mandag er hun faldet i søvn 17.30, ikke nået og fået aftensmad og har ikke været til at vække. Efter børnehaven går vi altid en tur rundt om gentofte sø, hvor jeg ofte har en mad, noget frugt eller lignende med så det er ik fordi hun går sulten i seng.
Men hun står op kl 6 om morgenen dagen efter fordi hun sover så tidligt.

Hva gør jeg ??!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HUN SOVER!?
  • #1   29. jul 2009 Jamen det er den eneste vej hjem fra børnehaven smiley udover bus.. så det er lidt svært ..

  • #2   29. jul 2009 Linda - Gode ideer.. Prøver også men hun er så træt at hun bare sidder og er utilfreds.. Igår prøvede jeg også men hun kravlede ned fra bordet for at gå ind og tegne. Men da jeg kom ind i stuen bagefter så sov hun..

  • #4   29. jul 2009 Linda - Jaa lille mus smiley Hehe .. Hun er heeelt udkørt .. Men fik hende vækket idag og fik noget mad i hende så det er super. Hun er først kommet i seng 19.45 så håber på lidt mere nattesøvn..

    Mike&Mille S - Jo det kan hun sagtens, men det vil hun ikke eftersom hun er den eneste smiley
    Hun sover heller ikke middagslur herhjemme. Hun er 4 om en mdn ..


  • #5   29. jul 2009 uhh gentofte sø kan også være stor smiley

  • #6   29. jul 2009 altså dengang min startede i bh faldt hun også tideligt i sovn i starten, jeg synes du skal bære hende i seng og så lade hende sove hendes krop skal bearbejde en masse indtryk og det kan været utrolig trættende og så er hun mere stimuleret end normalt så det er het normal adfær at falde i søvn både før mad osv. hvis hun var sulten skulle hun nok sige til smiley

  • #7   29. jul 2009 *Tumling* - Hehe det er ikke HELE søen .. Det er fra BH og hjem.. En tur på 15-20 min.. Men vi fodre ænderne hver dag.. (De sulter.. de rige herude ka ik lide at fodre dem smiley )

  • #8   29. jul 2009 Isaa: Ja uha de sulter eller noget hehe.. Er der stadig mange unger dernede.. Jeg har cyklet igennem nogle gange her i sommers og der var man ved at blive angrebet hehe.. Kommer faktiskt ik så meget ved søen.. Selvom jeg bor lige ved siden af haha

Kommentér på:
HUN SOVER!?

Annonce