{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Krop umulig :( {{forumTopicSubject}}

Min datter er ellers normalt en dejlig pige som hører efter hvad der bliver sagt. Men her de sidste par uger er hun simpelthen blevet så slem, aner ikke hvad jeg skal gøre, tit og ofte må jeg hæve stemmen for hun gider at høre efter, hver gang der bliver sagt nej ignorer hun en eller går fuldstændig kold, hun nægter at spise rugbrød men kun pålæg.
Skal lige siges at der er sket rigtig meget den sidste måned, vi er flyttede til en anden by, hun går ikke i vuggestue mere, hun har fået en papfar og to stesøstre (som hun enes fint med), hendes far nægter at se hende så hele den side af familien ser hun ikke da de ikke selv vil, og ved godt det nok har en del med at gøre at hun er sådan. Men ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre hun hører overhovedet IKKE efter på nogen pukter hun skriger og skaber sig, smækker dørene.
Hun er 3år, nogen der har nogen gode råd til hvad man kan gøre ?? Jeg elsker min datter men at hun hver dag skriger og skaber sig tager sgu hårdt på kræfterne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krop umulig :(
  • #2   18. feb 2011 Jeg udemærket klar over hun har det svært, men ville nu gerne have noget råd til at hjælpe hende lidt, så det blev lidt nemmere smiley Har self ikke sagt til hende at hendes ar ikke vil hende.

  • #3   18. feb 2011 *Baby idag 9+0 *
    her vil vi også gerne have en lille og jeg tænker også om det vil gå, dog er hun ikke jaloux på det punkt, hun elsker små børn. Men det altså sindsyg hårdt for man bliver kørt træt.


  • #5   18. feb 2011 altså som de andre siger hun reagere og det er super sundt. måske du skulle sætte dig ned og prøve at sætte ord på hendes følelser og måske lave en meget mere struktureret hverdag, da der er sket sååå mange ting.

  • #6   18. feb 2011 Maja: vi har skam en meget fast rutine i hverdagene, det eneste er hun jo er hjemme, men jeg går ture med hende osv, men fik en lille samtale med hende idag og hun savner sin far og var rigtig ked smiley

  • #7   18. feb 2011 Det er dejligt hun reagere på alle de ting der er sket omkring hende, det er hvad jeg kalder et sundt barn! smiley . Det er rigtig fint hun kommer ud med hendes frustrationer og ikke sidder inde med det.! Se tiden an og give hende plads til at være sur, ked af det og selvfølgelig også med mode! Håber snart hun får lidt ro igen den lille pige smiley ! Held og lykke herfra

Kommentér på:
Krop umulig :(

Annonce