{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Er ved at få spat af min krop!! {{forumTopicSubject}}

Ja, situationen er jo den, som mange andre også sidder i, jeg prøver af blive gravid.
Problemet er bare at min krop er helt umulig. Jeg synes jeg tager alt ventetiden, mht at blive gravid, meget rolig, men synes hele tiden min krop driller mig med diverse symptomer..
Efter jeg smed pillen i dec. har jeg haft brystspændinger, ømt underliv, været en smule svimmel, men er overbevist om, at det bare er min krop der skal af med p-pille-resterne smiley

De sidste dage har jeg haft hovedpine, været en smule svimmel, en smule kvalme og lette smerter i underlivet. Jeg tror ikke jeg er gravid, da jeg fik mens d. 10 (slut d. 13), men er bare ved at få spat.

Synes bare det er utroligt, hvordan ens tanker (og ønsker) kan påvirke kroppen så meget.. (stort suk.. ;0) )

Andre der kender til det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er ved at få spat af min krop!!
  • #1   18. apr 2009 Synes ikke jeg tænker over det hele tiden.. men jo, det drukker op i tankerne flere gange om dagen..

    Hvordan lader man være med at tænke så meget over det?? -går jo hjemme.. er desværre en af de mange arbejdsløse.. så har jo tiden til at tænke over det i smiley


  • #2   18. apr 2009 tja.. huset har vi og hobbyen bliver "hobbyet" hver dag, da det også giver lidt penge (syerske), men det er åbenbart ikke helt nok..

  • #3   19. apr 2009 jeg har også prøvet det. jeg var også overbevist om at den var der i febuar måned. med ømme bryster og mærkelige fornemmelser i maven, men det var den altså ikke. derimod har jeg ikke mærket ret meget nu hvor jeg er gravid. kun lidt kolbøtter i maven smiley

    jeg fandt også ud af at tænke det sker når det sker og så lade vær med at tænke mere over det. men i starten var jeg oså meget fokuseret på det. men jeg kan godt forstå at det er svært, særligt når man går hjemme. nu hvor jeg har fået arbejde er det jo også lettere.

    men hvordan man gør når man går hjemme, ja der er vel ikke andet for end du må prøve at arbejde med din tankegang, men tro mig jeg ved hvordan det er smiley


  • #4   19. apr 2009 Kender følelsen, men vi har ganske enkelt sat projektet lidt på standby din sidste 2 mdr. eller det vil sige vi har været sammen med slet ikke så meget som tidligere (skemasex) faktisk har vi en den omgang haft to gange med beskyttelse, og trods dette sidder jeg så her og afventer min mens (torsdag skulle jeg ha haft det) Men jeg har absolut ingen forventninger den her gang - vil da gerne have en baby, men behøver ikke lige være den her gang det lykkes da jeg så vil have termin den 24. december.........Det er også derfor vi har taget den ekstra med ro og beskyttet os to gange....

  • #5   19. apr 2009 Aner så bare overhovedet ikke hvorfor det bliver væk - vil egentlig gerne have det så vi kan komme videre....

  • #6   19. apr 2009
    ???-
    vil så sige, at jeg heller ikke ønskede et november eller december barn, men det får jeg og så er det bare en ekstra julegave smiley
    Men prøv dog at købe en billigtest i rema smiley


  • #7   19. apr 2009 Det er rart at høre jeg ikke er den eneste, med en underlig krop smiley
    Jeg overvejede også om vi skulle holde os i skindet, så det ikke blev et december barn, men ja, jeg vil jo egentlig gerne have et barn og om det så kommer i december, ville det, ja som sofie b siger, være en ekstra julegave. smiley

    Så har du testet ??? smiley


  • #8   19. apr 2009 Ja jeg testede i morges og den var bragende negativ.....Skal så også lige melde at jeg har plet blødt meget lidt i løbet af dagen - men det er meget meget lidt.....

  • #9   19. apr 2009 Kender det alt for godt, og alligeve ta rman lige en test bare for og være på den sikre side, men står så med en enorm skuffelse i sidste ende... Tror mere og mere på hva der blir sagt om at det kommer når man mindst venter det. Min sidste mens (pletblødning) var 14 dage efter sidste første menses dag, og skal i principet ha det i den kommende uge, men nu må vi se hva der sker. Er i hvetfald blevet enig med mig selv om at nyde friheden sålænge der kun er mig og kæresten at ta hensyn til, så sys ikke selv jeg tænker så meget over det mere og nu kommer eksamens tiden, så er der jo slet ikke tid til og tænke på det..
    Held og lykke til jer alle derude:)


  • #10   19. apr 2009 ???>> det var da træls.. og specielt når det ikke bare kan bestemme sig.. blød, eller lad være.. det der midt imellem kan man ikke bruge til noget smiley

    Maria C>> Det er jo rigtigt i sidste ende, at det kommer når man mindst venter det.. men synes godt nok det er træls at kroppen reagerer som om den er gravid.. eller hvertfald bare anderledes end den plejer...


  • #11   20. apr 2009 Mette F: lige præcis......hvorfor går 4 dage over tid, så starte lidt med at pletbløde og så hertil morgen er det endelig mere eller mindre normalt......Så kom da i gang - når det nu ikke kan være anderledes.....Jeg havde så absolut ingen forventninger denne gang, så det er ikke et slag i hovedet som det kan være, men det er mega træls at det ikke bare kom på dagen, for når man er gået 3 dage over så kan man da ikke lade være med at tænke lidt........

    Når men nu er min cyklus på 28 dage igen... smiley


  • #12   20. apr 2009 tja.. synes ikke rigtig jeg kan rende med det komme på dagen, men det kan også godt være jeg bare ikke helt kan tælle, eller huske hvornår jeg sidst havde det smiley -er lidt glemsom på det område..

  • #13   20. apr 2009 Mette: jeg skriver alt i min kalender - alt smiley

  • #14   20. apr 2009 Det burde jeg måske også gøre efterhånden... smiley

Kommentér på:
Er ved at få spat af min krop!!

Annonce