Underlige lege? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Mine to piger på hhv. 1½ år og 5 (knap 6) år, leger meget sammen.
Vi har holdt ferie i 2 uger nu, så har jo kunne se deres adfærd mere end normalt.
For det første så støjer Emily meget i hendes leg.. Det skal være højlydt og vildt (kaster sig rundt, "lader som om hun kommer til skade" osv). Føler hun hænger i gardinerne hele tiden. Det skal lige siges at hun IKKE er sådan når hun leger alene. Der leger hun med noget, f.eks barbie eller topmodel-bøger. Deres lege er meget kreative, de leger næsten aldrig med legetøj sammen, men bruger istedet "rekvisitter".. De kan bruge alt fra klude til skåle og småting, til at lave deres leg..
Jeg sys det er fedt at de er så kreative, og de hygger sig SÅ meget med det. Men samtidig er det ret fjollet og som om man skal være så fjollet og vild som mulig.
Men jeg tænker at det er vel ik særlig godt for Bella at hun ikke lærer fra Emily at man også kan sidde ned stille og roligt og lege (for det gør de ikke. Det er kun noget Emily gør alene på sit værelse). Samtidig har jeg prøvet at sige til Emily "Skru lige lidt ned" Men det er som om hun bliver "skuffet" over at man ikke må lege sådan.
Lige pt. bor vi hos min veninde, i en 2 værelses, det kan godt være det er derfor det er begyndt at gå mig på. Vi flytter heldigvis om 2 uger, der får de hvert sit værelse..
Hvordan leger jeres søskende par?
PFT Isaa
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
Underlige lege?