{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.214 visninger | Oprettet:

Ohh Shit 2,5 år Dreng {{forumTopicSubject}}

Nå de damer...
Nu begynder han at "bide" fra sig og det vil jeg gerne gribe rigtigt an..

Når vi kommer hjem fra Dp, begynder han at plage om alle de søde sager og får han ikke sin vilje bryder hele hans verden sammen..-jeg ville ikke have han får noget af alt det, for så ved jeg udemærket godt at der ikke ryger noget af aftensmaden ned.. Vi prøver så at tilbyde andet, som frugt og grønt eller et stk rugbrød, det acceptere han til tider..Men det er ikke sjovt når han ikke gør..-Skal jeg bare lukke ørene for at han skriger og skaber sig ? Han åbner selv køleskabet for at tage det han nu kan nå.. Det er så heldigvis kun mælken ;o)
I dag holdt jeg så på køleskabet så han ike kunne åbne det, nej hvor blev han sur... Gud hjæpe mig om ikke han bad mig om at gå væk, gå derover mor.. hehe..
Ligeledes er han begyndt at sige ordet ALDRIG..-især hvis man ber ham om noget og jeg finder mig ikke i at han skal tale sådan.. Man skulle tro at han en kæmpe eksplosion i sit lille hovede lige for tiden.. Jeg tænker at han nok er i en del af hans udvikling...-men hvordan håndtere vi den som forældre bedst..

Han er ellers en rigtig dejlig og sød dreng med en ordenlig røvfuld af et ordforråd til rådighed.. Forstået på den gode måde :o)

Håber virkelig der findes et godt råd eller 2 derude..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ohh Shit 2,5 år Dreng
  • #1   20. feb 2012 hihi ja de er sjove, men man skal passe på for de kan godt blive nogle bisser smiley herhjemme er det ok og være sur, men man får ikke sin vilje fordi man er det. sys ikke du skal lukke ørene, men fortæl ham du godt kan forstå han vil have det søde, men det kan ikke blive lige nu. smiley



  • #2   20. feb 2012 Det jeg gør pt er netop at lyde virkelig hippie agtig..-hehe.. Jaaa Sander jeg ved godt du, godt kunne tænke dig at få chokolade, men det får du ikke, for så kan du ikke spise aftensmad...-virker det..-NEJ... hehe..

  • #3   20. feb 2012 men what to do?? Time out ? vil helst ikke sende ham på værelset, da det ikke skal være et "grimt" sted.. Og når vi bruger time out, så smutter man da bare igen og griner af os..-indtil vi fanger ham igen.. haha


  • #4   20. feb 2012 hehe nej det er skutte nemt smiley min søn var også et værre "skabehovede" i den aslder, freja er lidt mere samarbejdsvillig (hun er også 2) hun skal ikke have tingene at vide så mange gange, hun var "fræk" i munden for første gang den anden dag hehe hun fandt sit aller sureste ansigt frem og sagde meget bestemt MIG DER BESTEMMER! haha

  • #5   20. feb 2012 har aldrig brugt timeout. jeg prøver bare at aflede deres opmærsomhed osv. victor er 4 og han er blevet sendt på værelset (han er 4) hvis han har været helt oppe at kører, men ikke noget vi bruger så tit. tror ikke det er noget de blir traumatiseret af altså smiley

  • #6   20. feb 2012 Den med hvem der bestemmer har skam også været sagt her hjemme... Ikke af de voksne...!!
    Agghh... Han spiser godt i dp så tror vores nye taktik må blive at han intet får, når han kommer hjem udover vand... Så må vi spise lidt tidligere som kl 17.30 i stedt for kl 18.. og så må vi håbe at det care er en face eller tigerspring..


  • #7   21. feb 2012 Sådan er vores Zacharias også og som *B*A* foreslår, så får han vand og gule rødder hvis han er sulten når han kommer hjem og ikke en disse andet smiley

    Til tider stiger han helt op i det røde felt og efter at have forsøgt at aflede ham med div. lege og andet, ja så ryger han altså på værelset til han er holdt op med at være hysterisk. der går som regl meget få min inden han kommer igen.

    der er nok en del der ikke deler vores måde at håndtere dette, men det virker her og en gang på værelset så er det som regl overstået.


  • #8   21. feb 2012 Hvis Anabell flipper helt ud får hun at vide at det er okay at være sur, men hvis hun skal råbe osv. så må hun gå ned på sit værelse. Når hun så har raset ud, går jeg ned til hende, sjældent mere end to min. Nogle gange er hun stadig lige så stik tosset og siger at jeg skal gå og det gør jeg så.

  • #9   6. mar 2012 Får de ikke mad om eftermiddagen i Dp? Har en datter på to og selvom det er trodsalderen og vi godt kan mærke det er det ikke voldsomt.... Endnu... Har en lille madame med temperament og som kan blive noget så tosset men falder hurtigt ned igen da hun har fundet ud af det ikke hjælper... Få gange er hun blevet lagt i sengen, ikke i skammekrog men fordi hun simpelthen ikke kunne falde ned igen og få min i sengen så var det ovre... Lad være at give efter og bliver han sur skal han nok blive god igen

  • #10   10. mar 2012 Jo, de får også lidt frugt eller noget andet om eftermiddagen, men det er tit han ikke vil have noget der.. Vi har fået sådan en maskine (lidt ala dem kan putter penge i og så kommer der tyggegummi eller m&m's ud) og der får han lov til at dreje 1 gang og der kommer 3 små smarties ud.. Når han husker de er der.. Han ved også godt at sure Sander skal være på værelset og Glade Sander må godt være hernede..

Kommentér på:
Ohh Shit 2,5 år Dreng

Annonce