Ohh Shit 2,5 år Dreng {{forumTopicSubject}}
Nå de damer...
Nu begynder han at "bide" fra sig og det vil jeg gerne gribe rigtigt an..
Når vi kommer hjem fra Dp, begynder han at plage om alle de søde sager og får han ikke sin vilje bryder hele hans verden sammen..-jeg ville ikke have han får noget af alt det, for så ved jeg udemærket godt at der ikke ryger noget af aftensmaden ned.. Vi prøver så at tilbyde andet, som frugt og grønt eller et stk rugbrød, det acceptere han til tider..Men det er ikke sjovt når han ikke gør..-Skal jeg bare lukke ørene for at han skriger og skaber sig ? Han åbner selv køleskabet for at tage det han nu kan nå.. Det er så heldigvis kun mælken ;o)
I dag holdt jeg så på køleskabet så han ike kunne åbne det, nej hvor blev han sur... Gud hjæpe mig om ikke han bad mig om at gå væk, gå derover mor.. hehe..
Ligeledes er han begyndt at sige ordet ALDRIG..-især hvis man ber ham om noget og jeg finder mig ikke i at han skal tale sådan.. Man skulle tro at han en kæmpe eksplosion i sit lille hovede lige for tiden.. Jeg tænker at han nok er i en del af hans udvikling...-men hvordan håndtere vi den som forældre bedst..
Han er ellers en rigtig dejlig og sød dreng med en ordenlig røvfuld af et ordforråd til rådighed.. Forstået på den gode måde :o)
Håber virkelig der findes et godt råd eller 2 derude..
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 80 Svar: 853
sep 2008
jul 2008
jul 2008
sep 2008
Agghh... Han spiser godt i dp så tror vores nye taktik må blive at han intet får, når han kommer hjem udover vand... Så må vi spise lidt tidligere som kl 17.30 i stedt for kl 18.. og så må vi håbe at det care er en face eller tigerspring..
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 795
Til tider stiger han helt op i det røde felt og efter at have forsøgt at aflede ham med div. lege og andet, ja så ryger han altså på værelset til han er holdt op med at være hysterisk. der går som regl meget få min inden han kommer igen.
der er nok en del der ikke deler vores måde at håndtere dette, men det virker her og en gang på værelset så er det som regl overstået.
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
sep 2008
Ohh Shit 2,5 år Dreng