24. mar 2009 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 62 Svar: 225
Puha tør ikke... {{forumTopicSubject}}
Hej alle her på galleriet...
Nej hvor er jeg nervøs, jeg er gået fire dage over tiden og jeg tør simpelthen ikke teste....
Jeg har fulgt flere herinde der sad i samme situation, hvor jeg har siddet at krydset fingre på jeres vegne... Men synes godt nok ikke det har hjulpet meget og bliver ked af det på deres vegne... Nu sidder jeg i samme situation, er så bange for at blive skuffet...
Min kære forlovede er så glad, han tuller rundt med et lille smil på og synger "jeg skal måske være far"... Det er helt utroligt...
Jeg har allerede testet to gange i den her månede fordi jeg synes min mave virkede underlig, men de var negative og nok bare indbildning... I går virkede det som om min mens var på vej, men der er ikke sket noget endnu... Puha jeg er nervøs og en lille kylling...
Hvad skal jeg dog lige gøre, tage testen og måske blive skuffet eller lige se tiden an de næste par dage ?
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 62 Svar: 225
ja hvis jeg tør tage den... Jeg har ikke tænkt på andet de sidste par dage... Hver gang jeg går på toilet regner jeg med jeg har fået min mens, men nej den er der ikke endnu...
For pokker hvor er det irriterende jeg er sådan en kylling
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 97 Svar: 564
mar 2009
Det har jeg også skrevet hver gang der var sådan et indlæg, men nu hvor det er mig, ja så er jeg godt nok dobbeltmoralsk... Det er slet ikke til at holde ud...
Men må snart tage mig sammen og købe en i morgen
mar 2009
Jeg vil næsten hellere gå og være uvidende end at få negativt svar
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
Så da hellere teste nu og finde ud af om den er der .. Og hvis den så ikke er der - så får du jo nok snart din mens .. Og så kan i prøve igen ..
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Held og lykke med testningen. Krydser fingre.
mar 2009
EJ hvor dejligt, tillykke med det...
Puha, det ser ud til jeg må købe en test i morgen hvis min mens ikke er kommet...
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
-har bare prøvet det før. Der gik noget tid inden jeg fik en test og det var dumt af mig for jeg ødelagde det kun for mig selv ved at gå i den tid og være uvidende. Til sidst troede jeg virkelig på at jeg 95% var gravid -troede virkelig at jeg fik en positiv test om et øjeblik. uden det var meningen var min hjerne begyndt at lege med på "Hvis nu jeg var gravid så" og det der man går og forestiller sig, hvordan det ville være osv. så når man går i seng prøver man at lege og forestille sig. så aer man maven ligesom man var gravid og sådan og føler at der er noget derinde og bliver mere og mere glad for det.
spørg lige om man så bliver knust når man pludselig en dag finder ud af at der aldrig var noget derinde. skulel bare have gjort det fra starten så jeg aldrig havde narret mig selv sådan og blevet så knust. Det værste kunne have været undgået!
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 103 Svar: 534
mar 2009
Du har ret... Nu må jeg tage mig sammen, og komme op og få købt den test... Men puha hvor sidder nerverne uden på tøjet...
mar 2009
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 103 Svar: 534
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
mar 2009
mar 2009
Puha tør ikke...