{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At fortælle at man prøver..??
  • #1   7. maj 2009 vi har ikke fortalt det til nogen, kun min næremste veninde, da hun har 3 børn og får mange gode råd af hende.

Grunden til vi ikke siger noget er at vi gider ikke at folk hele tiden spørge os, nå er der sket noget. fordi så kan man godt live mere ked af det når den så ikke er der. Men det er bare vores mening.

Grunden til vi ikke vil fortælle vores forældre det er at min mor og hans mor hele tiden siger skal vi ikke snart have børnebørn og vi siger nej, også når den endelig er der, kan man overraske dem smiley

• #2   7. maj 2009 Okai... Vi har også prøvet i knap 1år+9mdr. og har heller ikke fortalt det til familie, men har dog et par venner (som selv har børn) som ved det...
    Syntes det kan være svært engang imellem, når folk spørger om man ikke snart skal have børn og så man bare siger: nej, eller det ved man ikke... Især når vi har prøvet så længe... Nogle gange bliver man helt ked af det, ved at få sådanne et spørgsmål...

• #3   7. maj 2009 det kan jeg godt forstå, vi har dog ikke prøvet så længe men vi har lige være igennem en SA, og håber snart på den er der igen.

Men det er svært, fordi man vil gerne fortælle hele verden at man gerne vil være forældre hurtigs muligt, men tror man bliver mere skuffet hvis man fortæller det til alt for mange.

Er I, i behandling eller...?

• #5   7. maj 2009 vivian H
    Vi skal til forundersøgelse på Onsdag i skive smiley
    Der er også kun ét vennepar der ved at vi skal til skive... Syntes også at det tager for hårdt på en, at folk kommer og spørge om der sker noget :S

• #6   7. maj 2009 K.oO( Kom nu..! Det er altså ved at være vores tur )
    jeg krydser finger or jer at i snart ¨får jeres ønske barn smiley Det må ikke være sjovt når man går så længe, men nu er der da lys forude, når i skal til skive så håber jeg og krydser alle de finger jeg har for det lykkes for jer smiley

• #7   8. maj 2009 TAK skal du have:)

• #8   8. maj 2009 vi fortalte det, men ville ønske at vi ik havde gjort, for der gik 2år inden der skete noget og en masse undersøgelser.

Som sagt ovenover så er det hård at alle hele tiden spørg...Næste gang vi vil i gang fortæller vi ingen om det...først når det ik kan undgåes at det kan ses på min mave eller 12uge... Ja hvis vi kan tie så længe....

• #10   11. maj 2009 Vi har intet fortalt - kun til nogle venner med børn smiley Så vores historier minder en del om hinanden.....

Jeg har bare haft det sært den sidste tid, kvalme, hovedpine og træthed, små sur og i dag blev jeg pludselig svimmel.........Men det er nok bare psyken som påvirker kroppen......

Spændende på onsdag - eller måske den allerede er der:) kunne da være fedt at melde afbud pga. graviditet smiley

Kommentér på:
At fortælle at man prøver..??

Annonce