691 visninger
|
Oprettet:

15. aug 2008 Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
At fortælle at man prøver..?? {{forumTopicSubject}}
Er der nogle der har fortalt familie, venner m.m. at de var igang med projekt baby..?
Hva var grunden til at det blev fortalt..?
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
Grunden til vi ikke siger noget er at vi gider ikke at folk hele tiden spørge os, nå er der sket noget. fordi så kan man godt live mere ked af det når den så ikke er der. Men det er bare vores mening.
Grunden til vi ikke vil fortælle vores forældre det er at min mor og hans mor hele tiden siger skal vi ikke snart have børnebørn og vi siger nej, også når den endelig er der, kan man overraske dem
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
Syntes det kan være svært engang imellem, når folk spørger om man ikke snart skal have børn og så man bare siger: nej, eller det ved man ikke... Især når vi har prøvet så længe... Nogle gange bliver man helt ked af det, ved at få sådanne et spørgsmål...
mar 2009
Men det er svært, fordi man vil gerne fortælle hele verden at man gerne vil være forældre hurtigs muligt, men tror man bliver mere skuffet hvis man fortæller det til alt for mange.
Er I, i behandling eller...?
aug 2008
Vi skal til forundersøgelse på Onsdag i skive
Der er også kun ét vennepar der ved at vi skal til skive... Syntes også at det tager for hårdt på en, at folk kommer og spørge om der sker noget :S
mar 2009
jeg krydser finger or jer at i snart ¨får jeres ønske barn
aug 2008
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 3 Emner: 18 Svar: 345
Som sagt ovenover så er det hård at alle hele tiden spørg...Næste gang vi vil i gang fortæller vi ingen om det...først når det ik kan undgåes at det kan ses på min mave eller 12uge... Ja hvis vi kan tie så længe....
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Jeg har bare haft det sært den sidste tid, kvalme, hovedpine og træthed, små sur og i dag blev jeg pludselig svimmel.........Men det er nok bare psyken som påvirker kroppen......
Spændende på onsdag - eller måske den allerede er der:) kunne da være fedt at melde afbud pga. graviditet
At fortælle at man prøver..??