{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Hjælp ang Graviditet... {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen, kom her ind for at søge nogle svar ang at blive gravid..
mig og min kæreste har snart prøvet at blive gravide i godt 1 år, og vi begynder at tvivle lidt på det. han er dog ikke blevet testet endnu, selvom han burde da han er blevet opereret to gange dernede ved pungen.. men er der noget jeg kan gøre for at hjælpe det lidt på vej?? har prøvet at stå på hoved efter sex, men får hold i nakken gang på gang smiley
evt, hvis der var noget man kunne spise eller lign.. har ikke været til lægen selv endnu, da jeg syns det er lidt pinligt... men blir det ved, er jeg tvunget derop smiley

På forhånd mange tak..
Steen og Camilla...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang Graviditet...
  • #1   21. maj 2008 okay, ja det har vi prøvet, men da han er i militæret er det begrænset hvor ofte vi lige kan ramme ÆL.. men mange tak, vil prøve at gå i Matas... mange tak smiley

  • #3   21. maj 2008 min kærest havde fået afvide at han kun havde 13% chance for at gøre en kvinde gravid og det tog os 3 mdr at blive gravid...

    tror bare det handler om at man er helt vild efter at blive gravid og så sker det bare ikk...
    man skal ikk tænke så meget over det... men ved godt at man bliver frusteret når man har prøvet i så lang tid som i har

    vi havde den tankegang at sker det så sker det....

    men det kunne da tyd på at din kæreste skulle have tjekket sin sædkvalitet....

    ved ikk om det var til nogen hjælp


  • #5   21. maj 2008 Gitte S: ja okay... jeg gik ikk så meget op i ÆL...

    men så sagt, vi havde oddsene imod os pga min kærestes sædkvalitet


Kommentér på:
Hjælp ang Graviditet...

Annonce