{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

hmmm måske, måske ikke! {{forumTopicSubject}}

ja vi jo igang med at prøve at blive gravide...

og der er en uge til min mens skal "komme"= BLIVE VÆK

men jeg har humørsvingninger, kvalme, øget udflåd, og tappet for energi....

men er sikker på det er indbildning for det burde jo ikke kunne mærkes allerede... så skal bare lige høre om jeg ikke har ret i at det er indbildning fordi jeg bare ønsker det her så meget...

så vi må op på hesten igen om 14 dage ca. smiley

Knus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmmm måske, måske ikke!
  • #1   8. jun 2008 jeg havde samme symtomer som en uge før jeg kunne teste.
    havde oz ondt i sidderne hvis jeg rejste mig for hurtig eller noget..

sådan var det begge gange

• #2   8. jun 2008 jo der er nogen der kan mærke det med det samme.. det kunne jeg begge gange.. så testen var bare en formalitet;-)
    så man ved aldrig..
    held og lykke

• #3   8. jun 2008 tja.. jeg havde bare en fornnemmelse efter jeg var gået 1 eller 2 dage over tid. og jeg var gravid den gang smiley

• #4   8. jun 2008 mange tak for jeres svar.... tør sku ikke håbe... men inderst inde er der et lille håb...

hvor hurtigt kunne i teste positiv... vil smadder gerne tage en test men ved også at den med 99% sikkerhed er negativ når jeg ikke engang er gået over tid endnu...

men har en smule ondt i den ene side af underlivet ikke slemt men kan mærke det "stikker" samt mine bryster er begyndt at blive ømme når jeg smider BHén...

men som sagt tør jo ikke tro 100 procent på det...

men hvis min mens ikke er kommet søndag tager jeg en test mandag morgen i uge 25 smiley så må vi se hvad den siger...

• #5   11. jun 2008 hmmm

har stadig kvalme, især når jeg spise, så vokser det bare i munden lige pludselig. og i dag har en lille smugle bruntligt udflåd... ved bare ikke om det er mens som er lidt tidligt på den eller hvad det er... skal først have mens på søndag...

krydser alt hvad jeg kan for at det er en lille baby i maven... gisp kan ikke holde ud at vente længere på at få svar hehe...

natten til i går drømte jeg at min graviditets test var positiv... så jeg fløj ud af sengen om morgnen og tog en test... men desværre var den negativ hehe... tænk at man kan "tro" så meget på en drøm fnis...

Men skal nok holde jer opdateret... smiley tak for alle jeres svar...

Kommentér på:
hmmm måske, måske ikke!

Annonce