608 visninger
|
Oprettet:
Mille den glade med datter og søn :
22. apr 2008 Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
22. apr 2008 Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
hmmm måske, måske ikke! {{forumTopicSubject}}
ja vi jo igang med at prøve at blive gravide...
og der er en uge til min mens skal "komme"= BLIVE VÆK
men jeg har humørsvingninger, kvalme, øget udflåd, og tappet for energi....
men er sikker på det er indbildning for det burde jo ikke kunne mærkes allerede... så skal bare lige høre om jeg ikke har ret i at det er indbildning fordi jeg bare ønsker det her så meget...
så vi må op på hesten igen om 14 dage ca.
Knus
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 28 Svar: 131
havde oz ondt i sidderne hvis jeg rejste mig for hurtig eller noget..
sådan var det begge gange
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
så man ved aldrig..
held og lykke
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
hvor hurtigt kunne i teste positiv... vil smadder gerne tage en test men ved også at den med 99% sikkerhed er negativ når jeg ikke engang er gået over tid endnu...
men har en smule ondt i den ene side af underlivet ikke slemt men kan mærke det "stikker" samt mine bryster er begyndt at blive ømme når jeg smider BHén...
men som sagt tør jo ikke tro 100 procent på det...
men hvis min mens ikke er kommet søndag tager jeg en test mandag morgen i uge 25 så må vi se hvad den siger...
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
har stadig kvalme, især når jeg spise, så vokser det bare i munden lige pludselig. og i dag har en lille smugle bruntligt udflåd... ved bare ikke om det er mens som er lidt tidligt på den eller hvad det er... skal først have mens på søndag...
krydser alt hvad jeg kan for at det er en lille baby i maven... gisp kan ikke holde ud at vente længere på at få svar hehe...
natten til i går drømte jeg at min graviditets test var positiv... så jeg fløj ud af sengen om morgnen og tog en test... men desværre var den negativ hehe... tænk at man kan "tro" så meget på en drøm fnis...
Men skal nok holde jer opdateret... tak for alle jeres svar...
hmmm måske, måske ikke!