{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Hemmeligt i
Hemmeligt i
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 26

hmmm {{forumTopicSubject}}

Hey tøser..

Skulle ha haft min mens igår, så venter stadig på den måske kommer. Har dog ingen mens smerter, men i stedet lidt hvidt udflåd (ved godt det ikke lyder lækkert) Hvordan kan det være jeg får det nu hvor jeg skulle ha mens????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmmm
  • #1   13. sep 2008 kan det være fordi din mens er lige på trapperne? jeg får altid øget udflåd dagene op til mens:) (lækkert lækkert.. hihi)

• #2   13. sep 2008 jeg har så udflåd når jeg skulle have haft min mins men var gravid, så det kan også være du er gravid... måske måske ikke hehe

• Hemmeligt i
    Hemmeligt i Tilmeldt:
    aug 2008

#3   13. sep 2008 JA nu må jeg se hvordan og hvorledes... smiley Håber på graviditet og ikke mens:-)

• #4   14. sep 2008 fik også udflåd inden mens, gerne et par dage op til, først hvidt eller gult og så fik jeg ondt i maven 2 timer inden min mens ca og så kom der brunligt udflåd og så væltede det ellers bare ud til sidst (undskyld kunne ikke lade være)

men men men man har jo også øget udflås i graviditeten og det havde jeg også i starten, det var klart i det, det har været der hele graviditeten lige fra første dag tror jeg

• Hemmeligt i
    Hemmeligt i Tilmeldt:
    aug 2008

#5   14. sep 2008 okay.. Har ikke fået min mens endnu, og er gået 2 dage over tid, så nu må vi se.. gider ikke teste igen endnu.. Tester om nogle dage hvis mens ikke er kommet endnu..

• #6   14. sep 2008 Hvis du kan vente synes jeg det er fint at du prøver at venter.
    For jeg testede også selv da jeg var omkring 3 uger henne og der var den negativ men det er jo så forskelligt, nogen kan ennda få et positivt svar før den tid hvor der står man kan tage testen mens andre nærmest er 2 mdr henne før den giver udslag. Og man kan jo være begge dele, eller en af dem

Men håber der er bid

• Hemmeligt i
    Hemmeligt i Tilmeldt:
    aug 2008

#7   15. sep 2008 Takk:-) Håber jeg også.. Tror jeg tester onsdag/torsdag hvis mens ikke er kommet..

Kommentér på:
hmmm

Annonce