{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Positiv -Hva nu? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen :o)

Testede svagt positiv i morges, men som jeg har læst her inde er en streg en streg. Så håber det er rigtig!

Men hvad skal man når man har testet positiv?

Hvornår skal man ringe til lægen, og hvornår bør man fortælle det?

Er der nogle ting man skal være obs på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Positiv -Hva nu?
  • #1   4. sep 2009 Stort tillykke her fra:0)
    Du skal ringe op til din læge på mandag og sige du har testet positivt så får du en tid os så går det hele af sig selv.


  • #3   4. sep 2009 tillykke .. glæder mig så meget selv til at kunne skrive at jeg tester positiv smiley

  • #4   4. sep 2009 Ihh stort tillykke (: ja jeg ville da tinge til lægen mandag (: så går det helt automatisk det meste af graviditeten...
    Jeg testede svagt positiv 6 dage før tid, ringede til lægen den dag jeg skulle have mens eller var det dagen efter, jeg sagde at jeg stod med en positiv test , sekræteren "hvor er du henne af?" "hjemme, 15min væk" jamen så kom om en halv time smiley så tja det går af sig selv .


  • #5   5. sep 2009 Manga tak for hjælpen allesammen! Prøver og tage en ny test i morgen og så ringe til lægen mandag, hvis den også er positiv.

    Købte gravitanin i går, de sagde de på apoteket er lige så billigt som bare folinsyre.

    Trine


  • #6   5. sep 2009 Ja som de andre siger, så vil jeg ikke skrive igen..

    Gravitamin er helt sikkert også det lægen vil anbefal dig at tage.. Jeg vil så sige at udover min kæreste, så fortalte jeg det til min bedste veninde - hvis nu uheldet skulle være ude, så havde jeg nogle at snakke med og de ville forstå hvorfor jeg var ked af det..

    Så personligt sys jeg ikke man skal holde det helt hemmeligt, så man kan snakke om det med nogen som har været med i gennem hele forløbet..


  • #7   7. sep 2009 Så fik jeg ringet til lægen :o)

    De ville først se mig og 3 uger :o(

    Men kunne så komme der op fredag med en urinprøve hvis jeg ville være helt sikker. Og det ville jeg jo egentlig gerne, selv om jeg selv har testet positiv...


Kommentér på:
Positiv -Hva nu?

Annonce