{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.568 visninger | Oprettet:

Oppustet mave og dårlig mave {{forumTopicSubject}}

Oprettede et indlæg lige før med om man kunne have dårlig mave som tegn på graviditet..
Det læste jeg mig frem til at man kunne..

Men jeg havde ÆL i sidste uge og har de sidste par dage haft ondt i underlivet.. Jeg oplever at min mave puster sig op så jeg dårligt kan passe bukserne og det gør ondt i underlivvet.. idag skal jeg tisse hver gang jeg drikker og har dårlig mave..

Prøver virkelig ikke at tænke for meget over det.. (og ja ved jeg tænker over det når jeg skriver herinde, men ellers ikke) kan bare være det en dårlig dag.. eller kan det være tegn??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oppustet mave og dårlig mave
  • #1   20. apr 2010 Hej Lizette

    Altså det med at være oppustet.. Det kan jo skyldes mange ting.. Man kan godt få smerter i underlivet mens man har ægløsning. Jeg har aldrig personligt oplevet noget af det du skriver. (Bortset fra den dårlige mave som nærmest er en del af ens hverdag som gravid) smiley

    Jeg synes at du skal vente og se tiden an. Og så tage en test når det er ved at være tid til at du skal have din menstruation.

    Held og lykke smiley Jeg krydser fingre!


  • #2   20. apr 2010 Maria Louise..
    Det med at være oppustet, tænkte bare at nu det ligesom gjorde ondt dernede kunne det måske ha noget med det at gøre..

    Jeg har smerter i underlivet mens jeg har Æl.. har haft smerterne en uge, så det er jeg ikke i tvivl om smiley
    Og den dårlige er jeg selv snart vant til.. ville høre jeres erfaringer.. smiley

    Jeg venter og ser om jeg får min mens.. ellers tester jeg smiley


  • #3   20. apr 2010 Det kan sagtens være tegn. (gode tegn)

    Men det kan også være så meget andet.. Men jeg HÅBER selvfølgelig at det er de tegn som vi gerne vil have det skal være..
    Jeg har som sagt ikke oplevet noget af det du beskriver. Jeg havde ingen symptomer bortset fra at jeg var gået over tid. Og så kom symptomerne først derefter. (spændte bryster, kvalme og hele baduljen)

    Nå - men held og lykke, og husk nu at opdatere!


  • #4   20. apr 2010 Tror heller ikke der er noget.. det var bare en tanke der slog mig smiley Sidst have jeg kvalme helt op til jeg blødte og lidt efter.. og der var jo så ingen ting smiley så vil ikke håbe endnu.. skal nok opdatere.. smiley

  • #5   20. apr 2010 Okay så det kan faktisk være et tegn.. har lovet mig selv ikke at håbe denne gang for blir så skuffet..
    Jeg har dårlig mave og utrolig meget luft i maven.. rigtig pinligt..
    Og idag har jeg været sulten konstant.. smiley

    Men vi må se hvad det bringer..


  • #6   21. apr 2010 Idag er jeg bare sulten konstant.. det er helt vildt.. rigtig pinligt.. og føler jeg skal tisse.. så er spændt på hvad det blir til.. men må vente og se.. smiley

Kommentér på:
Oppustet mave og dårlig mave

Annonce