884 visninger
|
Oprettet:
pco-hvor lang tid gik der {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har pco og har meget sjællendt menstruation. Måske 1 gang om året. Jeg er startet med metformin for 3 mdr siden men har stadig ik fået menstuation.. Jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfating med metformin og hvor hurtig de fik menstruation. Og vil også gerne høre om de som har pco, om hvor lang tid der gik før de blev gravid.
mar 2009
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 47
Jeg har pco.
Min mens. har jeg kun haft problemer med at den var ureglmæssig.
Så det kan jeg desværre ikke svare på.
Men efter at jeg fandt ud af at jeg havde pco gik der ca et halvt år og så blev jeg gravid uden hjælp.Men mistede.
Nu er jeg 18 uger henne, men fik hjælp til at blive gravid denne gang. Og det gik hurtigt.
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 27 Svar: 94
Jeg har også pco. Men jeg har heldigvis aldrig skulle tage metformin. Min læge mente at det skulle jeg ikke ha, da det ikke hjalp ret meget og det vatr en medicin man giver diabetikere.
Vi fik hjælp til vores lille prinsesse. Det lykkedes første kan med IUI, så der var vi heldige.
Hvor i landet bor i Maja N? Vi gik i Skive, det sygehus der har det højeste % i positive resultater. Så vi var rigtig heldige..
JEg har stort set aldrig fået min mens! Men med en hormonbehandling fra Skive kom det. Jeg producere æg, men de falder ikke ned, hvis du forstår...
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 47 Svar: 299
jeg håber på jeg er gravid men ved det ikk endnu, vi har prøvet siden 2008
mar 2010
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 47 Svar: 299
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
mar 2010
pco-hvor lang tid gik der