{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

årh nej {{forumTopicSubject}}

min mor kom lige med et sæt tøj til mig i str. 50 i neutrale farver. hva ska jeg med det sagde jeg.... min mor jamen det er starten.. hmm tænkte jeg er det en hentydning til hun gerne snart vil være mormor.. hmm når man så står med det her sæt tøj i hænderne ja så kribler det da het vildt det jo så vildt småt det tøj.. bare min mens bliver væk denne gang.. skulle ha mens i morgen...

ved ik lige hvad jeg vil med det her, men havde bare lige brug for at få lidt luft.. blev lige lidt mere skruk da min mor kom med det tøj-.... piv piv.. vil bare så gerne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  årh nej
  • #1   5. aug 2010 he he ja så er der da lige lidt mere pres på dine skuldre :0/ også derfor vi slet ikke fortalte nogen vi forsøgte inden vi fik vores søn smiley

  • #2   5. aug 2010 vi har skam heller ikke fortalt nogen at vi prøver.. så blev os vildt overrasket da hun kom med det tøj.. sæt nu vi slet ik kan få børn..

  • #3   5. aug 2010 he he oki jamen så kan jeg sgu godt forstå du blev lidt paf smiley hun ønsker sig nok en bette ny i familien :O)

  • #4   5. aug 2010 ved godt det de færreste der kan passe str. 50. men nu har jeg jo altså heller ik selv købt det...

    ja blev helt paff. men siger intet om at vi prøver at bli gravid


  • #5   5. aug 2010 Malthe brugte str 50 da han blev født

  • #6   5. aug 2010 mine børn har brugt 50 selvom de har været 56 og mere, de ligger med benene op under sig i starten pga det er det de gjorde inde i livmoderen.. smiley

  • #8   5. aug 2010 Ja Ida kunne også passe str. 50 smiley men det er da aligevel en lidt sød tanke synes jeg smiley

  • #9   5. aug 2010 Hun har kun gjort det i en go mening. Er sikke på hun aldrig ville give dig det. Vis hun vidste at I prøvede og det ikke lige vil lykkes.

    Men held og lykke med projektet

    smiley gravid + 12 er du altid så negativ??


  • #10   5. aug 2010 jo de fleste ka være i str. 50 i starten, men dog ikk ret længe...

    ts. sød tanke af din mor


  • #11   5. aug 2010 Hold da op et underligt svar hehe....

    men det er jo også begrænset hvor lang tid de kan passe str. 56 , 62 osv smiley men det er da dejligt lige at havde noget i str. 50 som den lille kan passe i starten smiley


  • #12   5. aug 2010 jeg en nu glad for min mors tanke... det må jo bare betyde at hun gerne vil være mormor... så jeg beholder det da bare til jeg en dag får brug for det... om forhåbentlig ikke allt alt for længe.. er glad for at høre om jer af der hvor jeres børn har kunnet passe str. 50. det jo heller ik meningen at man skal ha 10sæt i str. 50. men 1-3 sæt gør jo ik noget.. tak for de dejlige svar.

  • #13   5. aug 2010 Ja jeg vil nu altså også sige at det er de fleste som starter op i en str. 50..... og ja så vokser de givetvis hurtig ud af det - men sådan er det jo......


    Gravid 12+ : hvorfor f..... er man på stoffer fordi man er lykkelig og svæver på en lyserød sky?????? Sådan en kommentar er da slet ikke pasende....lad da folk svæve alt det de vil - det gør JEG også.....og det skal andre da slet ikke sidde og få ondt i numsen over......

    TS: er sikker på at det var en sød tanke og drøm fra din mors side, men hvis jeg var dig og stod i jeres situation ville jeg nok egentlig også blive lidt ked......og det er jo helt helt naturligt...


  • #14   5. aug 2010 Gravid 12 + : der er forskel på at være realist og pessimist .... .hmmm

  • #15   5. aug 2010 Så må jeg ha svært ved at læse og forstå.

    Da jeg også ser dig som flabet og meget umoden!


  • #16   5. aug 2010 Gravid 12+ - Du har måske flere børn siden du kan sige sådan? smiley
    Min søn kunne bruge 50 i laaang tid, fordi der går længe inden børnene "folder sig ud" som du siger.. smiley
    Og desuden så er det begrænset hvor længe de kan bruge NOGEN af de små str,


  • #17   5. aug 2010 Gravid 12+
    - Det er vel ligegyldgt hvor gammel man er ? men nu kan du se at de fleste skriver deres børn kunne passe str. 50, så skal der nok være noget om snakken skal du se smiley


  • #18   5. aug 2010 Gravid 12+ - Jeg er skam ikke prof fordi jeg har ét barn, men jeg ved nogle ting..
    Og man behøver ikke nødvendigvis være ÆLDRE end mig for at være klogere..
    - Min mor har også 4 børn, min moster har også, og det er dem jeg får min info fra, og de er også en del ÆLDRE end mig og har flere børn.. smiley

    - Og det er bare en underlig kommentar du skriver fordi ingen børn er ens og du kan ikke sige om trådstarters kommende barn kommer til at bruge 50 i lang tid..
    Min søn brugte f.eks str 50 længere tid end han brugte 62..


  • #19   5. aug 2010 Muligt du ikke er på stoffer.. Men en vævefejl i kysen det har du da!!

  • #20   5. aug 2010 Gravid 12 + Er man på stoffer fordi man er lykkelig?

  • #21   5. aug 2010 Nej ok så er det kun størstedelen af BGs børn der kan smiley Selfølgelig er børn ikke ens, derfor kan du jo heller ikke sige at børn ike kan passe en str. 50 vel ? Da der aligevel er del børn der kan.....

  • #22   5. aug 2010 gravid 12+..... jeg har ik fortalt nogen i familien at vi prøver at få et barn.. ved ik hvad baby'er bruger i tøj og er os ligeglad.. man kan jo købe et sæt i hver str, og se... blev bare overrasket da jeg så det var babytøj..


    til alle.. der er ingen grund til at hakke på hinanden.. og snakke stoffer og andre ting på min tråd som startede lykkelig...

    tak for svarende til dem som kom med noget jeg kunne bruge til noget


  • #23   5. aug 2010 TS: ja det er ikke fair at din tråd bliver smadret med negativitet..... Det mener jeg nu heller ikke jeg gør, men hvis du ser det anderledes - så beklager jeg.... smiley

    Jeg ønsker jer kun held og lykke og håber snart I mærke baby-lykken - så I kan svære lidt.... smiley


    Gravid 12 +: Jeg har intet problem med at acceptere dig, du må sådan set se tingene som du vil, jeg synes dog bare nogle kommentar er mindre passende......og du er da godt nok meget fokuseret på stoffer og at vi andre lykkelige åbenbart vælter os rundt i stoffer.....

    Personligt er jeg nu ikke på hverken det ene eller andet...og jeg er skam også realist - og jeg mener sagtens man kan skrive i en tråd uden at starte en negativ/pessemistisk stemning.......



  • #24   5. aug 2010 min dreng brugte også str 50 i lang tid..han var 51 cm da han blev født og tøjet i str 50 var faktisk ALT for stort til ham så det ku han bruge i et par måneder...

    gravid 12+ du er den eneste der nævner stoffer hele tiden..hvorfor mon?? folk kan vel godt være glade og sys ik her er nogen der virker til at være helt op og køre som om man tog noget? næh ser bare glade forældre der svarer og det er det.. ja jeg undrer mig bare over dit forbrug af ordet stoffer hele tiden


  • #25   5. aug 2010 Gravid 12+: hvis ikke du vil dømmes som negativ - så er det en god start ikke at dømme os andre som på stoffer fordi vi skriver positivt og er lykkelige.....

    Bare lige en tanke, fra en "gammel" pige som er skide hammerende lykkelig - fordi jeg har et super skønt liv, bærer to dejlige guldklumper og har en fantastisk mand .... smiley


  • #26   5. aug 2010 Gravid 12+: og når jeg nu sagtens kan acceptere dig, så ville jeg sætter stor pris på at du også ville acceptere mig - som jeg er svævende lykkelig over at være gravid og stadig realist uden at være pessimist.... TAK!

  • #27   5. aug 2010 TS: nu vil jeg forlade din tråd.....

    Håber lykken snart tilsmiler jer......det skal nok blive jeres tur - bare tro på det. smiley Held og lykke herfra.....


  • #28   5. aug 2010 vst........ hvorfor skriver du ts når du skriver til mig??? kun dejligt du skriver...

Kommentér på:
årh nej

Annonce