{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Årh nej skal til bryllup :-O {{forumTopicSubject}}

Ja , Casper og jeg skal til bryllup , det er jo i sig selv rigtig dejligt ... Men men ... Det er den 4 juli , 4 dage FØR min termin ... What to do ??
Jeg er i forvejen en stor pige mend har heldigvis ikke taget på endnu (Yaaay) Så satser på slet ikke og tage på , men hvad pokker kan man tage på at tøj når man er højgravid ?? Jeg har ikke specielt mange penge , så min mor og jeg har snakket om og sy en selv .. Hehe ..

Jeg er rigtig træt af det , men samtidig er det vældig komisk ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årh nej skal til bryllup :-O
  • #1   17. feb 2009 Vi var til bryllup ca. 20 dage efter min fødsel... var inviteret til en måned efter termin.. så forstår godt din frustration..
    men ervist noget med at mama-soon har nogen flotte kjoler til ingen penge der er beregnet til gravide...


  • #2   17. feb 2009 se inde på trend sales. der har de meget eller i den blå avis . der har de også en del smiley

  • #3   17. feb 2009 du kan finde masser af flot tøj, ikke nødvendigvis ventetøj, kjoler i noget elastisk stof, t-shirts toppe, tunikaer.... jeg købte for et par uger siden en rigtig sød spencer i føtex for 75 kr og så med et flot elastikbælte under brystet over maven, et par strømpebukser og nogle pæne sko, plus evt. en sød åben bluse.... alle de ekstra dele fandt jeg i mit skab, så det kostede mig de 75 kr. og jeg så rigtig flot ud hvis jeg selv skal sige det....

  • #4   17. feb 2009 det er også bare svært og finde tøj , har jo ingen anelse om hvor stor jeg bliver .. hehe

  • #7   17. feb 2009 jeg synes ikke det er så svært igen, hvis ellers man kan lide at gå i tøj der kan strækkes :o)

    men ville nok også selv vente til lige inden, det kunne jo også være du når at føde inden brylluppet..


  • #8   17. feb 2009
    Husk nu ikke at lave nogen faste aftaler så tæt på termin ;D
    Der er jo masser af flotte kjoler der kan strækkes og til npgenlunde pris.
    Jeg var til 18 års fødselsdag da jeg var højgravid, og jeg havde en helt almindelig kjole på ;D


  • #9   17. feb 2009 Jeg var til bryllup dagen før termin i sept, og jeg var heldig at finde en rigtig sød kjole der var skøret under brystet med plisseret underdel, så der var ingen problemer med at maven ku være der.
    Jeg kunne så glemme ALT om de fine sko, for mine fede fusser var ikk til andet end sandalos....Men jeg var nok den der havde det mest komfortabelt om føddderne den aften ;o)


  • #10   17. feb 2009 Problemet er bare at jeg er stor .. For stor til og passe H og M's ventetøj , og at jeg ikke gider og komme sådan en .. hvad hedder det ... de der store skjorter som man kommer bælte på osv ? jeg syntes at man kommer til og se endnu større ud .. Og så er jeg pænt kræsen mht tøj .. Men det bliver nok en hjemmelavet enkelt sommer kjole som min mor vil sy .. smiley hehe .. nu skal jeg bare have fundet noget mønster .. smiley

  • #11   17. feb 2009 hejsa jeg var også ramt af det samme, var til bryllup da veerne gik igang.
    jeg havde en alm kjole på, der findes tøj hvor man godt kan ha maven uden problemer, jeg er os for stor til alm h og m tøj


Kommentér på:
Årh nej skal til bryllup :-O

Annonce