{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Når mens udebliver? {{forumTopicSubject}}

Ved jeg har spurgt meget de sidste par dage, men håber i har lyst til at hjælpe alligevel da jeg virkelig er uvidende på dette punkt..
Jeg er stadig gået overtid med min mens, skulle have haft den i tirsdags/torsdags og har stadig ikke set skyggen af den.. har mens smerter engang i mellem som forsvinder og de der mens prutter man får lige op til at det skal starte (sorry detaljen).. Jeg har ondt i lænden/ryggen som det eneste og lidt kvalme ved mad og søvnig men det kan jo også bare være normalt. .Skal jeg bare være tålmodig og vente på den kommer?? eller hvad kan man gøre? For det skubber jo cyklussen rundt.. Og synes da det er lidt frustrerende når ens mens aldrig har været forsinket.. Hvad gør i andre når den udeblir? (sorry for det lidt underlige spørgsmål) men er lidt forvirret..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når mens udebliver?
  • #1   29. aug 2010 synes bare du skal prøve at vente en uges tid og se hvad der evt sker ?

• #2   29. aug 2010 Er du stresset?? det kan jo også være derfor..
    Har du taget en test? og hvor længe er du gået over tid?
    Man kan ikke gøre så meget andet end bare vente på at den kommer..

• #4   29. aug 2010 Sorry glemte at sige at jeg har testet i går og den var negativ så er rimelig afslappet med det.. så forstår ikke den blir væk stadig.. har jo aldrig troet på at den var der..
    Mie.. er jo så gået 3-5 dage over tid.. Vil ikke mene jeg er stresset.. havde travlt sidste weekend og mandag havde jeg travlt.. men det har aldrig påvirket min mens..

Men kan vel snart ikke gøre andet end at se tiden an..

• #5   29. aug 2010 Anja.. Okay det har jeg aldrig hørt.. Men godt at vide at det kan være det og den nok kommer næste gang jeg skal have den.. Regner lige nu med at se tiden an og hvis den ikke er kommet når vi skal på riget d. 20. Så siger jeg det nok derinde, eller lige kontakter min læge.. Men håber jeg bare har været stresset så der ikke er noget galt.. Og selvfølgelig ville jeg da håbe jeg var gravid..selvom jeg slet ikke tror på det smiley

• #6   29. aug 2010 måske du er en af dem der bar kan teste meget sent ? smiley (kryser finger )
    eller den er bare er hoppet en gang over min blev posetiv da jeg var gået en dag over men der er jo meget forskelligt smiley vi troede heller ikke vi kunne blive gravide og skulle have været starte i behandling : )
    men håber for dig smiley

• #7   29. aug 2010 Camille.. Har aldrig nævnt at jeg regner med at være gravid eller håber på det.. Tværdigmod har flere gange i dette indlæg skrevet at jeg ikke regner med at det er det.. Men var nysgerrig hvorfor min mens er sådan.. Og jo håber da stadig et sted.. Fordi sæd kan forandre sig og manden er gået på kure der kan hjælpe på kvaliteten.. Og lægerne mener der sidder en prop der selv kan løsne sig.. Og man har også hørt om par der er blevet gravide selvom manden er konstateret steril.. Så går ikke og tror jeg er gravid. Undrer mig over min mens ikke er kommet.. Men man kan jo godt håbe man er heldig selvom jeg ikke forventer det.. Og er forlængst holdt op med at tro på den er der..

• #8   29. aug 2010 Camille.. Gider ikke diskutere det.. Lød nok lidt sur i mit svar.. Men er bare træt af folk siger det.. Og det var jo ikke derfor jeg oprettede denne tråd.. Det var mere for at få svar på hvad jeg skal gøre når mens udeblir. Og jah for et par måneder siden regnede jeg med at blive gravid og være gravid når jeg skulle have min mens.. Nu håber jeg bare det kan lykkes trods min mands prøve.. Men regner ikke med noget.. Og vi ved jo heller ikke hans endelige dom endnu.. Så der er måske en chance selvom vi ikke regner med noget.

• #10   30. aug 2010 Tania.. Det kan sagtens være min krop der er stresset og forvirret, så håber den snart kommer på andre tanker så jeg kan få en normal cyklus og ligesom komme videre..

Anja.. Gad vide om det var din historie jeg tænkte på, har nemlig hørt flere der har sagt det smiley Var desværre ikke ude på at diskutere med Camille, blev bare lidt frustreret over at mit emne tog en anden drejning end det jeg vil med det.. smiley

Og er ked af i mistede.. smiley
    Må jeg være nysgerrig og spørge hvordan din mands sædbasser er idag? eller er det for personligt?

• #11   30. aug 2010 Åhh det er jeg rigtig ked af at høre.. smiley Det må være hårdt at få at vide.. Håber det snart lykkes jer at stå med en positiv test igen.. Tak fordi du ville være så åben om det smiley

Kommentér på:
Når mens udebliver?

Annonce